Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni

Vierailija
14.04.2015 |

piti huvittavana sitä, että veti kalsarit nilkkoihin, pyllisti edessäni levittäen pakaroitaan ja pieraisi. Tykkäsi myös heilutella vehkeitään edessäni. Oksettava tyyppi.

-munan heiluttelu minun naamani edessä ja sen " väkisin" tunkeminen suuhun 
-jarruraidat kalsareissa, AINA, 3 päivää samoissa kalsareissa oli kuulemma normaalia, suihkun jälkeenkin vaan samat p*skaset päälle 
-ei ikinä pessyt munaansa ennen seksiä (ei kyllä seksin jälkeenkään, lieneekö pessyt ikinä), vaan oli tyrkyttämässä sitä kuselta ja mädältä kananmunalta haisevaa lerppua minun naamaani 
-pesi hampaat max. 5 kertaa vuodessa ja oli viimeksi käynyt hlääkärissä 10 vuotta sitten, haju ja hampaiden kunto oli hirveä 
-jatkuva piereminen ja röyhtäily, whenever, wherever 
-valkoiseen seinään jäi miehen kohdalle (siis sängyn viereen) vajaassa vuodessa harmaanruskea p*skakerros, koska tyyppi oli niin uskomattoman likainen eikä tajunnut käydä suihkussa, pyyhekumilla lähti siedettävän näköiseksi, tosin tapetti kului paikoin puhki 
-samoin monet lakanat, tyynyt ja peitot menivät piloille, koska miehen hiki + likakerros pinttyivät niihin kellanruskeiksi tahroiksi 
-kännissä oksensi päälleen sänkyyn ja nukkui tyytyväisenä oksennuksissaan, ei katsonut myöskään lakanoiden vaihtoa tarpeelliseksi (oli muutenkin laiska p*skapää) 
-lisäksi löi, oli juoppo, uskomattoman tyhmä, kouluttamaton, kävi vieraissa, eikä ulkonäkökään ollut 30 liikakilon ja ihan geneettistenkin syiden johdosta kovin miellyttävä 

Tätäkin tuli katseltua 4 vuotta, kun ajattelin nuorena likkana, että en katso ulkokuorta...Hohhoijaa, että olin tyhmä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti rupes oksettaa. Mies21

Vierailija
2/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olen sanaton...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lukee loppuu rupee oksettaa. Mies21

Vierailija
4/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vittu:-D:-D:-D

Vierailija
5/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, sain luettua loppuun. Miten jaksoit katsella 4 vuotta tuollaista possua? Mies21

Vierailija
6/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun luulin olevani tyhmä :O Apua, siis aapuuaaaa D: Voi luoja :O

Vierailija
7/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rakas, ei me suututa, kun kerrot, että aikamoisen provon leipasit, olihan se näin???

Vierailija
8/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä MISTÄ tuon pierevän alfauroksen oikein löysit? Teitkö opiskeluaikana jotain harjoittelua pultsarien yömajassa, vaiko jotain vieläkin jalompaa???

Vierailija
9/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata. Piirsit mielikuvitukseen sellaisen kuvan, että ei lähde edes sillä pyyhekumilla. Menen oksentamaan.

Vierailija
10/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
11/11 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuo kävi vieraissa, mistä löysi naisia ja millaisia?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän