Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla ei koskaan muodostunut lämpimät välit vanhempiinne: miten pidätte yhteyttä aikuisina?

Vierailija
29.12.2021 |

Kutsutteko syömään säännöllisesti yms? Mä en jotenkin osaa kutsua luokseni syömään ketään, ketä kohtaan en tunne edes jonkinasteista lämpöä ja luottamusta, mutta pitäisikö vanhempia kutsua kylään velvollisuudesta vain siksi koska he ovat vanhemmat ja se kuuluu asiaan? Vaikka miten olisi sitten kalsea meininki... mutta miten sitä kutsuu jos taustalla ihan törkeää käytöstä.. Toki sitten jos itselläkin lapsia niin onhan se sääli jos omilla lapsilla ei ole yhteyttä isovanhempiin, että pitäisikö sitten siksi olla yhteyksissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhteyttä

Vierailija
2/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on ollut pakko, oman terveyteni vuoksi, laittaa välit poikki sisareeni ja vanhempiini, heidän pyörittämänsä kuvio vaan oli liian sairas jotta siinä olisi voinut pysyä mukana myrkyttämättä itseään. Suku on pahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhteyttä. Olen viimeksi tavannut heidät 8 vuotta sitten. Silloin olivat kuopuksen ristiäisissä. Soitellut olen joskus 2 v sitten. Mä en kiinnosta heitä eikä he mua.