Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin pitkästä aikaa kampaamosta shampoon ja hoitoaineen ja...

Vierailija
14.04.2015 |

...täytyy kyllä myöntää, että hiukset ovat IHAN erilaiset pestyäni niillä. Koko pesukokemus oli parempi, shampoo vaahdottui runsaasti ja pehmeästi ja pesi hyvin, mutta jätti hiukset kosteutetun tuntuisiksi. Hoitoaine teki hiukset kiiltäviksi ja sileiksi, muttaei jättänyt mitään kalvon tai tahman tuntua hiuksiin. Molemmat myös tuoksuivat ihanilta, mutta tuoksu oli sopivan mieto.

Olen luonteeltani vähän pihistelijä, ja olen aina tyytyväinen löytäessäni pikkurahalla toimivia tuotteita. Viime vuosien aikana olen käyttänyt ainoastaan markettishampoita ja -hoitoaineita, joista osa on ollut parempia ja osa huonompia. Näiden supertuotteiden jälkeen en enää usko, että niihin parempiinkaan on enää paluuta.

Käytätkö itse kampaamon vai markettien hiustuotteita? Mikä on itsellesi toimivin merkki? Voin paljastaa näidenkin kehumieni tuotteiden merkin kommenteissa myöhemmin, ettei kukaan tule syyttämään mainonnasta. :)

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvistahan tässä on kyse, kärjistetysti samaa tavaraa on eri nimillä ja hinnoilla eri purkeissa. Ei ole mitään tieteellisesti todettavaa faktaa joka puoltaisi kalliimpien "kampaamotuotteiden" paremmuutta markettituotteisiin verrattuna.

Ylimääräisistä rahoistaan pääsee helposti eroon ja herkkäuskoisia viilataan jatkuvasti linssiin.

Vierailija
42/65 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuoteselosteen tuijottaminen yksinomaan auta. Olette varmaan huomanneet että kaksi vaatekappaletta jotka sisältävät samoja materiaaleja saattavat tuntua hyvin erilaisilta. Olennaisia ovat myös sisällön suhde ja valmistusmekanismi, jotka ovat suoraan verrannollisia meidän havaitsemiin laatueroihin. Täytyy myös ottaa huomioon että kampaamo- ja markettituotteiden kategorioiminen vain kahteen luokkaan on aika karkea jako, eli huono tapa tarkastella niiden välisiä eroja ja yhtäläisyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Oribea, kampaamotuotteista paras (ja kallein).

Vierailija
44/65 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wellaa välillä sp kampaamosta/sokos ja välillä marketista halvempi wella.

Vierailija
45/65 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi uusi inhokkisana: hoitsikka...

Vierailija
46/65 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekisi mieli todeta, että kampaajan aloitus.

Samaa ainetta niissä purkeissa on. Sekotussuhteet vähän vaihtelevat. Verratkaa nyt niitä tuoteselosteita. Mutta ihminen on sellainen, että uskoo kalliimman olevan parempaa. 

Vierailija
47/65 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla kun tunnetusti kaikki ovat äveriäitä, hämmästelen kun shampoon hinta on joku kynnyskysymys näköjään monelle. Hyvä jos markettituotteet sopivat. Minulle shampoo ei ole säästötuote. Suurin osa suomalaisnaisita värjää hiuksia ja kampaajalla käynti on aika kallista. Minulla on värjäämättömät hiukset, jotka leikkautan kerran vuodessa. Jää paljon rahaa shampooseen. 40 e puolelta litralta ei ole paljon, ainakin minulla se kestää tosi pitkään.

Vierailija
48/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettien niitä vähän kalliimpia. Toimii mulle hyvin.

Vierailija
49/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketti, l'orealin hiusnaamio vaaleanpunaisessa purkissa toimii hoitoaineena ja saman firman sulfaatiton shampoo. Oon ollut positiivisesti yllättynyt kummastakin.

Vierailija
50/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Cutrinin kampaamotuotteita tehtaanmyymälän alesta. Halvallakin voi siis saada siis hyvää.

Vierailija
51/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redken on parasta

Vierailija
52/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla apteekista elivon shampoo ja acon hoitoaine, tykkään! Kampaamotuotteista käytän tigiä satunnaisesti.

Kaupan tuotteita käytin kunnes hiuspohjani oli tajuttoman hilseilevä.

Vierailija
53/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerastase varma valinta.

Vierailija
54/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän oliiviöljysaippuaa, sillä tulee tosi kuohkeat hiukset.

Vierailija
55/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redken, Moroccanoil, Lanza toimii mulla.

Vierailija
56/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:21"]Mä käytän oliiviöljysaippuaa, sillä tulee tosi kuohkeat hiukset.
[/quote]
Ihanko totta? Itselläni tulee narskuvat, mutta lähmäiset ja ällöttävät.

Vierailija
57/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:21"]Mä käytän oliiviöljysaippuaa, sillä tulee tosi kuohkeat hiukset. [/quote] Ihanko totta? Itselläni tulee narskuvat, mutta lähmäiset ja ällöttävät.

[/quote]

Se saippua pitää huuhdella kunnolla pois!

Vierailija
58/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seborrooinen ekseema päänahassa, käytän apteekin erikoissampoota, 21,90/ 50ml purkki, ihan hullun hintaista mutta vaihtoehtoa en ole keksinyt :(

Vierailija
59/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cutrinin tuotteita käytän

Vierailija
60/65 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo ja hoitoaine on tullut viime aikoina valittua luontaistuotteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme