Taas ero tuttavapiirissä
Miksi parisuhteet ei kestä, jos nainen on paljon miestä nuorempi? Kolmas ero tänä vuonna tällaisesta suhteesta ja kaikissa on ehditty hankkia jo lapsi. Sitten erotaan pikapikaa ja eron hakijana jokaisessa tapauksessa nainen.
Tulee mieleen, että naiset on vaan halunneet lapsen.
Olin aamupäivällä pari tuntia ulkoilemassa yhden tällaisen vailla vakinaista isää jäävän taaperon kanssa.
Voisko vähän ajatella, kun isä on lapselle yhtä tärkeä kuin äitikin. Surettaa.
Tässä uusimmassa tapauksessa mies on 18 vuotta naista vanhempi ja suhteesta syntynyt lapsi on myös miehen ensimmäinen lapsi.
Kommentit (8)
Vanha mies ei jaksa seksihommia. Koko elämä on hänellä erilaista siis eri musiikki, eri elokuva yms maku. Ei jaksa koskaan bilettää.
Ehkäpä se isä ei sitten jaksanutkaan kiinnostua perhe-elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se isä ei sitten jaksanutkaan kiinnostua perhe-elämästä.
Tuo on totta. Vanhat miehet mielellään tekee lapsia mutta ovat sitten kärttyisiä eivätkä jaksa pienten lasten kanssa.
Elämä ei vaan ole ollut sellaista kuin oli ajateltu.
Tässä mun lähipiirissä on moni eronnut viimeisen 5 vuoden aikana, kaikki suht samanikäisiä pareja. Lapsia useampi.
Kyllä nuoretkin eroaa. Ehkäpä useammin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoretkin eroaa. Ehkäpä useammin.
No tietysti, kun sellaisia liittoja solmitaankin enemmän.
Itse olen huomannut, että tällaiset parisuhteet, joissa mies on paljon vanhempi naista, päättyy usein eroon, kun nainen on vähän alle tai yli 40v. Luulen sen johtuvan siitä, että siinävaiheessa ikäero alkaa tuntua. Mies alkaa oikeasti vanhentua ja nainen pelästyy loppuelämän ajatusta papparaisen kanssa.
Vanhemmalta mieheltä saa paremmat elatusmaksut lapselle?