AV:n eduskuntavaalit 2015 gallup
Käy antamassa äänesi. Yritetään saada mahdollisimman paljon vastaajia, jotta tulos olisi mahdollisimman luotettava.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:49"]
Ei sitten hevonpaskan merkitystä tällasilla äänestyksillä, joissa voi äänestellä kuinka paljon haluaa. Kuinkas monta kertaa itse äänestit ap?
[/quote]
Etkö ollut rehellinen? Minä ainakin olen käynyt äänestämässä vain yhden kerran.
[/quote]
Mitä? Eikö olis saanut antaa kuin yhden äänen. Mä annoin 30 ääntä omalle puolueelleni :D
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:06"]
Ei sitten hevonpaskan merkitystä tällasilla äänestyksillä, joissa voi äänestellä kuinka paljon haluaa. Kuinkas monta kertaa itse äänestit ap?
[/quote]
[/quote]
Joo ja lehmät lentää :D
Ei tarvi olla mikään einsteini, että ymmärtää palstapersujen "ihan vaan pikkasen" nostavan omaa suosikkiaan ;)
Nooh, kevyttä hömppäviihdettähän tämä. Sunnuntaina sitten nähdään ne oikeat lukemat ;)
[/quote]
En usko tähän kahdella perusteella. Sama ilmiö näkyy myös Ruotsin suurimmalla keskustelupalstalla, ja kaikki humanitaarista maahanmuuttoa kritisoivat kommentit saavat aina runsaasti yläpeukkuja riippumatta niidenasiallisuudesta. Myös Keskustan kannatus on vääristynyt vastaavalla tavalla, mutta toiseen suuntaan.
Keski-Suomi 70 perussuomalaiset lääketieteen tohtori
Miksei keskustan hehkutettu kannatus näy missään? en ole millään keskustelupalstalla törmännyt mihinkään kepuhysteriaan enkä tiedä lähipiiristäni ketään kuka äänestäisi kepua.
Onko sillä oikeasti edes mitään ylivoimasta gallupohtoa, vai onks tää joku median salaliitto jolla muokataan asenteita?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:22"]
Miksei keskustan hehkutettu kannatus näy missään? en ole millään keskustelupalstalla törmännyt mihinkään kepuhysteriaan enkä tiedä lähipiiristäni ketään kuka äänestäisi kepua.
Onko sillä oikeasti edes mitään ylivoimasta gallupohtoa, vai onks tää joku median salaliitto jolla muokataan asenteita?
[/quote]Uskovaiset ja maalaiset eivät käytä nettiä.
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="15.04.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote]
Joo ja lehmät lentää :D
Ei tarvi olla mikään einsteini, että ymmärtää palstapersujen "ihan vaan pikkasen" nostavan omaa suosikkiaan ;)
Nooh, kevyttä hömppäviihdettähän tämä. Sunnuntaina sitten nähdään ne oikeat lukemat ;)
[/quote]
En usko tähän kahdella perusteella. Sama ilmiö näkyy myös Ruotsin suurimmalla keskustelupalstalla, ja kaikki humanitaarista maahanmuuttoa kritisoivat kommentit saavat aina runsaasti yläpeukkuja riippumatta niidenasiallisuudesta. Myös Keskustan kannatus on vääristynyt vastaavalla tavalla, mutta toiseen suuntaan.
[/quote]
Et siis usko mihin?
Mitä ihmettä ruotsalaisella keskustelupalstalla on tekemistä tämän asian kanssa?
Kai sinä hyvä ihminen ymmärrät, että ei tämän kaltaisen palstan kirjoituksilla ja peukutteluilla ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Tänne ja mille tahansa anonyymipalstalle voi yksi ja sama ihminen availla vaikka kuinka paljon ketjuja ja komppailla omia juttujaan mielinmäärin ja peukutella niitä. Täälläkin yön hiljaisimpina tunteina tulee valtava määrä juurikin noita maahanmuuttokriittisä juttuja ja niille melkoisesti peukkuja, vaikka yöaikaan täällä on oikeasti vain kourallinen porukkaa.
Ja tietenkin keskustelu tässä vaikka yleisesti politiikasta toivottavaa, että pysyy ketju ylhäällä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:58"]
Äänestin
[/quote]
Hyvä! Lisää vaan ääniä. Tulos vielä kovin yksipuoleinen.
Minä äänestin muutos2011 puoluetta ja sieltä Jari Leinoa nr.244.
Keski-Suomen vaalipiiristä ehdokasta nro. 50.
Yllättävää Keskusta on varsin pieni ja Kokoomuksella ei ääntäkään.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 00:59"]
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="15.04.2015 klo 00:50"]
Tämä on kyllä sellainen ilmiö, jossa olisi ainesta vaikka ihan väitöskirjaan asti. Nimittäin Ruotsin suurimmalla forumilla oli vastaava gallup ja peräti enemmistö olisi äänestänyt Ruotsin maahanmuuttokriittistä puoluetta. Onko niin, että humanitaarista maahanmuuttoa vastustavat kerääntyy keskustelupalstoille, vai saako keskusteluforumeilla levitettävä tieto kääntymään persuksi? Ainakin omalla kohdallani on niin, että ryhdyin maahanmuuttokriittiseksi keskusteluforumeilta lukemani tiedon perusteella.
[/quote]
Itsekin olen keskustelufoorumeiden myötä kääntynyt maahanmuuttokriittiseksi. Vuonna 2011 halveksuin Persuja.
Uskon, että se johtuu siitä, että keskustelupalstoilla levitetään kaunistelematonta ja sensuroimatonta informaatiota.
[/quote]
Mää en kestä...
Mä äänestin kahdesti.