Heikkolahjaisten palsta - poistun
Tämä paikka on täynnä uskovaisia ja rokotevastaisia sekä muita ihme hörhöjä. Rokoteista valehtevat aloitukset saavat valtavasti peukutuksia, joten suurin osa Suomen hörhöistä päivystää täällä. Pitäkää uskonne, harhauskonne ja salaliittonne, tämä ei ole normaalien ihmisten paikka. Sanoma voisi sulkea tämän "palvelun", pelkää roskan levitystä.
Kommentit (15)
Sanoma voisi kyllä ottaa vastuuta tästä, ja lopettaa koko palstan. Ihan samaa mieltä. Tai ainakin aihe vapaa palstan. Pitäisikö tehdä ryhmä valitus Sanomalle? Ei tämän disinformaation levittämisen vastuu ole pelkästään näillä foliohatuilla, vaan palveluntarjoalla on myös vastuu.
Unohdit AP mainita rasistit ja muut kapean katsontakannan juntit, joita täällä vilisee pilvin pimein. Vähän kuin joku pohjanmaalainen versio dark webistä.
Täällä saa ne heikkolahjaiset vertaistukea ja tukea typerille ajatuksilleen. Joten olen samaa mieltä, tämä palsta on vahingollinen.
Oikeassa Olijat ja itseoppineet sensuroijat ovat lopulta vaarallisimpia.
Tämä on paikka ihmisille joille faktat ja media on valehtelua ja epämääräiset videot ja joogaohjaajien koronaneuvot sitä oikeaa tietoa. Rasittavaa lukea.
"niin minä mieleni pahoitin kun kaikki eivät ajattele kuin minä"
Hyvä että häivytte täältä. Ette te lampaat kuitenkaan osaisi tuoda keskusteluun muuta sisältöä kuin mitä papukaijana toistatte keltaisesta lehdistöstä.
Olisit kirjottanut suoraan että "Minä olen niin paljon parempi kuin kaikki muut yhteensä"
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa Olijat ja itseoppineet sensuroijat ovat lopulta vaarallisimpia.
Täällä on usein niin vajaata tekstiä että ei ihme jos joutuu sensuroimaan. Pitäisi olla joku tunnistautuminen ja kirjoittaa oikealla nimellä. Tämä on sellainen likasanko nimettömänä.
Mua on aina naurattanut nämä "poistun", "hyvästi" ilmoitukset.
Täällähän ne ovat kuitenkin😄
Samaa mieltä. Sanomasta on tullut elämänkoululaisten sanoman levittäjä.
Peräkammarinpoikien ja -mammojen äänitorvihan tämä on nykyisin. Sekä per sujen (ja vastaavien) äänestäjien foorumi.
Totuus ei pelkää eikä tarvitse sensuuria.
On hyvä että täällä voi esittää erilaisia mielipiteitä. Jopa radikaalejakin sellaisia.
Eiköhän ne rokotevastaiset linkkaile niitä hörhöaloituksiaan tykkäiltäviksi hihhulisivuille, kyllä tällä palstalla päivystää ihan koko kansan kirjo. Ei hihhuleita ole kuin pieni joukko, olivat ne mitä hihhuleita tahansa, vaikka ovatkin äänekkäämpiä somessa kuin tavikset.
On rokotevastasia hihhuleita, on transhihhuleita, on vaikka mitä, mutta ei niistä kannata välittää.
Totta, tästä on tullut ääriajattelijoiden pesä.