Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli lopetuttaa kissa :( Miten sen kestän minä ja varsinkin lapset

Vierailija
14.08.2008 |

Mitä voi sanoa lapsille 5 ja 8-vuotiaat. Leikattu kissa ja lääkkeistä huolimatta merkkailee noin kerran viikossa. Oli taas äsken pissannut sohvalle.

Päätän aina merkkailun jälkeen, että katsotaan vielä mutta ei näytä pissaaminen loppuvan.

Itku ja suruhan siitä tulee meille kaikille ja muutoin niin ihmisystävällinen ja ihana kissa joutuu luopumaan elämästään.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kollin kanssa sama ongelma! Kissalla on ikää 3 vuotta ja pentuna leikattu.

Kissamme on muuten todella ihana ja lapsirakas, mutta se merkkailu käy hermojen päälle!

Jos perheemme lapset jättävät vaikka ulkovaatteensa hetkeksi lattialle, kissa menee välittömästi merkkaamaan! Muutenkin kaikki pehmeät materiaalit houkuttavat...muutamat matot on täytynyt heittää roskikseen, kun ovat menneet pilalle voimakkaasta pissasta.! Virikkeiden puutteesta ei voi olla kyse, koska kissaa huomioidaan todella paljon, sillä on erilaisia leluja, eikä sitä jätetä koskaan pitkäksi aikaa yksin kotiin. Eläinlääkärissäkin on käytetty, mutta mitään vaivaa ei löytynyt.

Kissamme pissa haisee myös pistävältä! Kyllä se niin on, ettei kukaan voi pidemmänpäälle pitää lemmikkinään kissaa, joka merkkailee vähän väliä ympäri kotia ja terrorisoi näin perhettään. Asunto löyhkää kissan pissalta ja lammikoita löytyy milloin mistäkin!

Meillä kissamme elää todella jo jatkoajalla!

Vierailija
42/46 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeisiin paikkoihin pissaaminen kielii yleensä virtsakivistä. Erikoisruokavaliolla voi saada senkin aisoihin! Eläinlääkärille siis mars!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on terve suhtautuminen eläimiin.

Lapset ei todellakaan ajattele, että heidät piikitettäisiin jos pissivät housuihin. Siis jos et itse ala tekemään siitä numeroa.

Ihmiset on tulleet hulluiksi eläinten kanssa. Lapset elävät kissankusessa ja paskassa ja maksetaan satoja euroja eläinlääkäreille kusiongelmien takia.

Piikille vain ja sillä selvä. Elämä on nyt vain sellaista.

Vierailija
44/46 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luopua kissasta kun se on niin söpö ja sitä ei voi tappaa.

Tiedän tällaisia perheitä, missä lapsien lääkitys on huipussaan, mutta kissa vain elelee pulleana perheen keskipisteenä.

Vierailija
45/46 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellämme miehen kanssa on kaksi tyttökissaa 4 v. ja toinen pissailee jatkuvasti nurkkiin,sohvalle,kengille,takeille,lavuaariin,suihkuun,jopa pöydille,penkeille ym ym.

Lääkäri ei antanut muuta neuvoa kuin lääkkeet mutta nyt jo mennyt kaikkineen leikkauksineen ym melkein 500e pelkkiin kissoihin plus ruuat ym..

Ja korvaamattomia ovat ne yöt joina en ole saanut unta kissojen takia kun aina joku raapsuttaa jossakin nurkassa tms.Laatikko puhdistetaan joka päivä ja

etikalla pyyhitään paikat ja kaikki mahdolliset karkoitteet ja suihkeet ollaan kokeiltu.

Vaan ei.Pissaaminen jatkuu...Nyt olen jo korviani myöten täynnä ja se on joko minä tai kissat jotka lähtee talosta!!!Enää en halua siivota yksiäkään pissoja..

Joten itse olen sitä mieltä että piikille vaan.Eläinsuojelu yhdistys ei ota kissoja kun muutenkin kuun alussa teilataan eläinsuojan kissoja koska kunta päätti että niitä on siellä liikaa.Ja kukaan ei ole huolinut kissojamme lukuisista ilmoituksista huolimatta.Tuskin huoliikaan pissavikaisia kissoja.

Olen kyllä eläinrakas mutta nyt on tullut piste!!

Vierailija
46/46 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi muistanutkaan, ellei joku olisi maininnut noita kiteitä. En muista myöskään miten vaiva selvisi, kun siitä on jo yli kymmenen vuotta, mutta ruokavaliolla se pysyi kurissa.

Kissanpissan haju on muuten niin järkyttävä, etten ihmettele ajatustasi kissan lopettamisesta. Mieluummin piikille, kuin kiertoon, jos ei varmasti hyvää kotia löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän