Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut tykkää piiskaleikeistä??

Vierailija
14.04.2015 |

Onko tämä perversio syntynyt jotenkin siitä, että lapsena on kuritettu remmillä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:26"]

Minä myös tykkään kovista otteista, hiuksista repimisestä ja lyömisestä/piiskasta. En tiedä miksi, vasta myöhäisellä iällä tuli nämä kuvioon. Ei mulla ole mitään traumoja. Sitä oon kyllä liettinyt, että onko tällä jotain tekemistä sen kanssa, että olen työssäni arvostetussa asemassa ja muutenkin hyvin itsenäinen. Tykkään sitten olla sängyssä ilman omaa tahtoa. Who knows?

[/quote]

Minä taas väitän että tuo on myytti. Itse en ole arvostetussa asemassa eikä minulla ole työssäni valtaa. Kuitenkin olen jo nuoresta lähtien huomannut saavani nautintoa piiskasta, käsiraudoista ja alistumisesta. Luulen että taipumus masokismiin ei liity mitenkään elämäntilanteeseen tai asemaan työelämässä.

Vierailija
2/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se luultavasti johdu korkeasta asemasta. Asemani on hyvin matala ja silti pidän alistumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:40"]

Joku BDSM harrastaja kun saisi Saudi-Arbiassa raipparangaistuksen. Rättipää alkaisi piiskaamaan, niin piiskattava.. lisää, lisää, kovempaa.

[/quote]

Ja rättipää tuomari vielä koventaisi rangaistusta:keskeyttäisi piiskauksen!!

Vierailija
4/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo piiskattu lapsena, mutta sopivassa määrin kipu tuottaa nautintoa. En tiedä miksi, pidän vain kovista otteista.

Vierailija
5/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:22"]

Mua ei oo piiskattu lapsena, mutta sopivassa määrin kipu tuottaa nautintoa. En tiedä miksi, pidän vain kovista otteista.

[/quote]

Onko se joku vastaava kuin avantouinti, että avannossa käynti tuntuu kamalalta, mutta tunne sen jälkeen on ihanaa? Eli tuleeko se hyvä tunne piiskan lyönnin jälkeen?

Vierailija
6/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tykkään kovista otteista, hiuksista repimisestä ja lyömisestä/piiskasta. En tiedä miksi, vasta myöhäisellä iällä tuli nämä kuvioon. Ei mulla ole mitään traumoja. Sitä oon kyllä liettinyt, että onko tällä jotain tekemistä sen kanssa, että olen työssäni arvostetussa asemassa ja muutenkin hyvin itsenäinen. Tykkään sitten olla sängyssä ilman omaa tahtoa. Who knows?

Vierailija
7/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tykkää kaurapuurosta, miksi joku tykkää kesästä ja toinen talvesta? Miksi joku tykkää äidistä ja toinen tyttärestä? Olipahan naurettava kysymys ap.. 

Vierailija
8/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole piiskattu enkä varsinaisesti piiskaa saa nytkään, mutta oikein kiihottuneena kipukin vaan lisää nautintoa.. joo vähän kuin avantouinnissa ehkä? läimäys kirpaisee mutta sitä on niin fiiliksissä että ei satu

Vierailija
9/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:18"]

Onko tämä perversio syntynyt jotenkin siitä, että lapsena on kuritettu remmillä?

[/quote]

Kysehän ei ole mistään perversiosta -tietenkään.

Sinäkö muka määrittelet minkälaisen seksin harrastaminen on oikein tai väärin, ehei! (Pl alaikäiset nyt tietysti.)

Meillä harrastetaan piiskausta ja sidontaa eikä kumpaakaan ole lapsena kuritettu ruumiillisesti.

Vierailija
10/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovat otteet, tukistaminen, pureminen, raapiminen, läimäyttely... kylmät väreet menee nytkin, mun tuntoaisti vaan tykkää sävyistä, välillä silitetään ja välillä purraan, ne on kaikki upeita sävyjä ja saa hermot laulamaan

Vierailija
11/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muuten on (pitkä) hyvä artikkeli aiheesta Imagessa, tuli vastaan Face-linkkinä. Kirjoittaja Miina Supinen on muuten kirjailija, jonka tuotantoa on "Liha tottelee kuria". Siinäkin sivutaan BDSM:ää ja muuta ruumiinsa kurittamista. Suosittelen lukemaan molemmat :D

http://www.image.fi/image-lehti/julmat-huvit

Vierailija
12/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku BDSM harrastaja kun saisi Saudi-Arbiassa raipparangaistuksen. Rättipää alkaisi piiskaamaan, niin piiskattava.. lisää, lisää, kovempaa.

Vierailija
13/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako lapsia kurittavilla olla jotain omia perversioita taustalla? No siis lasten fyysinen kurittaminen on tietysti kaikinpuolin sairasta, mutta minua ällötti erityisen paljon, kun kuulin yhdestä tytöstä, jota oli kuritettu vielä teini-iässä toistuvasti vyöllä paljaalle takapuolelle. Eikö tuossa ole väkivallan lisäksi jo jotain insestiin viittaavaa?

Vierailija
14/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:43"]

Mahtaako lapsia kurittavilla olla jotain omia perversioita taustalla?

[/quote]

Nykyään voi olla, mutta ennen ei. Tai sitten täällä oli pelkkiä perverssejä, minunkin nuoruudessa se oli ihan tavallista, tosin itse en ole saanut kun tukkapöllyä.

Vierailija
15/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:40"]

[/quote]

Edesmenneessä Myrkky -lehdessä Pera Pervo joutui jenkkien käsiin terrorismista epäiltynä ja hänhän tykkäsi sitomisesta ja hupuista tms... :)))

Vierailija
16/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa hyvä artikkeli. On ihanaa kun ei ole kontrollissa. Ja tuo oli niin totta, että oikeasti en tietenkään alistu eikä hän dominoi. Se on vain meidän leikki.

Vierailija
17/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään väkivallasta tykkää, mutta seksin yhteydessä se on nimenomaan leikki. Siinä pelataan kivun ja nautinnon rajalla.
Alistaminen, henkinen ja fyysinen väkivalta on eri asia.

Vierailija
18/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:46"]

[/quote]

Nykyään voi olla, mutta ennen ei. Tai sitten täällä oli pelkkiä perverssejä, minunkin nuoruudessa se oli ihan tavallista, tosin itse en ole saanut kun tukkapöllyä.

[/quote]

Luulisi, että teini-ikäisen tytön rankaisemiseen olisi muitakin keinoja kuin tuo nöyryttävä pepulle piiskaaminen, ellei tosiaan taustalla ole jotain muita hämärä motiiveja.

Vierailija
19/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:58"]

En minäkään väkivallasta tykkää, mutta seksin yhteydessä se on nimenomaan leikki. Siinä pelataan kivun ja nautinnon rajalla. Alistaminen, henkinen ja fyysinen väkivalta on eri asia.

[/quote]

Outoa.

Vierailija
20/29 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:46"]

[/quote]

[/quote]

Luulisi, että teini-ikäisen tytön rankaisemiseen olisi muitakin keinoja kuin tuo nöyryttävä pepulle piiskaaminen, ellei tosiaan taustalla ole jotain muita hämärä motiiveja.

[/quote]

No mä ja mun kaverit oli villejä poikia.