Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset tekee itsestään seksi objekteja?

Vierailija
14.04.2015 |

Jokainen tietää, että naisten seksuaalinen arvo on korkeampi kuin miesten. Naiset tietävät sen että mitä viehättävämmältä he näyttävät sen korkeampi arvo on muiden silmissä. Naiset tekevät itsestään itse seksi objekteja, koska käyttäytyvät sen mukaisesti. Toisaalta on mahdotonta piilottaa naisten seksuaalisia piirteitä, jotka sijoittuvat lantio, - ja rinta alueille. Naiset ovat aina seksi objekteja, eikä sitä voi muuksi muuttaa.. Mutta se vain, että naiset myös itse haluavat tehdä itsestään niitä mm. vaatetuksella, meikeillä, kosmetologialla, yms?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin miettii mielessään, kuinka itsehillintää voisi kehittää. Seksi kun ei ole jokamiehenoikeus jokaiseen naiseen nähden. Moni nainen vaan itse tykkää pukeutua kuten pukeutuu, ja käyttäytyä kuten käyttäytyy, vaikkapa viehättävän seksistisesti. Ne eivät ole suora signaali miehille, että tässä olen, panemaan vaan! Ei! Naiset tykkäävät kaikesta kauniiista, myös kaunistautua itse, ja useimmat kaunistautuvat siveästi, ei ylikorostetun seksikkäästi. Moni nainen myös pukeutuu puoleensavetävästi vain omaa miestään varten, että tämä olisi onnellinen kauniista vaimostaan. Tuo viimeksi mainittu on minun motiivini pukeutumiseen ja laittautumiseen. Ihana kuulla oman miehen ihailevia kommentteja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla