Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisilla on aina joku mielenterveyshäiriö? Mies ihmettelee.

Vierailija
14.04.2015 |

Aina joku paniikkihäiriö tai joku ties mikä yleinen ahdistuneisuushäiriö.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:18"]Tiedän, että miehillä on enemmän mielisairauksia.
Mutta mun tuntemat mielialahäiriöiset masentuneet ovat järjestään naisia. Naisillahan on yleensä matalampi kynnys hakea apua, kyse voi olla siitä.

Esimerkiksi aikuinen, työtön mies, joka juo kaljaa ja pelaa tietokoneella ympäri vuorokauden, on vain syrjäytynyt, ei hae apua eikä valita. Vastaavassa tilanteessa oleva nainen, ilman kaljaa ja pelejä, juoksee terapiassa ja valittaa. Tosielämän esimerkkejä nämä.
[/quote]
...ja siis totta kai on parempi, että hakee apua itselleen.

Vierailija
22/28 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:18"]

Naisillahan on yleensä matalampi kynnys hakea apua, kyse voi olla siitä. Esimerkiksi aikuinen, työtön mies, joka juo kaljaa ja pelaa tietokoneella ympäri vuorokauden, on vain syrjäytynyt, ei hae apua eikä valita. Vastaavassa tilanteessa oleva nainen, ilman kaljaa ja pelejä, juoksee terapiassa ja valittaa. Tosielämän esimerkkejä nämä.

[/quote]

Näinhän se usein menee. Tiedä sitten kumpi on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:18"]

Tiedän, että miehillä on enemmän mielisairauksia. Mutta mun tuntemat mielialahäiriöiset masentuneet ovat järjestään naisia. Naisillahan on yleensä matalampi kynnys hakea apua, kyse voi olla siitä. Esimerkiksi aikuinen, työtön mies, joka juo kaljaa ja pelaa tietokoneella ympäri vuorokauden, on vain syrjäytynyt, ei hae apua eikä valita. Vastaavassa tilanteessa oleva nainen, ilman kaljaa ja pelejä, juoksee terapiassa ja valittaa. Tosielämän esimerkkejä nämä.

[/quote]

Ei mikään estä miehiä hakemasta itselleen apua. Ja viittaat aika alentuvasti naisten kykyyn hoitaa omia ongelmia, 'juoksevat terapiassa valittamassa'...
[/quote]
En tosiaan pyrkinyt arvottamaan. Yritän kirjoittaa lyhyesti, kaikkea ei voi selittää auki. Parempi olisi aina hakea apua ajoissa.
Tämä valittaja on _yksi_ ihminen oikeasta elämästä, niin kuin sanoin.

Vierailija
24/28 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/28 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kieltävät omien ongelmiensa olemassaolon.

Vierailija
26/28 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei pitäisi yleistää asioita.

Vierailija
27/28 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on nyt trendi. Erityisherkät, ahdistushäiriöiset ym

Vierailija