Mistä saan lisää kaljaa?
Oli jääkaapissa 10 kaljaa ja join ne. Nyt mietin mistä voisin saada lisää olutta kun tilillä on vaan 24e. Kertokas vinkkejä mistä saa lisää kaljaa.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:47"]Naapureiden alkkiksilta pummimaan?
[/quote] Muuten kyllä, mutta talossa ei asu alkkiksia. En siis ole alkoholisti, koko viikonlopun ollut töissä ja huominen on vapaata. Nyt pitäis olutta saada ja äkkiä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:48"]Ota juoksukaljat.
[/quote] Kaupat on kiinni jo :-D Enkä haluaisi muutenkasn rikkoa lakia:-D Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:49"]Tee kiljua tai juo lasolia.
[/quote] Kilju ro valmistu yhdessä yössä. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:48"]Baarista, ja ihan laillisesti!
[/quote] Mutta kun pitäisi pärjätä 24e ensi viikkoon asti niin ei oikein onnistu :'( Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:49"]Ei Sulla käsidesiä oo?
[/quote] Ei ole :-\
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:48"]Baarista, ja ihan laillisesti!
[/quote] Mutta kun pitäisi pärjätä 24e ensi viikkoon asti niin ei oikein onnistu :'( Ap
[/quote] Voi kyllä olla että menrn siitä huolimatta baariin, koska nyt on sellaiset kaljahimot. Ap
Onhan siinä hajuvedessäkin alkoholia - voi vaan maistua pahalle ellei kaapista löydy Tresoria tai vastaavaa!:-)
Ehkä parempi vaan menmä nukkumaan kohta, koska aamuisin on niin paha morkkis kun tulee välillä tehtyä vähän tyhmiä juttuja:-D (tai itseasiassa melkein aina)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:55"]Onhan siinä hajuvedessäkin alkoholia - voi vaan maistua pahalle ellei kaapista löydy Tresoria tai vastaavaa!:-)
[/quote] No en mä nyt sentään jumalauta noin rappiolls ole:-D:-D Nauran pikkusessa nosuissa noita viestejä:-D Ainakin tulee iltaan poristystä:-D:-D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:55"]Onhan siinä hajuvedessäkin alkoholia - voi vaan maistua pahalle ellei kaapista löydy Tresoria tai vastaavaa!:-)
[/quote] No en mä nyt sentään jumalauta noin rappiolls ole:-D:-D Nauran pikkusessa nosuissa noita viestejä:-D Ainakin tulee iltaan poristystä:-D:-D
[/quote] Korjaan, piristystä.
tuu juomaan mun kanssa valkkaria, kai sekin 10 kalja jälkeen maistuu.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:07"]tuu juomaan mun kanssa valkkaria, kai sekin 10 kalja jälkeen maistuu.
[/quote] Joo missä nähdään :-D Ap
Naapureiden alkkiksilta pummimaan?