Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ehdota treffejä

Vierailija
14.04.2015 |

Olen tutustunut todella mukavaan mieheen netissä. Lähes kuukauden kirjoittelun perusteella kaikki natsaa välillämme tosi hyvin. Olen jo melko ihastunut. Itse olen jo parikin viikkoa ajatellut, että haluaisin tavata miehen jotta selviäisi synkkaako meillä ihan oikeassakin elämässä.

Ja miksi odotan, että mies pyytäisi treffeille enkä pyydä itse? No, tein aloitteen treffisivustolla ja myös puhelinnumerot vaihdettiin minun pyynnöstäni JA aloitin myös sen puhelimella viestittelyn :D Tähän asti juttu on siis edennyt vain "mun ansiostani". Mies on kyllä koko ajan täysillä mukana, viestittelee ja sanoikin että haluaa keskittyä nyt vain meidän tutustumiseen eikä siis muita naisia ole kuvioissa.

Meidän viestit menee jo tosi henkilökohtaisiin asioihin, sellaisiin mitä ei ihan pelkkien tuttavien kanssa puhuta. Siksi vähän ahdistaa jutella sellaisista ihmiselle, jota ei ole tavannut. Muuten mua ei haittaa hidas eteneminen. Olenko vanhanaikainen kun odotan että mies tekee nyt seuraavan siirron? :D Tiedän hänen olevan kyllä hieman ujo, mutta luulisi yhden kahvilla käynnin tms onnistuvan ilman suurempia ponnisteluja :P Olen itsekin ujo ja siitä tietenkin miehelle kertonut. Olemme molemmat noin kolmekymppisiä. En jaksaisi enää odottaa tapaamista :O

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit, että et halua mennä näin henkilökuhtaisiin asioihin sellaisen kanssa, jota et ole tavannut.

Ja muistathan, että nettituttavuus ei aina ole tosielämässä sitä, mitä juttujen perusteella voisi olettaa. Syy siihen, että mies ei halua tavata, saattaa olla se, että hän ei ole kertonut kaikkea tai on vääristellyt asioita ja tapaamisessa asia selviäisi sulle. En halua maalata piruja seinälle, voihan hän olla sun elämäsi mies ja ujo ehdottamaan tapaamista, mutta netissä liikkuu monenlaista kulkijaa.

Vierailija
2/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:04"]

Mitä jos sanoisit, että et halua mennä näin henkilökuhtaisiin asioihin sellaisen kanssa, jota et ole tavannut.

Ja muistathan, että nettituttavuus ei aina ole tosielämässä sitä, mitä juttujen perusteella voisi olettaa. Syy siihen, että mies ei halua tavata, saattaa olla se, että hän ei ole kertonut kaikkea tai on vääristellyt asioita ja tapaamisessa asia selviäisi sulle. En halua maalata piruja seinälle, voihan hän olla sun elämäsi mies ja ujo ehdottamaan tapaamista, mutta netissä liikkuu monenlaista kulkijaa.

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Nimenomaan sen takia oon alkanut jarruttelemaan tätä juttua, kun viesteissä voi esittää ihan mitä vaan eikä se välttämättä vastaa todellisuutta ollenkaan. Kerronhan itsekin lähinnä vain parhaat puolet itsestäni viesteissä. Totuus selviäisi molemminpuolin kun pääsisimme oikeasti treffailemaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei noin =).

Muutamat viestit vaihdetaan ja sitten nähdään ennen kuin mennään mihinkään syvälliseen. Koskaan ei voi tietää mitä sieltä livenä tulee ja synkkaako ollenkaan, saati onko kemiaa.

Mieti nyt, tuhlaat aikaa kuukauden, jopa ihastut mieheen jonka kanssa olet kirjoittanut vain viestejä. Olet luonut mielikuvasi Prinssi Uljaasta ja yhteisistä piiiitkistä keskusteluista, ihanasta rakastelusta ja yhteisestä elämästä. Sydän pamppaillen menet tapaamaan miestä ja vastassa onkin 120kg, epäsiisti ,täysin jännityksestä mykkä nörtti joka ei ole naista nähnyt kahteenkymmeneen vuoteen, mutta on äärettömän hyvä kirjoittamaan anonyyminä.

Mitenkäs suus sitten pannaan?

Ja kyllä, pariin rupikonnaan ole törmännyt ennen kuin löysin netin kautta oikeasti huikean miehen juuri minun tarpeisiini =)

Vierailija
4/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan sammakkoon ehdin minäkin törmätä netistä. Kun tapasin nykyisen (ihanan) mieheni niin tavattiin kyllä viikon sisään.

Hälytyskellot soi nyt ja lujaa. Jos mies on kiinnostunut niin hän ei odota kuukautta ennen kuin hyppää autoon/junaan/lentokoneeseen. Tiedän naisia joiden luo ihastunut mies on lentänyt vaikka jenkeistä asti. Se on kuule sillä lailla että jos mies haluaa naisen niin se sillä hetkellä panostaa siihen mitä vaan.

Veikkaan että

a) on laittanut väärän kuvan jossa on joku komeampi (näin kävi minulle)

b) on naimisissa (näin kävi minulle)

c) kirjoittelu on hänelle vaan viihdykettä paremman puutteessa. (näin kävi minulle, ja yksi niistä oli vielä nainen)

Vierailija
5/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:36"]

Muutamaan sammakkoon ehdin minäkin törmätä netistä. Kun tapasin nykyisen (ihanan) mieheni niin tavattiin kyllä viikon sisään.

Hälytyskellot soi nyt ja lujaa. Jos mies on kiinnostunut niin hän ei odota kuukautta ennen kuin hyppää autoon/junaan/lentokoneeseen. Tiedän naisia joiden luo ihastunut mies on lentänyt vaikka jenkeistä asti. Se on kuule sillä lailla että jos mies haluaa naisen niin se sillä hetkellä panostaa siihen mitä vaan.

Veikkaan että

c) kirjoittelu on hänelle vaan viihdykettä paremman puutteessa. (näin kävi minulle, ja yksi niistä oli vielä nainen)

[/quote]

"Se on kuule sillä lailla että jos mies haluaa naisen niin se sillä hetkellä panostaa siihen mitä vaan."

Ei pidä paikkaansa. Ei suurin osa miehistä mitään tyhmiä ole. Ei ne rupea hyppimään naisen mukaan eikä todellakaan rupea juoksemaan jonnekkin huitsin nevadaan naisen takia. Kyllä siinä nainenkin saa nähdä vaivaa ja osoittaa kiinnostusta.

Tässä nyt taas yritetään tehdä miehestä jotain syyllistä ja huijaria

Vierailija
6/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin yritän sopia aika pian treffit, jos tuntuu että viestien välityksellä tuntuu synkkaavan. Silloin kun aloitin nettitreffailun niin tein sen virheen, että parin miehen kanssa viestiteltiin todella pitkään, joku 2-3 kuukautta ja sitten kun nähtiin nämä miehet oli tosi tylsiä eikä kasvotusten synkannut yhtään. Viestien välityksellä on tosiaan aika helppo antaa itsestään ja elämästään aika erilainen kuva, eikä kaikki edes tahallaan sitä tee.

Eli kannattaa vaan rohkeasti ehdottaa niitä treffejä, että sitten näette synkkaako teillä oikeasti etkä tuhlaa enempää aikaasi, jos vastapuoli onkin ihan katastrofi.

Vierailija
7/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että

[/quote]

Nämä asiat tuli minullekin mieleen. Jotain salailtavaa miehellä on.

Vierailija
8/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voi vaan olla ujo ja ehkä epävarma itsestään? Ei se tarkoita, että välttämättä on mikään rupikonna. Itselläni on ujo teini-ikäinen poika. Kivan näköinen ja fiksu. Mutta kovin epävarma. Voisin hyvin kuvitella, että ei uskaltaisi ehdottaa treffejä vaan haluaisi nauttia kasvottomasta juttelusta ja naisen kiinnostuksesta ilman mitään paineita ja pelkoja. Itse olen sitä mieltä, että ap:n pitää nyt vaan ehdottaa. Jotkut miehet ovat sellaista, joita pitää viedä narussa mutta kun alkuun on päästy, voi sieltä kuoriutua todellinen helmi :) Kaikki eivät ole pelimiehiä. Eivät nekään, jotka ulkonäön puolesta voisivat ollakin.

Vierailija
9/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nämä asiat tuli minullekin mieleen. Jotain salailtavaa miehellä on.

[/quote]

No aivan varmasti on jotain salailtavaa! Tässä on nyt joku omituinen mysteeri taustalla.

Vierailija
10/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että miehellä on mitään suurta salaisuutta :D Ulkonäkö ei tule olemaan pettymys, on laittanut itsestään useita kuvia ihan arkisissa tilanteissa niin kyllä hän varmasti itse niissä esiintyy. Ja en kyllä mitenkään pysty kuvittelemaan että hän olisi naimisissa samaan aikaan kuin me viestittelemme lähes kaikki illat.. Ei ole kyse siitä ettenkö vain haluaisi kuulla miehestä mitään pahaa, mutta ei mun hälytyskellot soi kyllä ollenkaan.

Mä epäilen nyt eniten sitä ujoutta. Sitä tässä vain puntaroin että kauanko jaksan treffipyyntöä odottaa vai pyydänkö itse. Miten ujo mies reagoi, jos hän ei ole ajatellut tapaamista vielä... Muakin jännittää kovasti ajatus treffeistä, kaksi aluksi hyvin ujoa ihmistä, saisinko sanaa suustani :D Ap

Vierailija
11/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain yhdeltä nettitutulta useita kuvia ihan arkisissa tilanteissa. Ne taisi olla sen kaverista koska ei se itse sen näköinen ollut :/ suosittelen että näet sen edes ohimennen, ei mitään ihme treffejäkään tarvi olla. Ihan vaan että näet että se on kuka sanoo olevansa

Vierailija
12/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko näemmä helpompaa aloittaa vuorovaikutus vaikkapa netissä jolloin on eräänlainen muuri edessä kuin se että olisi ihan oikeasti naamatusten?

Tässä kuitenkin olet itse tehnyt naisena aloitteen joita joillakin tuntuu todella vaikea tehdä oikeasti naamatusten. kysele kumminkin, niin minä miehenä tekisin; en kuitenkaan liikaa tungettelisi jos ei olisi paljoa välinpitoa ollut.

sinulla ei ainakaan ole sellaista ylpeyttä liikaa joka estäisi ensin kiinnostuneen aloiteet. joillakin kun luulot ja mielikuvat vellovat tuonkin päälle.

hami4

Vierailija
13/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on akamoinen ansa, jos ei nopeesti tapaa. Ihminen livenä on ihan eri asia kuin kuvassa/viesteissä. Mulle on ainakin sattunut ihania miehiä, joissa on joku epämiellyttävä ominaisuus, kuten sössöttäminen tai narkkarifiilis. Enkä tosiaan etsi mitään ulkoisesti prinssiä, kyse ei ole siitä, vaan se tunne kun kemiaa ei ole yhtään, etkä koskisis toiseen pitkällä tikullakaan. Se, että lamppu syttyy molempien päissä (pöksyissä), vaatii jo aikamoisen yhteensattuman, eikä siihen auta kuvat eikä viestit.
Eli rohkeesti tapaamaan vain, ja sit joko lottovoitto tai kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
14/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva koneelle ja hae googlen käänteishaulla.

Vierailija
15/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:17"]

Eikö mies voi vaan olla ujo ja ehkä epävarma itsestään? Ei se tarkoita, että välttämättä on mikään rupikonna. Itselläni on ujo teini-ikäinen poika. Kivan näköinen ja fiksu. Mutta kovin epävarma. Voisin hyvin kuvitella, että ei uskaltaisi ehdottaa treffejä vaan haluaisi nauttia kasvottomasta juttelusta ja naisen kiinnostuksesta ilman mitään paineita ja pelkoja. Itse olen sitä mieltä, että ap:n pitää nyt vaan ehdottaa. Jotkut miehet ovat sellaista, joita pitää viedä narussa mutta kun alkuun on päästy, voi sieltä kuoriutua todellinen helmi :) Kaikki eivät ole pelimiehiä. Eivät nekään, jotka ulkonäön puolesta voisivat ollakin.

[/quote]

Teini-iässä, joo. Mutta let's face it: 30 v. korvilla hyvin harva helmi mies on enää vapaana saati kokematon ja välttelevä. Yleensä niissä on jotain vikaa.

Vierailija
16/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:48"]

Veikkaan että

[/quote]

"Se on kuule sillä lailla että jos mies haluaa naisen niin se sillä hetkellä panostaa siihen mitä vaan."

Ei pidä paikkaansa. Ei suurin osa miehistä mitään tyhmiä ole. Ei ne rupea hyppimään naisen mukaan eikä todellakaan rupea juoksemaan jonnekkin huitsin nevadaan naisen takia. Kyllä siinä nainenkin saa nähdä vaivaa ja osoittaa kiinnostusta.

Tässä nyt taas yritetään tehdä miehestä jotain syyllistä ja huijaria

[/quote]

Mulle on ihan naismaailmassa menestyneet komeat ja täyspäiset miehet todenneet tuon saman asian: jos mies haluaa naisen, hän kyllä tekee sen selväksi. Naiset haluavat uskoa, ettei niin ole, mutta kyllä se valitettavasti niin on, jos miehe oma markkina-arvo on kunnossa.

Vierailija
17/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:17"]

[/quote]

Teini-iässä, joo. Mutta let's face it: 30 v. korvilla hyvin harva helmi mies on enää vapaana saati kokematon ja välttelevä. Yleensä niissä on jotain vikaa.

[/quote]

:DDD 

Jatkuvastihan ihmiset eroaa.. ei herrajumala mikä kommentti. Ja muutenkin se joka on toiselle viallinen on toiselle täydellinen. 

Vierailija
18/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:22"]

Juu, ei noin =).

Muutamat viestit vaihdetaan ja sitten nähdään ennen kuin mennään mihinkään syvälliseen. Koskaan ei voi tietää mitä sieltä livenä tulee ja synkkaako ollenkaan, saati onko kemiaa.

Mieti nyt, tuhlaat aikaa kuukauden, jopa ihastut mieheen jonka kanssa olet kirjoittanut vain viestejä. Olet luonut mielikuvasi Prinssi Uljaasta ja yhteisistä piiiitkistä keskusteluista, ihanasta rakastelusta ja yhteisestä elämästä. Sydän pamppaillen menet tapaamaan miestä ja vastassa onkin 120kg, epäsiisti ,täysin jännityksestä mykkä nörtti joka ei ole naista nähnyt kahteenkymmeneen vuoteen, mutta on äärettömän hyvä kirjoittamaan anonyyminä.

Mitenkäs suus sitten pannaan?

Ja kyllä, pariin rupikonnaan ole törmännyt ennen kuin löysin netin kautta oikeasti huikean miehen juuri minun tarpeisiini =)

[/quote]

Mikäs vika tuollaisessa miehessä? Sitten voisit alkaa laihduttaa sen miehen kanssa ja tutustua siihen paremmin että se pääsee siitä ujoudestansa yli mitä 20vuotta yksinäisyyttä on aiheuttanut. Miksi luovutatte heti noin vähästä. Sehän on vähän niinkuin hiomaton timantti, näät jo kirjoituksista sen loiston joka tarvitsee vain hioa esille!

Vierailija
19/19 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:33"]

Laita kuva koneelle ja hae googlen käänteishaulla.

[/quote]

Mikäs ihme se semmoinen haku on?