Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei enää koskaan lomalle Turkkiin!!!
17.09.2006 |
Tulin sieltä viime viikolla ja enkä mene takaisin! Kun yritin uida meressä, aina jostain ilmestyi uimaan viereen viekkaasti hymyileviä ja uteliaita (" good morning my friend, where you come from?" ) paikallismiehiä (nuoria suklaasilmiä ja vanhoja möhömahoja), joiden kädet tungoksessa muka vahingossa osuivat pakaroihini tai tisseihin. Samoin he työnsivät itseään eteen sitten että tekemäni uimaliikkeiden seurauksena käteni osuisi heidät uimahousuihinsa... Voiko olla mitään kuvottavampaa!
Kommentit (3)
eikä tod. kukaan kähmi missään. Fiksuja iskuyrityksiä luonnollisesti satelee kyllä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Todella harmi,että sulle kävi noin! Mä olin alkukesästä ja lähden taasen.
Kohdeltiin joka paikassa hyvin.