Totuus on, että satisfyerilla naiset saavat parempia orgasmeja kuin miehet kykenevät koskaan antamaan
Kommentit (15)
Niin mitäpä siitä, ap? Sen kun pöristelet, mitä se meille kuuluu?
Kyllä, varsinkin jos miehet enemmän vain sanovat naista huonokis jos eu sa pelkässä yhdynnässä. Tehkööt sitten yhdyntänsä keskenään! jos se on niin vaikeaa antaa naiselle se orgasmi! Siitä vaan pojat panemaan toisianne.
Meillä on nyt sitten ne satisfyerit, ja ne ei muuten väsy! Ouh yeah. Nopsa ja kova orgasmi, taattu!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, varsinkin jos miehet enemmän vain sanovat naista huonokis jos eu sa pelkässä yhdynnässä. Tehkööt sitten yhdyntänsä keskenään! jos se on niin vaikeaa antaa naiselle se orgasmi! Siitä vaan pojat panemaan toisianne.
Meillä on nyt sitten ne satisfyerit, ja ne ei muuten väsy! Ouh yeah. Nopsa ja kova orgasmi, taattu!
Ja siinä toinen komppaamassa. Luuletteko tosiaan, että se on miehiltä pois, jos te tuolla asenteella olevat pöristätte niitä imuttimianne? Eiköhän se ole kaikkien kannalta parasta jos jokainen vastakkaiseen sukupuoleen tyytymätön pysyttelee suosiolla itsepalveluseksin parissa, niin miehet kuin naisetkin…
Ei pidä paikkaansa.
Satisfyer sattuu, parhailla dildoilla irtoaa kyllä kunnon orgasmit mutta mikään ei ole niin kiihottava kuin mies jonka kosketus tuntuu aivoissa asti. Sellaisen kanssa orgasmi on paras.
Mä sanon miehenä, että suristin toimii todella hyvin seksielämässä. Voin nuolla naiselle orgasmin, mutta hienoa on se, että suristin todellakin auttaa samalla kun panen. Ja ne sanat, jota kuulen, on että pane.
Keltä tuo olisi pois, jos nainen saa itse tai yhdessä voimakkaita orgasmeja.?
Jotkut varmaan tykkää. Ostettiin vaimollekin semmoinen. Koitettiin aikamme, ei orkkuja, eikä pitänyt. Muitakin suristimia meillä on. Osa ihan hyviä vaimonkin mielestä. Käytellään niitä yhdessä. Aina kuitenkin haluaa myös yhdyntää. Että ei voi yleistää.
Jostain syystä vaimo haluaa nussitella silti.
Eihän aviomiehiä ole hankittu ennenkään seksiä vaan elättämistä varten. Seksi on varattu salimakeille ja jännämiehille.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut varmaan tykkää. Ostettiin vaimollekin semmoinen. Koitettiin aikamme, ei orkkuja, eikä pitänyt. Muitakin suristimia meillä on. Osa ihan hyviä vaimonkin mielestä. Käytellään niitä yhdessä. Aina kuitenkin haluaa myös yhdyntää. Että ei voi yleistää.
En yleistänyt mitään. Vain sen että satifyer TOIMII upeesti! Mutta haluan silti miestänikin, hän kun osaa eikä vaadi minulta jotain pelkää pano orgasmia! Hän antaa mulla parhaat orgasmit ian kuinka haluan, ei arvota niitä eikä minua sen mukaan miten saan!! Hän panee ja sormettaa, nuolee, ja tekee mitä ikinä vaan keksitään!
Mutta eihän tämä käy useimmille miehille - miesten pitää haukkua naisia jotka eivät ulvo heti kun pelkkä kalu pildeen työntyy. Ai miten järkyttäviä miehet ovatkaan!
Paitsi omani, joka vuoskymmenet jo antanut päivittäin orgasmit, eikä arvota minua minnekkään. Paitsi ykköseksi. Ja toisinpäin.-
Olisko jotain vinkkejä satisfyerin käyttöön? En ole onnistunut saamaan sen kanssa orgasmia, vaikka mukavalta tuntuukin. En oikein tule muuten kuin syvässä yhdynnässä ja toivoin tästä vaihtelua.
Pakko sitä tavaraa on silti myydä, ettei elintaso laske.
Ja totuus on myös se että oma nyrkki puristaa siitä huolimatta tiukemmin ja paremmin kuin yksikään pillu tai pikkupojan pylly.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä näin, mutta entäs sitten, kun p i l l u turtuu jatkuvan pörinäkoneen käytöstä...
Niin se sinun kikkelisi turtuu jatkuvasta runkkaamisesta.
Vai oliko se eri asia?
Miksi miehet vastustaa (näköjään) näitä vekottimia, joilla naiset saavat? Minä ainakin saan vaikka kuinka monta just tällä satisfyerillä. Ei se ole pois mun mieheltä ei muiltakaan miehiltä.
Typerää alapeukuttelua miehiltä , joka kertoovaan itsekkyydestä.
Ehkäpä näin, mutta entäs sitten, kun p i l l u turtuu jatkuvan pörinäkoneen käytöstä...