Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin alkoholin käytön ja nyt olen jatkuvasti väsynyt. Milloin tämä väsymys oikein loppuu?

Vierailija
29.12.2021 |

Tätä ennen olen juonut vuoden verran joka päivä ja nyt olen ollut 5 päivää selvinpäin. Nyt minulle on iskenyt ihan järjetön väsymys enkä jaksa tehdä mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long Covid.

Vierailija
2/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tarpeeksi? Jos olet saanut päivittäin suuret määrät energiaa alkoholista, etkä ole nyt vastaavasti syönyt enempää niin voi olla ihan energia loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema kuittaa univelan.

Vierailija
4/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina vie aivojen serotoniinitasot vähäisiksi ja vaurioittaa maksaa. Sun elimistö on toipumistilassa ja kestää aikansa ennenkuin alat voimaan paremmin. Yritä käydä kävelyllä, ulkoilu kohentaa mielialaa

Vierailija
5/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka kauan ja kuinka paljon olet alkoholia aiemmin väärinkäyttänyt. Mutta vähän sama asia kuin ylenmääräisen sokerin käytön lopettamisen kanssa, kärsit energiavajeesta ja mielihyvähormonitasojen romahtamisesta. Ottaa aikansa ennen kuin keho ja aineenvaihdunta palautuu normaaliin tilaan. Puhutaan viikoista ja kuukausista.

Muista syödä ja nukkua hyvin ja harrasta liikuntaa ja ulkoilua säännöllisesti. Päivä kerrallaan, kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme