Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin pitkästä aikaa kampaamosta shampoon ja hoitoaineen ja...

Vierailija
14.04.2015 |

...täytyy kyllä myöntää, että hiukset ovat IHAN erilaiset pestyäni niillä. Koko pesukokemus oli parempi, shampoo vaahdottui runsaasti ja pehmeästi ja pesi hyvin, mutta jätti hiukset kosteutetun tuntuisiksi. Hoitoaine teki hiukset kiiltäviksi ja sileiksi, muttaei jättänyt mitään kalvon tai tahman tuntua hiuksiin. Molemmat myös tuoksuivat ihanilta, mutta tuoksu oli sopivan mieto.

Olen luonteeltani vähän pihistelijä, ja olen aina tyytyväinen löytäessäni pikkurahalla toimivia tuotteita. Viime vuosien aikana olen käyttänyt ainoastaan markettishampoita ja -hoitoaineita, joista osa on ollut parempia ja osa huonompia. Näiden supertuotteiden jälkeen en enää usko, että niihin parempiinkaan on enää paluuta.

Käytätkö itse kampaamon vai markettien hiustuotteita? Mikä on itsellesi toimivin merkki? Voin paljastaa näidenkin kehumieni tuotteiden merkin kommenteissa myöhemmin, ettei kukaan tule syyttämään mainonnasta. :)

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Paul Mitchellin shampoita ja hoitoaineita, joko tuuheuttavia tai sitten värjätyille hiuksille.  Näitä saa kampaamoista, mutta ostan itse Britanniasta lookfantastic-verkkokaupasta.. ovat siellä halvempia, jotain 12-16 euroa pullo, riippuen onko alekampanjoita sun muita käynnissä. Lisäksi tuolla usein kivoja kylkiäisiä, esim. sain kerran aivan mahtavan meikkisivellinsetin kaupan päälle, nyt on tulossa kaula-ja rannekorut seuraavassa paketissa.

Vierailija
2/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kaupan shampoota ja kampaamon hoitoainetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamoshampoot on kyllä minustakin niin paljon parempaa kamaa kuin markettishampoot, poishuuhdeltaessa oikein tuntee kuinka sileät ja takuttomat hiukset on, ihana fiilis <3

Hoitoaineet on mulle sinänsä ongelmallisia että mulla on kuivat ja lasimaiset hiukset, joille kosteuttavat hoitikset ei tee mitään muuta kuin lätsäyttää muttei kosteuta, joten useasti käytän markettimerkkejäkin, lisään vaan sinne sekaan avokadoöljyä että niillä on edes jotain "hoitotehoa".

Vierailija
4/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:26"]

Mulla seborrooinen ekseema päänahassa, käytän apteekin erikoissampoota, 21,90/ 50ml purkki, ihan hullun hintaista mutta vaihtoehtoa en ole keksinyt :(

[/quote]

Mullakin on seborrea päänahassa, se perus Head&Shoulders Classic Clean toimii mulla tosi hyvin! (siis se missä on vaikuttavana aineena zinc pyrithione)

Vierailija
5/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka shampoo ja Lidlin hoitoaine. En koe, että hiukseni näyttäisivät jotenkin huonommilta kuin kenenkään muunkaan.

Vierailija
6/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:21"]

Kerastase varma valinta.

[/quote]  ainoa haitta että hintavia

Vierailija
7/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä merkkiset tuotteet ap kampaajalta ostit?

Vierailija
8/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moroccan Oil tuotteet sopivat minulle parhaiten. :)

Vierailija
9/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selikkää newbielle noiden alapeukkujen idea. Mikä aloituksessa on alapeukutettavaa???

Vierailija
10/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin noita jo aiemmin tässä ketjussa mainittuja Matrixin Total Results Blonde Care -sarjan tuotteita. Sopivat omille hiuksilleni  täydellisesti. 

http://www.matrix.com/our-products/haircare/total-results/blonde-care/new-blonde-care

Ap

Vierailija
11/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*selittäkää

Vierailija
12/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:45"]

Selikkää newbielle noiden alapeukkujen idea. Mikä aloituksessa on alapeukutettavaa???

[/quote]

Ehkä moni mamma on päättänyt, että markettituotteet ovat aivan yhtä hyviä, kuin kampaamotuotteet. Jos joku kertoo, ettei koe näin olevan, hänen täytyy olla väärässä = alapeukku.

Vierailija
13/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaapa joskus huviksenne niitä kampaamotuotteiden ja markettiversioiden inci-listoja..incihaku.fi

Saatatte yllättyä. :)

t. Markettituotteita käyttävä kampaajaopiskelija

Vierailija
14/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään käytän Lidlin Cien Repair & Care shampoota ja hoitoainetta, kun sokkotestissä en huomannut mitään eroa L'Oréal Professionelin kanssa.

Vierailija
15/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:13"]Avatkaapa joskus huviksenne niitä kampaamotuotteiden ja markettiversioiden inci-listoja..incihaku.fi

Saatatte yllättyä. :)

t. Markettituotteita käyttävä kampaajaopiskelija
[/quote]

Entä, jos on jo verrannut ja silti haluaa käyttää tiettyjä kampaamotuotteita?

Vierailija
16/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:21"]Mä käytän oliiviöljysaippuaa, sillä tulee tosi kuohkeat hiukset. [/quote] Ihanko totta? Itselläni tulee narskuvat, mutta lähmäiset ja ällöttävät.

[/quote]

Se saippua pitää huuhdella kunnolla pois!

[/quote]

Ei lähde ainakaan minun hiuksistani. Yritin joskus hinkata sitä monta kertaa peräkkäin shampoolla pois, mutta jäivät silti todella lähmäisiksi. 

Vierailija
17/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen Fairylla. Tulee narskuvan puhtaat hiukset ilman silikonijäämiä.

Vierailija
18/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:13"]Avatkaapa joskus huviksenne niitä kampaamotuotteiden ja markettiversioiden inci-listoja..incihaku.fi Saatatte yllättyä. :) t. Markettituotteita käyttävä kampaajaopiskelija [/quote] Entä, jos on jo verrannut ja silti haluaa käyttää tiettyjä kampaamotuotteita?

[/quote]

No sitten varmaan toikin antaa sulle luvan käyttää niitä. Se on ihan totta, että halvalla voi saada lähes täysin identtistä kamaa - ainakin toimivuudeltaan. Mutta kallis on kallista, koska se tuntuu kalliilta. Se näyttää hienolta, se tuntuu ihanalta (vertaa esim. 50 ja 5 euron kasvorasvaa) ja se useimmiten tuoksuukin ihanalta. Se tuo sitä luksusta elämään ja jos löytää hyvän kampaamotuotteen, ei välttämättä halua käyttää aikaa ja rahaa siihen, että etsii vastaavan marketin hyllystä.

Kampaajaopiskelijakin voi miettiä sitä puolta, että jos kaikki maailman ihmiset yhtäkkiä perehtyisivät inceihin ja huomaisivat, että ei oo pakko ostaa kampaamosta sitä kallista shampoota kun marketin lorkku ja garnier ajaa saman asian, niin ei ois paljoo tarvetta tulevassa työpaikassa myydä niitä shampoita. Että on ihan hyvä, että on ihmisiä jotka ei tiedä niin paljoa tai tietää, mutta haluaa silti ostaa kalliimpaa vaikka vaan sen luksuksen takia. Ei se oheismyynti kampaamoissa ole tietenkään samalla tavalla tärkeää kuin kosmetologilla, joka ei pelkillä hoidoilla elä, mutta on se kampaamossakin ihan kiva lisä kassavirtaan.

t. kosmetiikka-alan moniosaaja

Vierailija
19/65 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio + tuotteet cutrin on ok

Vierailija
20/65 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Four reasonsin tuotteet on toimineet hyvin. Ostan usein Hulluilta Päiviltä noita ja muitakin kampaamotuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän