Miksi mua aletaan kohdella tapailun edetessä huonosti?
N. Parin kk tapailun jälkeen miehet alkaa aina kohdella mua huonosti. Tämä aina johtaa myös siihen, että mies haluaa lopettaa tapailun. Ei vaivaudu tosin sanomaan sitä, koska näköjään mitään arvostusta en ansaitse, että voisi edes tapailun päättää kertomalla suoraan, ettei ole enää kiinnostunut.
Mistä tuo mahtaa johtua että minua aina näin samalla tavoin kohdellaan tapailusta toiseen?
Jotenkin sitä aina unohtaa huumassaan, mihin tapailuni ovat aina johtaneet, niin yhtäläinen märkä rätti heitetään naamalle vaikka sehän on ihan normijuttu mun kohdalla.. 😄
Kommentit (30)
Jos joku asia toistuu kannattaa nostaa se katse sinne peiliin.
Käyttäydyt tiedostamattasi alistuvasti. Et arvosta itseäsi.
Mullakin elämäni ainoa tapailu meni noin. Otin opiksi kerrasta enkä ole sen jälkeen yrittänyt suhdetta etsiä. Ei selvästi ole minua varten.
Aseta kriteerejä! Mieti minkälaisia miehiä haluat tapailla ja keskity niihin.
Seuraa keskustelun kulkua. Tavatkaa ennen h-hetkeä Skypessä ettei tule yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Aseta kriteerejä! Mieti minkälaisia miehiä haluat tapailla ja keskity niihin.
Seuraa keskustelun kulkua. Tavatkaa ennen h-hetkeä Skypessä ettei tule yllätyksiä.
Ei auta. Mulla ainakin oli todella tiukat kriteerit eikä kuka tahansa todellakaan kelvannut. Ikävä kyllä mulla ei ennustajan taitoja ole enkä voi etukäteen tietää, miten toisen käytös muuttuu.
Ja joo, varmaan olen itse syyllinen toisen kusipäiseen käytökseen. Vielä vaan kun tietäisi mitä olen tehnyt väärin. Kai se on pelkkä olemukseni joka riittää.
-ei ap
Ehkä olet salannut tinderkuvissa leveän perseen/lantion tai luonne on kusipäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet salannut tinderkuvissa leveän perseen/lantion tai luonne on kusipäinen.
Leveä perse ja kusipäinen luonne ovat kylläkin muotia nykyään.
Miten miehet siis kohtelee huonosti? Alkavatko käyttämään esimerkiksi kiltteyttäsi hyväksi? Eli jos olet liian kiltti ja ns. alistuva, niin moni kiusaajaluonne käyttää tilaisuuden hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on leveä perse/lantio ja mies ei pidä siitä, miksi helvetissä hän sitten tapailee sellaista naista? Jatkaisi etsimistä. Vai onko niin epätoivoinen että pitää tapailla sellaisia, jotka eivät ollenkaan miellytä? Siinä tapauksessa ei luulisi olevan kauheasti varaa arvostella muita ja kohdella huonosti.
Viehätyt kusipäisistä miehistä ja valitset niitä.
Ei kelpaa EA-Miikat naisille.
Ovat munattomia tyyppejä ja eivät uskalla sanoa suoraan, ettei enää kiinnosta. Siksi yrittävät saada sinut tajuamaan asian itse olemalla tylyjä.
Tiedostamattasi vedät puoleesi ja valitset tietynlaisia miehiä.
Vika on kuitenkin miehissä, ei sinussa. Oikea ihminen ei sinua tai ketään huonosti kohtele.
Minulle on osunut yksi tuollainen kuspää kohdalle tapailuvaiheessa. Ensin oli niin herrasmiestä, avointa ja herkkää, mutta sitten yhtäkkiä alkoi sellainen käytös, että halusi määrätä tahdin milloin nähdään, milloin on seksiä jne. Hän siis halusi päättää miten asiat etenee. Saattoi olla vastaamatta viesteihin/puhelimeen, saattoi tehdä törkeitä ohareita, petti lupauksia jne. ja jos minä en heti päässyt vastaamaan, niin tuli todella raivopäisiä törkyviestejä. Hän sai hypätä "jätkien" kanssa baareissa vähän väliä ja luuri pysyi kiinni koko illan, mutta kun minä tein niin, niin alkoi kauhea pommitus ja syyttely asioista, joita en tehnyt.
Kesti 4 kk. Kiitos hei. Kun pistin poikki, niin syytti minua ties mistä hyväksikäytöstä ja lupausten pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on leveä perse/lantio ja mies ei pidä siitä, miksi helvetissä hän sitten tapailee sellaista naista? Jatkaisi etsimistä. Vai onko niin epätoivoinen että pitää tapailla sellaisia, jotka eivät ollenkaan miellytä? Siinä tapauksessa ei luulisi olevan kauheasti varaa arvostella muita ja kohdella huonosti.
Jos sitä ei haluta heti kertoa ettei jää pinnallista vaikutelmaa, nainen ensin vedättänyt monta viikkoa keskusteluissa ja stten pamahtaa paikalle joku päärynävartaloinen nainen niin onhan se puistattava näky. Kusipäinen luonne voi tulla esiin pikku hiljaa ja siksi kiinnostus loppuu.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, itsesääliset murjottajat vailla itsetuntoa ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän se on kiinni. Ei hyvä mies muutu mulkuksi parissa kuussa, vaikka ap toimisi miten.
Jos kaikissa tapauksissa yhdistävä tekijä on ainoastaan sinä niin silloin vika löytyy peilistä eikä muista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä ei haluta heti kertoa ettei jää pinnallista vaikutelmaa, nainen ensin vedättänyt monta viikkoa keskusteluissa ja stten pamahtaa paikalle joku päärynävartaloinen nainen niin onhan se puistattava näky. Kusipäinen luonne voi tulla esiin pikku hiljaa ja siksi kiinnostus loppuu.
Kyselitkö mittoja etukäteen ja nainen valehteli vai millä tavoin vedätti? Kai tajuat että jos ei ole selkeää kuvaa vartalosta, todellisuus voi olla ihan mitä tahansa. Se ei ole vedättämistä. Vai onko sun mielestä samalla lailla vedättämistä, jos mies ei etukäteen kerro prinssinakistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, itsesääliset murjottajat vailla itsetuntoa ei kelpaa.
Miksiköhän luulet että Miika oli ohjelmassa tuon kaltainen? Olisikohan johtunut siitä, että kumppani antoi heti alussa pakit ja vielä valehteli että "haluaa tutustua hitaasti".
Sitä niittää mitä kylvää.