Lue keskustelun säännöt.
Kuinka pian häiden jälkeen pitäisi lähteä häämatkalle
Kommentit (2)
Hmm. Me käytiin keväällä matkalla, jota kutsuttiin häämatkaksemme. Naimisiin mentiin silloin seuraavana kesänä. Mitäs siihen sanot?
Eiköhän tuo ole ihan oma asianne, ei ole yhtä oikeaa vastausta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
up