Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vanhemmat ei halua minua miniäkseen?

Vierailija
17.09.2006 |

Pitäisikö mun välittää siitä jotenkin? Miehen kaahan mä meen naimisiin, eikä mun ole pakko tavata appivanhempia?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitäisikö mun välittää siitä jotenkin? Miehen kaahan mä meen naimisiin, eikä mun ole pakko tavata appivanhempia?!

Vierailija
2/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaiset kärhämät haittaavat elämää viimeistään siinä vaiheessa jos on yhteisiä lapsia, joten mieti tarkkaan mitä teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole samanlainen kuin vanhempansa. Miehelle tämä on kova paikka

Vierailija
4/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun bestis meni naimisiin sellaisen miehen kanssa, jonka vanhemmat ei tykänneet siitä yhtään.

Ne vanhemmat oli vielä sillai aika voimakkaat. Remontit, kesälomat yms lastenhoito voivat sujua jos ihmiset tulevat toimeen ja toisen vanhemmat voivat ja haluavat olla apuna. Niiltä puuttui tavallaan kaikki sukulaiset. No ero tuli viime vuonna 17 aviovuoden jälkeen, ja tosi riitaisa ero kun miehen vanhemmat oikein kannustivat että kyllä me sinun lakimies sitten maksetaan, vaikka avioparilla itsellään ei ollut pahoja riitoja kunhan kasvoivat erilleen.

Vierailija
5/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli etukäteen selvää että mikäli anopin kanssa alusta asti hankaluuksia, suhdetta ei virallisteta. Omassa lapsuudessa asuin liian lähellä mummiani, joka vihasi äitiäni. Ja se on hirveä tilanne elää.

Mutta jos teillä ei ole tarvetta pitää yhteyttä ja mies on valmis katkaisemaan välinsä vanhempiinsa, niin menkää naimisiin ilman hyväksyntää. Loppujen lopuksi teillä on vain yksi elämä, omanne, olivat vanhemmat mitä mieltä tahansa.

Vierailija
6/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole heidän kanssaan tekemisissä ollut, eivätkä lapseni. He ovat minulle kuolleita, ei-olemassa-olevia ihmisiä, joita en vihaa, koska en heitä ajattele, eikä tämä ole mitenkään maailmanloppu.

Vierailija
7/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itsellä oli etukäteen selvää että mikäli anopin kanssa alusta asti hankaluuksia, suhdetta ei virallisteta. Omassa lapsuudessa asuin liian lähellä mummiani, joka vihasi äitiäni. Ja se on hirveä tilanne elää.

Mutta jos teillä ei ole tarvetta pitää yhteyttä ja mies on valmis katkaisemaan välinsä vanhempiinsa, niin menkää naimisiin ilman hyväksyntää. Loppujen lopuksi teillä on vain yksi elämä, omanne, olivat vanhemmat mitä mieltä tahansa.

Vierailija
8/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niiden kanssa tartte olla jatkuvasti tekemisissä.

Vierailija
9/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ja teen välttämättömät kotityöt, joista mieskin tekee oman osansa. Itse arvostan koulutusta, ystäviä ja avoimmuutta. En voi sietää takanapäin jauhamista, josta taas anoppi nauttii. Olen hänen mielestäöän liian suorapuheinen.

Vierailija
10/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse se asia. Mies ei ole kiinni kodissaan ja appivanhemmat asuvat eri kaupungissa, joten heistä ei ole ongelmaa. Käydään joskus kylässä. Eli älä välitä miehesi vanhemmista.

Vierailija
11/11 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi menee vanhempiensa puolelle, minä ainakin vaihtaisin miestä. Jos rakastaa sinua aidosti, tulee kyllä sinun puolellesi ja vähät välittää mitä vanhemmat on mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi