Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shein

Mietintässävain
29.12.2021 |

Oon siis miettiny että pitäiskö tilata sheiniltä vaatteita mutta mitein millaisia ne vaatteet sitten on? Onko samallaisia kuin kuvissa,mikä laatu ja tuliko ylipäätään perille? En siis oleta että vaatteet ovat todella laadukkaita hintaan nähden mutta kestävätkö käyttöä ja pesua? Kertokaa teidän kokemuksia kyseisestä nettikaupasta! kiitos :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jkatarina kirjoitti:

Sheiniltä tilatut vaatteet olleet ok. Tilasin myös vauvalleni muutaman vaatteen. Laatu ei päätä huimaa, kuten ei esim h&m, mutta sopii omaan budjettiin.. tilaus kestänyt tulla noin kaksi ja puoli viikkoa. Jossain vaatteissa vähän kemikaalin hajua mutta oon pessyt niin ei oo enää haissut sen jälkeen.

En kyllä myrkkyjen takia laittais vauvan päälle mitään sheiniltä tilattua. Tullikin leimaa ne että sisältää kemikaaleja jotka ei oo OK. Vaikka kuinka pesis, niin niissä on silti jäämiä niistä. 

Vierailija
42/43 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijät saavat noin 18 euroa 17 tunnin työpäivästä. Työntekijöiden olot on järkyttävät. Kukaan ajatteleva ihminen ei tilaa tämmöisestä paikasta mitään vaatteita. Järkyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jkatarina kirjoitti:

Sheiniltä tilatut vaatteet olleet ok. Tilasin myös vauvalleni muutaman vaatteen. Laatu ei päätä huimaa, kuten ei esim h&m, mutta sopii omaan budjettiin.. tilaus kestänyt tulla noin kaksi ja puoli viikkoa. Jossain vaatteissa vähän kemikaalin hajua mutta oon pessyt niin ei oo enää haissut sen jälkeen.

En kyllä myrkkyjen takia laittais vauvan päälle mitään sheiniltä tilattua. Tullikin leimaa ne että sisältää kemikaaleja jotka ei oo OK. Vaikka kuinka pesis, niin niissä on silti jäämiä niistä. 

Mitenniin leimaa? Ei mulle ainakaan oo koskaan tullut mitään tulli-ilmoitusta paketin mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän