Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitan tänään seksilakon.

Vierailija
14.04.2015 |

Aion tästä päivästä eteenpäin olla seksilakossa niin pitkään että vaimoni sitä pyytää. Koska seksi tapahtuu aina minun aloitteesta, jos en tee aloitetta menee helposti päiviä ilman seksiä ja lopulta joudun itse kuitenkin tekemään aloitteen jotta seksiä on. Alan lakkoon jotta vaimo huomaisi että hänenkin on todella kannettava kortensa kekoon kun ei puhuminen auta... Saa ihan itse pyytää koska haluaa... Mies 30v

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kysehän on tässä siitä, että on sietämätöntä olla ihmissuhteessa jossa ei ole haluttu. Että toista ei kiinnosta puha tai leikkiä, hän ei juo kahveja ja jatka sen jälkeen vaan harrastaa seksiä "sen verran kuin on pakko". Ikävä kyllä jos puhe ei auta niin kyse on vaan siitä että vetovoima on loppu, kipinää ei ole eikä se nuotio sillä syty, että lappaa lunta päälle. Ja roikkuminen tuommoisessa tappaa.

Vierailija
22/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:54"]Niin, kysehän on tässä siitä, että on sietämätöntä olla ihmissuhteessa jossa ei ole haluttu. Että toista ei kiinnosta puha tai leikkiä, hän ei juo kahveja ja jatka sen jälkeen vaan harrastaa seksiä "sen verran kuin on pakko". Ikävä kyllä jos puhe ei auta niin kyse on vaan siitä että vetovoima on loppu, kipinää ei ole eikä se nuotio sillä syty, että lappaa lunta päälle. Ja roikkuminen tuommoisessa tappaa.

[/quote]

Jos ei asioista tosiaan keskustella, se on huono merkki. Mutta muuten, yksin aloitteiden tekijänä, ei tämä kuolemaksi ole, kun tietää missä mennään.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:31"]Aloitteiden tekemättömyydessä on kyse siitä, että toinen ei silloin koskaan pääse tuntemaan itseään halutuksi. Vähän sama kuin deittailuvaiheessa mies ei ottaisi koskaan yhteyttä. Kuinka moni nainen alkaisi epäillä, että miestä ei oikeasti kiinnosta? Onko sillä nyt niin väliä, jos hän kuitenkin vastaa, kun sinä soitat?

Tuo on hyvin sanottu. Minulla on ihan samoja tuntemuksia. Ajatus siitä, että vaimo vain antaa, vaivaa aina ja pilaa helposti nekin hetket, kun hän innostuu seksistä.

Mutta se, ettei vaimo koskaan tee aloitetta on minulle paljon suurempi ongelma. Olenko niin ruma tai huono, ettei hän halua minua? Eli suostuuko hän minun aloituksiin vain säälistä? Minulla olisi kymmeniä kysymyksiä, mutta hänen ainoa vastaus on, että hän on tyyyväinen meidän seksielämään eikä halua siitä enempää puhua.

Voisitteko kokeilla jonkinlaista pariterapiaa? Tuollainen puhumattomuus selvästä ongelmatilanteesta on suhteelle hyvin vaarallista. Me olemme puhuneet asiat läpi (terapeutin avustuksella) ja tiedän nyt, että vaimo on hyvin vähähaluinen ihminen. Hänen seksuaaliset halunsa tyydyttyvät läheisyydellä ja hyväilemällä (muita kuin sukuelinten aluetta). Se ei ole minun huonouttani. Kukaan mies maailmassa ei ole ollut eikä voi olla hänestä sillä tavalla haluttava, mutta hän on valinnut ja pitänyt elämänkumppaninaan, vaikka olisi saanut ja saisi edelleen paljon halutumpiakin miehiä. Vaimo tietää, että hänen nautinto on erittäin tärkeä asia minun onnellisuudelle ja yrittää innostua aiheesta edes vähän. Olemme löytäneet toimivan kompromissin.

Jos vaimosi kerta kaikkiaan kieltäytyy puhumasta ongelmasta, kannattaa miettiä tosissaan, oletko oikean ihmisen kanssa. Elämän varrella tulee isompiakin ongelmia (usko pois, seksi on miehelle elämän tärkein asia vain hetken nuoruudessa), joista ei pääse yli "minulla on hyvin, pidä turpasi kiinni" -asenteella.

10

Vierailija
24/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:45"]

Aion tästä päivästä eteenpäin olla seksilakossa niin pitkään että vaimoni sitä pyytää. Koska seksi tapahtuu aina minun aloitteesta, jos en tee aloitetta menee helposti päiviä ilman seksiä ja lopulta joudun itse kuitenkin tekemään aloitteen jotta seksiä on. Alan lakkoon jotta vaimo huomaisi että hänenkin on todella kannettava kortensa kekoon kun ei puhuminen auta... Saa ihan itse pyytää koska haluaa... Mies 30v

[/quote]

Ei auta. Aina miehen vika.

Jos nainen haluaisi seksiä saisit sitä. Jos et halua seksiä niin naisesi haluaa sitä vielä vähemmän.

T. Mies

Ps. Vaihda ponia

Vierailija
25/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo etenee. Maailman ensimmäinen mies seksilakossa. Kaikki naiset ovat jo olleet pitkän aikaa.

Vierailija
26/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:25"]

Tasa-arvo etenee. Maailman ensimmäinen mies seksilakossa. Kaikki naiset ovat jo olleet pitkän aikaa.

[/quote]

Älähän nyt kun sana leviää. Johan täällä moni harkitsee, vaikka Mies30v lopettikin heikkouttaan

Vierailija
27/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se naiselle ihan sama vaikkapa kotitöissä että mies tarttuu oma-aloitteisesti imuriin tai tiskaa vai onko todella ok että joka kerta pyydät miestä tekemään ne asiat mutta mies ei kieltäydy?  Minulle se ei ole ihan sama vaikka naiseni ei koskaan ole kieltäytynytkään. On ehkä järjettömin ja vanhanaikaisin juttu mitä olen usein naisen suusta kuullut että haluan että mies tekee aloitteen tai että mies ottaa naisen ja varmaan nämä samat naiset on niitä jotka olettaa että se kulli on aina itsestään kova ja miehessä vika jos ei koskematta seiso. Entäpä jos mieskin joskus hyväksynnästä huolimatta haluais että nainen käy kiinni ja sanoo suoraan että nyt nussitaan?  Ehkä se tunteellisessa merkityksessä merkitsee eniten... Mies 30v

Vierailija
28/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa sopivat kumppanit niin ei tarvi aikuisten ihmisten kiukutella.. =|

Vierailija
29/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:25"]

[/quote]

Älähän höpäjä. Täällä missään lakossa milloinkaan oltu. Sinulla on ollut vain huono tuuri

Vierailija
30/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:20"]

Olisiko se naiselle ihan sama vaikkapa kotitöissä että mies tarttuu oma-aloitteisesti imuriin tai tiskaa vai onko todella ok että joka kerta pyydät miestä tekemään ne asiat mutta mies ei kieltäydy?  Minulle se ei ole ihan sama vaikka naiseni ei koskaan ole kieltäytynytkään. On ehkä järjettömin ja vanhanaikaisin juttu mitä olen usein naisen suusta kuullut että haluan että mies tekee aloitteen tai että mies ottaa naisen ja varmaan nämä samat naiset on niitä jotka olettaa että se kulli on aina itsestään kova ja miehessä vika jos ei koskematta seiso. Entäpä jos mieskin joskus hyväksynnästä huolimatta haluais että nainen käy kiinni ja sanoo suoraan että nyt nussitaan?  Ehkä se tunteellisessa merkityksessä merkitsee eniten... Mies 30v

[/quote]

Älähän siellä nyt kitise, kun meitäkin naisia on, jotka tekevät seksissä aloitteen. Mutta vähän nymfoksi tässä itseni tuntisin, jos aina itse aloitteen tekisin. Parmepi kun yrittää kehokielellä ja vaikka flirtillä näyttää, että nyt sopisi. Ok, olen vähän vanhanaikainen, mutta onhan vietteleminen ihan mukavaa touhua

Vierailija
31/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 jatkaa. Et voi verrata vaimoasi muihin naisiin, vaikka muutakin otantaa olisi. Ja niin täällä muutkin miehet jankuttavat, että naiset ne pihtaa, eivätkä tee aloitetta jne. Ja pöh, ei näin aina ole kaikkien naisten kohdalla. Miksi pihdata ja odottaa aina aloitetta miehiltä, jos se on kivaa? Enkä taatusti ole ainut nainen

Vierailija
32/48 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen useammin aloitteita kuin mieheni, mutta siinä missä minä saan pakit vähintään joka toinen kerta, niin mieheni ei ole saanut kieltävää vastausta minulta kuin muutaman kerran näiden 15 vuoden aikana. Eli hieman aina arveluttaa tehdä aloitteita tai edes alkaa ajattelemaan aloitteen tekemistä. Nykyään teen siis aloitteita vain muutaman kerran kuukaudessa.

Se, että tuntisin itseni haluttavaksi miehen tehdessä aloitteita on ainakin minulle ihan höpötystä. Tunnen lähinnä olevani se kassien kevennykseen sopiva kohde, joten mietipä ap onko vaimollasi sama juttu. Ehkä peiliin katsominen tässäkin asiassa on ihan paikallaan, myös meillä. N40

Vierailija
33/48 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 08:53"]Meillä minä aloitin lakon, mennyt kyllä vasta puolitoista viikkoa..

N26
[/quote]

No nyt se eilen halusi :D

Vierailija
34/48 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin aloittajan logiikan aloitteenteosta. Usein haluttomammalle (jos näin nyt voi sanoa) puolelle parisuhteessa on täysin tuntematon tunne kaivata toisen aloitetta ja seksuaalista kiinnostusta, jolloin keskustelu menee helposti tuolle "ihan samahan se on kuka aloittaan tekee, jos lopputulos on kuitenkin sama" -tyyliselle linjalle. Omasta mielestäni jokainen varmasti haluaa parisuhteessa tuntea olevansa haluttu - ja nimenomaan myös niin, että kumppani osoittaa sen. On täysin eri asia elää jonkinlaisessa "yhteisessä ymmärryksessä" kuin aktiivisesti toimia.

Tälläkin palstalla on ollut keskustelua rakkauden tunnustamisesta, josta saakin hyvin vertailukohda. Jos kumppani ei koskaan sano oma-aloitteisesti rakastavansa sinua, niin kyllä se monesta tuntuu pahalta - siitäkin huolimatta, että kyllä sisimmissäsi tiedät kumppanisi sinua rakastavan. Täysin sama pätee myös seksiin/aloitteiden tekoon.

Vierailija
35/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on sitten oltu 8 päivää puutteessa, saa nähä kauanko vielä... Mies 30v

Vierailija
36/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:41"]No niin, nyt on sitten oltu 8 päivää puutteessa, saa nähä kauanko vielä... Mies 30v
[/quote]

Elä höpäjä. Oikeestikko oot ollu yli viikon ilman? Onneksi meillä käytiin maanantaina vähän kehityskeskustelua ja nyt on ilma puhdistunut ja mieskin taas jaksaa.

N31

Vierailija
37/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:41"]No niin, nyt on sitten oltu 8 päivää puutteessa, saa nähä kauanko vielä... Mies 30v [/quote] Elä höpäjä. Oikeestikko oot ollu yli viikon ilman? Onneksi meillä käytiin maanantaina vähän kehityskeskustelua ja nyt on ilma puhdistunut ja mieskin taas jaksaa. N31

[/quote]

Kyllä nyt on yli viikko menny. Ei hän enää tuu edes yhtäaikaa nukkumaan,  niin enpä innostu pyytämäänkään...  Mies 30v

Vierailija
38/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:00"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:41"]No niin, nyt on sitten oltu 8 päivää puutteessa, saa nähä kauanko vielä... Mies 30v [/quote] Elä höpäjä. Oikeestikko oot ollu yli viikon ilman? Onneksi meillä käytiin maanantaina vähän kehityskeskustelua ja nyt on ilma puhdistunut ja mieskin taas jaksaa. N31

[/quote]

Kyllä nyt on yli viikko menny. Ei hän enää tuu edes yhtäaikaa nukkumaan,  niin enpä innostu pyytämäänkään...  Mies 30v
[/quote]

No mutta... koskas nämä paljastukset tapahtui? Voisiko sillä olla jotain tekemistä asian kanssa?

N31

Vierailija
39/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:00"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:50"] [quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:41"]No niin, nyt on sitten oltu 8 päivää puutteessa, saa nähä kauanko vielä... Mies 30v [/quote] Elä höpäjä. Oikeestikko oot ollu yli viikon ilman? Onneksi meillä käytiin maanantaina vähän kehityskeskustelua ja nyt on ilma puhdistunut ja mieskin taas jaksaa. N31 [/quote] Kyllä nyt on yli viikko menny. Ei hän enää tuu edes yhtäaikaa nukkumaan,  niin enpä innostu pyytämäänkään...  Mies 30v [/quote] No mutta... koskas nämä paljastukset tapahtui? Voisiko sillä olla jotain tekemistä asian kanssa? N31

[/quote]

En usko että niillä mitään osuutta asiaan olis. Aina ollut vähän tuollainen,  siksihän yritänki lakkoilla ottaakseen selvää kiinnostaako tuota edes vai onko vaan otettava toinen. Mies 30v

Vierailija
40/48 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eikä ole yli viikkoon tehnyt aloitetta? Mua alkaisi vähän kyllä siinä kohdassa epäilyttämään jonkin olevan vialla. Meillä mies tekee niin epäselviä alotteita, että en laske niitä useinkaan aloitteeksi. Kun on kuitenkin aina varmistettava, että tekeekö mieli pillua. Mutta jos on viikon ilman (kun ei mun mies juuri runkkailekaan), niin siinä vaiheessa se alotekin on yleensä hyvin selkeä.

N31