Ostin pitkästä aikaa kampaamosta shampoon ja hoitoaineen ja...
...täytyy kyllä myöntää, että hiukset ovat IHAN erilaiset pestyäni niillä. Koko pesukokemus oli parempi, shampoo vaahdottui runsaasti ja pehmeästi ja pesi hyvin, mutta jätti hiukset kosteutetun tuntuisiksi. Hoitoaine teki hiukset kiiltäviksi ja sileiksi, muttaei jättänyt mitään kalvon tai tahman tuntua hiuksiin. Molemmat myös tuoksuivat ihanilta, mutta tuoksu oli sopivan mieto.
Olen luonteeltani vähän pihistelijä, ja olen aina tyytyväinen löytäessäni pikkurahalla toimivia tuotteita. Viime vuosien aikana olen käyttänyt ainoastaan markettishampoita ja -hoitoaineita, joista osa on ollut parempia ja osa huonompia. Näiden supertuotteiden jälkeen en enää usko, että niihin parempiinkaan on enää paluuta.
Käytätkö itse kampaamon vai markettien hiustuotteita? Mikä on itsellesi toimivin merkki? Voin paljastaa näidenkin kehumieni tuotteiden merkin kommenteissa myöhemmin, ettei kukaan tule syyttämään mainonnasta. :)
Kommentit (65)
Matrixin vaaleille hiuksille tarkoitettu Total Repair on paras kokeilemistani. http://www.rensalon.net/hair-care-products.html
Saa kampaamoista ja esim. Stockmannilta.
AP, mitä kampaamoshampoota ostit?
Aivan Lorealin el'Vital shampoota ja hoitoainetta (punainen pullo, värjätyille hiuksille) käytän ja hiukset aina olleet hyväkuntoiset. El'Vital shampoo vaahtoaa myös ihanan runsaasti ja kermaisesti, hoitoaine selvittää täydellisesti vaaleiden raitojen vuoksi takkuuntuvat hiukset.
Marketin. Shampoota käytän todella vähän ja sen merkillä ei ole mitään merkitystä. Hoitoaineeksi sopii melkein mikä vaan kosteuttava. Kampaamotuotteistakin ostan tehohoidon joskus. Tällä hetkellä Goldwellin. Täysihintaisena en koskaan ostaisi, koska litrahinta on 100 euroa.
Käytän kampaamohiustuotteita, mutta ostan ne verkkokaupoista yleensä hinnalla, joka vastaa melkeinpä markettishampoiden hintaa. L'anza healing moisturise kukui nut-sarja nyt käytössä. Sen tuoksu ei ole mieleeni, mutta karhea pörrötukka silottuu noilla tuotteilla hyvin.