AV:n eduskuntavaalit 2015 gallup
Käy antamassa äänesi. Yritetään saada mahdollisimman paljon vastaajia, jotta tulos olisi mahdollisimman luotettava.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 01:02"]
Linkkasin huvikseni Kauppalehden palstalle, kun siellä huutoäänestyksenä yritettiin selvittää palstalaisten äänestystulosta. Minusta tämä teidän malli on fiksumpi ja teknisesti edistyneempi!
[/quote]
Pitikö linkata? Tämä oli vauvan varjovaali! Ei
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:15"]
Minä äänestin muutos2011 puoluetta ja sieltä Jari Leinoa nr.244.
[/quote]Muutama viikko sitten kuulin ensimmäistä kertaa tästä ehdokkaasta. Nyt tuntuu, että törmään häneen joka paikassa. Onko nämä niitä tämän kauden protestiääniä?
[/quote]
Yksi harvoja selväpäisiä Muutoksen ehdokkaita ja puolueen puheenjohtaja. Saattaa omata jopa mahiksia mennä läpi. Olisin itsekin halunnut äänestää Muutosta, mutta puolueen ehdokkaat vaalipiirissäni vaikuttivat siltä, että on oltu työttömänä 20 vuotta ja viinaa vedetty ainakin 40 vuotta.
Ei ne pienpuolueille annetut äänet hukkaan mene! Typerä ajattelutapa. Hyvästä kannatuksesta ja huomiota keräävistä ehdokkaista on apua seuraavissa vaaleissa.
Sieltä se Kokoomusboosti nyt tulee...
Otan talteen tämänhetkiset tulokset.
1. Perussuomalaiset
36 votes (39%)
2. Vihreä liitto
15 votes (16%)
3. Vasemmistoliitto
12 votes (13%)
4. Kansallinen Kokoomus
11 votes (12%)
5. Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
7 votes (8%)
6. Suomen Keskusta
5 votes (5%)
7. Suomen Kristillisdemokraatit
4 votes (4%)
8. Ruotsalainen kansanpuolue
2 votes (2%)
9. Jokin pienpuolue
1 vote (1%)
Hyvin tullut ääniä. Vielä 15x niin olemme jo virallisten kannatuskyselyiden tasolla... ainakin vastauskertojen mukaan. Julkaistaankohan tämä iltalehdessä?
Äänestäisin muuten Muutosta, mutta puolueen ehdokkaat on kerta kaikkiaan luokattomat. Uudenmaan vaalipiirissä todennäköisin läpipääsijä on James Hirvisaari. Äänestän nyt Teemu Lahtista, joka on tasa-arvoista avioliittolakia kannattava persu.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:44"]
Äänestin Kokoomusta, ilmeisesti ainoana AV:lla :D
[/quote]
Harmi että muutkin äänestävät kuin av:laiset. Olisi voinut vaalien jälkeen tarkastella millaista porukkaa täällä on ja miten se eroaa muista suomalaisista.
Keskustalla vain neljän prosentin kannatus.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 07:08"]
Harmi että muutkin äänestävät kuin av:laiset.
[/quote]
Niin, tulisi kunnon jytky Persuille.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 07:08"]Harmi että muutkin äänestävät kuin av:laiset. Olisi voinut vaalien jälkeen tarkastella millaista porukkaa täällä on ja miten se eroaa muista suomalaisista.
[/quote]
Samat lukemat Kokoomuksella on kuin aiemminkin. Käytännössä harva Kauppalehden forumilta siirtyi äänestämään.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 07:08"]Harmi että muutkin äänestävät kuin av:laiset. Olisi voinut vaalien jälkeen tarkastella millaista porukkaa täällä on ja miten se eroaa muista suomalaisista.
[/quote]
Mitä tulos kertoo AV:sta?
Samat lukemat Kokoomuksella on kuin aiemminkin. Käytännössä harva Kauppalehden forumilta siirtyi äänestämään.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:22"]
Miksei keskustan hehkutettu kannatus näy missään? en ole millään keskustelupalstalla törmännyt mihinkään kepuhysteriaan enkä tiedä lähipiiristäni ketään kuka äänestäisi kepua.
Onko sillä oikeasti edes mitään ylivoimasta gallupohtoa, vai onks tää joku median salaliitto jolla muokataan asenteita?
[/quote]
Tein nyt tällaisen kyselyn AV:n käyttäjien iästä ja asuinpaikasta, josko se selittäisi tuloksen. http://goo.gl/forms/o4UUK7XC4N
Ei sitten hevonpaskan merkitystä tällasilla äänestyksillä, joissa voi äänestellä kuinka paljon haluaa. Kuinkas monta kertaa itse äänestit ap?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:49"]
Ei sitten hevonpaskan merkitystä tällasilla äänestyksillä, joissa voi äänestellä kuinka paljon haluaa. Kuinkas monta kertaa itse äänestit ap?
[/quote]
Etkö ollut rehellinen? Minä ainakin olen käynyt äänestämässä vain yhden kerran.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:56"]
[/quote]
[/quote]
Joo ja lehmät lentää :D
Ei tarvi olla mikään einsteini, että ymmärtää palstapersujen "ihan vaan pikkasen" nostavan omaa suosikkiaan ;)
Nooh, kevyttä hömppäviihdettähän tämä. Sunnuntaina sitten nähdään ne oikeat lukemat ;)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:56"]
[/quote]
[/quote]
Joo ja lehmät lentää :D
Ei tarvi olla mikään einsteini, että ymmärtää palstapersujen "ihan vaan pikkasen" nostavan omaa suosikkiaan ;)
Nooh, kevyttä hömppäviihdettähän tämä. Sunnuntaina sitten nähdään ne oikeat lukemat ;)
[/quote]
No en ole käynyt kuin yhden kerran. Miksi kukaan haluaisi muuttaa tulosta? Sillä kun ei ole vaikutusta oikeisiin vaaleihin. Tarkoitus olisi saada tilastotietoa siitä, mitä puoluetta av:laiset on käyneet äänestämässä, mutta sun kaltaset pilaa koko homman.
Äänestin. Ja IRL toissapäivänä Vihreitä.