Nyt sen vihdoin tajusin. Minua käytetään hyväksi.
Olen aina ollut toisista huolehtija. Tunnollinen suorittaja. Äiti, vaimo, työntekijä, joka pistää toiset itsensä edelle. Mitä siitä olen saanut vastineeksi? Lisää vaatimuksia joka suuntaan. Nyt se loppuu.
Kommentit (44)
Miksi ihmeessä ihmiset on näin itsekkäitä ja typeriä, että luulevat voimaantumisen liittyvän johonkin karaokeen ja miehiin. Mitä voimakasta siitä on ripustautua johonkin toiseen? Se on läheisriippuvuutta, ihan samaa toimintaa kuin muiden passaaminen ja muiden hyväksikäytettävänä oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ihmiset on näin itsekkäitä ja typeriä, että luulevat voimaantumisen liittyvän johonkin karaokeen ja miehiin. Mitä voimakasta siitä on ripustautua johonkin toiseen? Se on läheisriippuvuutta, ihan samaa toimintaa kuin muiden passaaminen ja muiden hyväksikäytettävänä oleminen.
Ongelmat ovat kroonisia, eikä niitä parannuta. Läheisriippa on pahin marttyyri sitten jeesukset vielä keinustuolissakin.
Aina voi hankkia uusia ystäviä vanhojen "ystävien" tilalle. Ja ei, kukaan ei muutu narsistiksi kesken elämäänsä vaikka toki muunlaisia mielenterveysongelmia saattaa kehittyä, jos ei pidä huolta itsestään.
Hyvä kun heräsit. Tutki vielä
Tutki ankka ankka mene hakukoneella ym ei googlella sensuurin takia.
Dr. Robert malone
Dr. Peter Mc Cullough
Dr. Tenpenny
Dr. Zelenko
Dr. Young
Dr. Ruby
Dr. Andrew Kaufman
Dr. Careie Madej
Dr. Yeadon
Jne.
Valtamedia mukana kansanmurhassa. Herätkää tai joudutte kemiallisesti teuraaksi.