Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus ja intohimo valuu hiekkaan kun ei oo "välikättä" ja kumpikin on liian epävarma itsestään

Vierailija
20.09.2024 |

:(((

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman vaikeaa, kun ei järjesty spontaania paikkaa nähdä. 

Ap

Vierailija
2/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vokottelet varattua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kiire pois! Elämä jatkuu ja kumppani löytää.

Vierailija
4/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan muhmeteilla helppoa kun suvut hoitaa naimakaupat.

Vierailija
5/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot lukenut liikaa harlekiineja.

Vierailija
6/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän, että sinulla ei ole todellisuudessa kuin omat haavekuvasi eikä mitään tietoa toisen tunteista. Ne saat selville kysymällä toiselta, mutta huomautan vielä uudelleen: et tiedä muuta kuin omat tunteesi. Ja muista uskoa mitä toinen sinulle vastaa.

Vierailija
7/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vokottelet varattua?

Enkä vokottele. Nähtiin kun olin tekemässä pihahommia tutun luona. Mies oli saunomassa kaverillaan ja tuli aidan yli kaikenlaista juttua pitkään. Vähån huppelissahan se oli.

Himmauduin nukkumaan siitä vähin äänin kun olivat saunakierroksella. Aamullakin se hihkui jotain sieltä puoleltaan, mutta lähdin junalle kotiini toiseen kaupunkiin töihin, vähin äänin. 

Kesällä siis tapahtui jo. Nyt viikko sitten oli nähny tuttuni kadulla, kyselly minusta ja tämä tuttuni sano mulle, ettei aio alkaa miksikään välittäjäksi tässä. (Varmaan itse sitten siihen ihastunut) 

Olen 100 kertaa ollut lähettää sille viestin, mutten sitten kehtaakaan, kun löysin nron numeropalvelusta, en (ehtiny) saada sitä henkilökohtaisesti.

Ap

Vierailija
8/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, laita viesti, sillähän siitä pääsee! Kun kerran oli susta kysellytkin, niin anna mennä! :)

Vierailija
9/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vokottelet varattua?

Enkä vokottele. Nähtiin kun olin tekemässä pihahommia tutun luona. Mies oli saunomassa kaverillaan ja tuli aidan yli kaikenlaista juttua pitkään. Vähån huppelissahan se oli.

Himmauduin nukkumaan siitä vähin äänin kun olivat saunakierroksella. Aamullakin se hihkui jotain sieltä puoleltaan, mutta lähdin junalle kotiini toiseen kaupunkiin töihin, vähin äänin. 

Kesällä siis tapahtui jo. Nyt viikko sitten oli nähny tuttuni kadulla, kyselly minusta ja tämä tuttuni sano mulle, ettei aio alkaa miksikään välittäjäksi tässä. (Varmaan itse sitten siihen ihastunut) 

Olen 100 kertaa ollut lähettää sille viestin, mutten sitten kehtaakaan, kun löysin nron numeropalvelusta, en (ehtiny) saada sitä henkilökohtaisesti.

Ap

Mitå itse tekisitte? Lisäksi olen kauhean epävarma ulkonäöståni. Olin ennen kova "menijä", mutta vartalo nyt lässähtänyt vaatteiden alla

Ap

Vierailija
10/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, laita viesti, sillähän siitä pääsee! Kun kerran oli susta kysellytkin, niin anna mennä! :)

Mutta silti outo olo, kun olen "stalkannut" sen Fonectasta. Vai onko sillä lopulta mitään merkitystä loppupeleissä, jos on molemminpuolisia fiiliksiä?

Ap

Vierailija
11/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on 'meidän juttu' niin ala Ap jo kuulua itsestäsi. Tämmöstä ei jaksa kukaan. Aikapommi tikittää. Elämällä ja kaikella siinä on joku loppu. Siksi nyt on jo hoppu!

Vierailija
12/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti outo olo, kun olen "stalkannut" sen Fonectasta. Vai onko sillä lopulta mitään merkitystä loppupeleissä, jos on molemminpuolisia fiiliksiä?

Ap

Enpä usko että on merkitystä. Ainakin itse olisin ihan innoissani jos ihastukseni kohde olisi kaivanut numeroni jostain tai mitä tahansa kautta ottaisi yhteyttä.

Vierailija
13/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Somessa viestiä vaan, ei ole yhtään outoa. Varmaan facebookissa olette ainankin.

Eihän sulla ole mitään hävittävää. 

Vierailija
14/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jotain ikäihmisiä? Kuulostaa joltain 1920-luvun seurustelulta. Mitä ihmeen välikäsiä?

Ja mikä rakkaus ja intohimo, jos olet kerran aidan yli jutellut. 

Laita viestiä sillä siitä selviää

Vierailija
15/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teille nuppivikaisille kyllä elämä vaikeaa.

Vierailija
16/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Enpä usko että on merkitystä. Ainakin itse olisin ihan innoissani jos ihastukseni kohde olisi kaivanut numeroni jostain tai mitä tahansa kautta ottaisi yhteyttä.

Niin minäkin, mutta kaikki sanoo " älä, tulee stalkkerivibat, laita somessa jotain". Ei se ole aktiivisesti somessa. 

Taidan laittaa viestin, ei tälle voi mitään, taitaa olla menoa nyt..........

Ap

Vierailija
17/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvät limerenssit tulilla 🔥

Vierailija
18/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teille nuppivikaisille kyllä elämä vaikeaa.

Nuppivikainen kai sitten olenkin ja kyllä, elämä on rakkaudessa kerran pettyneelle välillä vaikeaa ...

Ap

Vierailija
19/19 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvät limerenssit tulilla 🔥

Jaa että jotta minkä tähden. Tosin sitä vähän välillä ajatellut,  mutta miksi se toinen olisi minusta kysellyt, jos puhdasta limerenssiä. Ehkä jotain todellista kemiaa oli.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi