Millainen on ihannemiehesi?
Kommentit (48)
Kun näitä lukee, niin ei ole mikään mahdottomuus että joskus löytää rakkauden. Mies21
Komea, älykäs, hauska, musikaalinen yms. lahjakas, kunnollinen (rehellinen, uskollinen, töitä tekevä - myös kotitöitä!), nokkela, aktiivinen. Antaa seksiä edes lähes aina kun haluan.
Voi en osaa eritellä yksittäisiä piirteitä, koska ihastun kokonaisuuteen, persoonaan. Joskus ihastun sellaiseen, jota kaipaan sen hetkiseen elämään.
Visuaalisesti miellyttävä, persoonaltaan ja ajatusmaailmaltaan kiinnostava ja yhteensopiva kanssani, joku jonka kanssa tuntee olonsa turvalliseksi ja viihtyisäksi ja haluaa jakaa elämänsä.
En usko tuollaiseen mieheen törmäävän kun ei ole tullut vielä 24-ikävuoteni aikana vastaan tuollaista yhdistelmää :(
Huumorintajuinen, supliikki tarvittaessa, rehti ja reilu, itsevarma, mieluummin kulmikas kuin pyöreä naama, jykevä ruumiinrakenne. Ulkonäössä voi aina joustaa enemmän kuin luonteessa. Minulla on ihana mies. Turhan komea itseeni verrattuna.
Jos nyt ihannenaisen kuvailisi niin en ole itse mikään "ihanne". Mieheni on varmaan myös joustanut juuri tuossa ulkonäössä :))
Miehen tärkein ominaisuus on, että se palvoo minua. Kehuu kauniiksi koko ajan, tekee kotityöt, tuo lahjoja, kukkia, suklaata, haluaa seksiä joka ilta kanssani.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:08"]Miehen tärkein ominaisuus on, että se palvoo minua. Kehuu kauniiksi koko ajan, tekee kotityöt, tuo lahjoja, kukkia, suklaata, haluaa seksiä joka ilta kanssani.
[/quote]
Mitä sinä teet miehen vuoksi? Mies21
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:08"]Miehen tärkein ominaisuus on, että se palvoo minua. Kehuu kauniiksi koko ajan, tekee kotityöt, tuo lahjoja, kukkia, suklaata, haluaa seksiä joka ilta kanssani. [/quote] Mitä sinä teet miehen vuoksi? Mies21
[/quote]
Pidän ulkonäöstäni huolta, näytän naiselliselta, olen hoikka ja sporttinen. Laitan tosi hyvää ruokaa. En koskaan nalkuta enkä arvostele. Osoitan tunteeni selvästi. Tykkään seksistä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:08"]Miehen tärkein ominaisuus on, että se palvoo minua. Kehuu kauniiksi koko ajan, tekee kotityöt, tuo lahjoja, kukkia, suklaata, haluaa seksiä joka ilta kanssani. [/quote] Mitä sinä teet miehen vuoksi? Mies21
[/quote]
Pidän ulkonäöstäni huolta, näytän naiselliselta, olen hoikka ja sporttinen. Laitan tosi hyvää ruokaa. En koskaan nalkuta enkä arvostele. Osoitan tunteeni selvästi. Tykkään seksistä.
[/quote]
Vaikutat pintaliitäjältä. Mies21
Tätä on todella vaikea selittää, mutta ehkä oikea sana on miehekäs. Olen itsenäinen enkä tarvitse miestä taloudellisesti tai oikeastaan muutenkaan. Miehet aina sanovat haluavansa itsenäisen naisen mutta jotenkin tuntuu että kaikki miehet muuttavat ihan törkimyksiksi ajan kanssa kun he huomaavat että nainen hoitaa asiat itse. Osaan totta kai nousta jakkaralle ja ottaa ylähyllyltä painavan laatikon, mutta toivoisin että mies voisi sen joskus tehdä koska on mies. Jaksan kantaa kauppakassit itse mutta olisi kiva jos mies tulisi joskus vaikka kauppaan mukaan kantaisi puolet. Olisi kiva joskus saada se takki miehen päältä kun on kylmä.
En siis halua miestä palvomaan ja tekemään kaikkea puolestani, vaan tekemään sellaisia pieniä miehekkäitä huomionosoituksia vaikka en miestä "tarvitsekkaan". Olipa sekavasti selitetty.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:10"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:08"]Miehen tärkein ominaisuus on, että se palvoo minua. Kehuu kauniiksi koko ajan, tekee kotityöt, tuo lahjoja, kukkia, suklaata, haluaa seksiä joka ilta kanssani. [/quote] Mitä sinä teet miehen vuoksi? Mies21 [/quote] Pidän ulkonäöstäni huolta, näytän naiselliselta, olen hoikka ja sporttinen. Laitan tosi hyvää ruokaa. En koskaan nalkuta enkä arvostele. Osoitan tunteeni selvästi. Tykkään seksistä. [/quote] Vaikutat pintaliitäjältä. Mies21
[/quote]
Tai sitten vaan naiselliselta naiselta, joka tietää mitä tahtoo ja on täydellinen match miehiselle miehelle :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:10"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:08"]Miehen tärkein ominaisuus on, että se palvoo minua. Kehuu kauniiksi koko ajan, tekee kotityöt, tuo lahjoja, kukkia, suklaata, haluaa seksiä joka ilta kanssani. [/quote] Mitä sinä teet miehen vuoksi? Mies21 [/quote] Pidän ulkonäöstäni huolta, näytän naiselliselta, olen hoikka ja sporttinen. Laitan tosi hyvää ruokaa. En koskaan nalkuta enkä arvostele. Osoitan tunteeni selvästi. Tykkään seksistä. [/quote] Vaikutat pintaliitäjältä. Mies21
[/quote]
Tai sitten vaan naiselliselta naiselta, joka tietää mitä tahtoo ja on täydellinen match miehiselle miehelle :)
[/quote]
Kukahan katkera tätä taas alapeukuttaa. Feminiiniset naiset on kyllä niin harvassa, että ei ihmekään niiden herättävän herkästi aggressiivista suhtautumista suomalaisissa jätkänaisissa.
[/quote]
Tällaisen vaikutelman vastauksesta varmasti saa. :D
Harrastukseni ovat kuitenkin älyllisiä, minulla on akateeminen tutkinto ja toimin vaativissa asiantuntijatehtävissä.
Vastasin kysymykseen, joka koski mielestäni naisen ja miehen suhteen välistä dynamiikkaa. Rakkauteen kuuluu arvostus, kunnioitus, lämpö ja läheisyys, totta kai. Ajattelen myös, että nainen ja mies ovat sukupuolisia olentoja ja parhaimmillaan täydentävät toisiaan. Suhteessa mieheeni olen tasavertainen kumppani ja yksilö. Seksuaalisina, sukupuolisina olentoina olemme kuitenkinerilaisia ja iän myötä olen oppinut nauttimaan tästä entistä enemmän. Jos suhteessa ei ole seksiä, siinä ei ole pian mitään muutakaan, aika harva viihtyy mariraitaisessa tasa-arvokaveruudessa, jos ei sitten ole molemminpuolinen valinta?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:22"]Ujo mies on kaikkien kauhistus.. ja siksi ikuisesti sinkku :([/quote]
Älä sano tuota vaimolle. Se ei kai ole parin kymmenen yhteisen vuoden aikana huomannut, että olen ujo.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:22"]
Ujo mies on kaikkien kauhistus.. ja siksi ikuisesti sinkku :(
[/quote]
Joskus ujous sotketaan hiljaisuuteen. Hiljaisuus taas minun kohdallani tarkoittaa sitä, että minulla ei ole suurimmalle osalle ihmisistä mitään sanottavaa. Ei kiinnosta ja olette suurimmalta osaltanne saatanallisia typeryksiä ja tyhjäpäitä. Nyrkki perseeseen ääliöille.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:44"]
En ymmärrä miksi toista pitäisi palvoa parisuhteessa? Mies21
[/quote]
Samaa mieltä. Itse haluaisin seurustella miehen kanssa, joka olisi myös "paras ystäväni". En nyt tarkoita sitä, että hänen tulisi viettää kaikki aikansa minun kanssani ja lakkailla kynsiä jotain romanttista komediaa katsellen, vaan että suhteessa näkyisi samanlainen keskinäinen kunnioitus kuin kavereiden kesken.
Ei huono :)