gallup: rokotevastainen, koulutuksesi?
Kiinnostaisi kovasti tietää mikä koulutustaso rokotevastaisilla ihmisillä.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:26"]Elämän koulu!!!!1
[/quote]
PROVO :D
Itseäni kiinnostaisi tehdä galluppi rokotefanaatikkojen älykkyysosamäärästä. Sama kuin lampailla?
Määrittele nyt ensin se "rokotevastainen"? En ole rokotevastainen, mutten hyväksy sitä, että keksitään jatkuvasti uusia rokotteita, jotka tungetaan markkinoille puolivalmiina. Tappavat taudit ovat asia erikseen, mutta tosiasia on, ettei rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksia ja ylisukupolvisia vaikutuksia ole tutkittu käytännössä lainkaan.
Olen rokotekriittinen, mutta en suoraan niitä vastaan. AMKssa opiskelen parhaillaan lukiopohjalta.
Sanotaanko vaikka nyt näin että
...
.
....
....
...
....
...
Taiteilija
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 23:32"]lääkäri
[/quote]
Hehee, on niitä rokotekriittisiä lääkäreitäkin paljon, tiedoksi sinulle alapeukuttaja :)
Minä haluan tietää, mikä ap:lla on, kun on jaksanut vouhkata koko päivän av:lla rokotteista jauhaen ja pelotellen? Ei ne sun lapset kuole, vaikkei joka ikisellä muulla heidän lisäkseen rokotuksia olekaan. Relaa vähän.
Olen oikealta ammatiltani artesaani, mutta työskentelen homeopatia- ja enkelihoitajana. Olen rokotevastainen, mutta otin omilleni varmuuden vuoksi nuo pahimpien tautien rokotukset. Potilailla on homeopaattiset rokotteet toimineet ja ilman sivuvaikutuksia!
Elämän koulu!!!!1