Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaatko lapsesi kavereiden vanhempien ikää omaasi?

Vierailija
28.12.2021 |

Lapseni on 5v ja olen 23v ja lapsen 5v kaverin äiti on 50v

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole edes ajatellut asiaa.

Vierailija
2/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa saman ikäisiä, ainakin ulkonäöltään, joku poikkeus suuntaan ja toiseen toki löytyy. Lapset 9 v. Ja 7 v. Itse 37 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit sitten esille ääripäät.

En vertaile, mutta joissakin tilanteissa lasteni kasvaessa huomioin asian ja esim.nyt kun lapseni täytti 20v ja 18v niin monet heidän ikätovereidensa äidit on liki 6kymppisiä, itse täytin juuri 46v.

Enemmän olen välillä miettinyt sitä, että alan olla sen ikäinen kuin äitini kuollessaan (47v) ja kun tein hänestä ensimmäistä kertaa mummon niin äidillä oli ikää 42v.

Vierailija
4/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko harvan ikää tiedän kovinkaan tarkasti.

Vierailija
5/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne melkein on reilusti nuorempia, noin kolmevitosia tai alle. Oon ite 42 ja lapset on ekalla. Kaksoset siis mulla.

Vierailija
6/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee kiinnitettyä huomiota, jos lapsen vanhempi sattuu olemaan sieltä vanhimmasta päästä (itse olen saanut esikoisen 21v ja kuopuksen 29v). Lähinnä tulee mieleen omat vanhemmat ja appivanhemmat, joilla siis keskenään noin 30v ikäeroa.

Vierailija
7/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kavereiden vanhempien ikää omaani... Monimutkaisia häpeän aiheita ap:lla.

Vierailija
8/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti. Lapseni on 5 v. itse 40v. ja päiväkodin vanhemmat näyttää olevan suunnilleen samoja ikiä kanssani. Joistakin päiväkotikavereiden vanhemmista olen katsonut että ”ne Niko-Petterin vanhemmat on tosi nuoria” tai ”Jenna-Jessican äiti on kyllä tosi nuori, iskä on kyllä selkeesti vanhempi” Kun menen kotikonnuille niin siellä ikäisilläni on jo selkeästi isommat lapset. Ja tosiaan lapset, monikossa, kun itsellä on se ainokainen.

Vierailija
9/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei voisi lapsia kavereiden vanhempien iät vähempää kiinnostaa.

Taidat itse niitä kyttäillä.

Vierailija
10/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olin aina nuorimpia ei sillä ollut kyllä mitään väliä, kun kokemukset lapsista olivat kuitenkin aina yhdistäviä tekijöitä. 

Vierailija
11/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä erityisemmin vertaile. Kuitenkin ymmärtääkseni lapseni kaverin mummo on minua nuorempi. Lapseni on 11 v ja minä 55v.

Vierailija
12/12 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut koskaan, koska eihän sillä ole mitään merkitystä (kaikki ollaan täysi-ikäisiä aikuisia). Minulla on kaksi lasta 7v ikäerolla. Ensimmäisen lapseni sain 23v ja toisen 30v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä