Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri Sorsa ja klitoriskiihottimet

Vierailija
14.04.2015 |

Nyt meni hermot. KaksPlus-blogien etusivulle lävähtää sitten tällainenkin otsikko oikein kuvituksen kera. Muutenhan Katrin aiheet ovat olleet vähintäänkin provosoivia, eikä rajoja tunneta. Kyllähän jokainen saa pitää bloginsa millaisena lystää, mutta mun mielestä nuo ei ole kivoja lapsiteemaisen lehden saitilla.

Pakkoko noita on sietää. Vai oonko vaan liian tiukkis?!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian tiukkis.

Vierailija
2/9 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä katrin klitasta kuva vai mikä sua järkytti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan helvetin tiukkis

Vierailija
4/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok!  terv. ap

Vierailija
5/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt tuossa? Vanhempienko elämään ei seksi saisi kuulua? Onhan lapsiperheille suunnatuissa lehdissäkin ollut juttua seksistä ja muusta. Onpa ihan hirveetä oikeesti. 

Vierailija
6/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:01"]

No mitä nyt tuossa? Vanhempienko elämään ei seksi saisi kuulua? Onhan lapsiperheille suunnatuissa lehdissäkin ollut juttua seksistä ja muusta. Onpa ihan hirveetä oikeesti. 

[/quote]

Joo, on mun mielestä hirveetä. Eri sivustoilta haluaa lukea erilaisista asioista, ja kaksplussalta odotan tuossa mielessä enemmän "lässynläätä".

-ap 

Vierailija
7/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas sangen informatiivinen tuotetestausartikkeli. Paska blogi, kaduttaa että klikkasin.

Vierailija
8/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:08"]

[/quote]

Joo, on mun mielestä hirveetä. Eri sivustoilta haluaa lukea erilaisista asioista, ja kaksplussalta odotan tuossa mielessä enemmän "lässynläätä".

-ap 

[/quote]

Niin eli vauvajuttua vaan, pukluja ja porkkanasose-vertailuja... Selevä. 

Vierailija
9/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:08"]

[/quote]

-ap 

[/quote]

Niin eli vauvajuttua vaan, pukluja ja porkkanasose-vertailuja... Selevä. 

[/quote]

Ki sitä muustakin voi vähän kirjoittaa. Kyllä mun mielestä kiihotintestit kuuluu muualle. Oonko tosiaan ainoa, joka ajattelee näin? Ehkä yllätyin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi