Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU

Vierailija
13.04.2015 |

tänne :)

Kommentit (660)

Vierailija
61/660 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna: Me ostettiin keittiöön sellanen baaripöytä.

Vierailija
62/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:54"]

Missä Koivisto-Karalahtien kirjahylly ja kirjat...?!?

[/quote]

Ehkä he lukevat kirjat Kindlellä ja tableteilla. No en usko itsekään, mutta ärsyttää silti, että nykyaikanakin usein fyysisten kirjojen ja kirjahyllyn uupuminen tarkoittaa monille automaattisesti ettei henkilö lue kirjoja. Sähköisesti lukeminen on helpompaa. Toisaalta monet käyttävät kirjastoja tai varastoivat kirjansa kaappeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/660 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Nannan puhetyylistä ja kasvojen ilmeistä (varsinkin kun puhuu itsekseen kotona kameralle) tulee ihan mieleen Uino! Uinon ässät ei kyllä kuulosta yhtä pahalle.

Vierailija
64/660 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
65/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 01:32"]Tänään Fittness Pirkko..Huomenna Anorektikko..Ei mitenkään nuorenna ainakaan tuo hössötys. Itsestään ja terveydestään huolenpitäminen ei mielestäni ole tätä mitä nuo tytöt harjoittavat. Että syödään kilotolkulla proteiinia ja muuta outoa, ja rääkätään itsensä rasvaprosenttiin nolla..Ja sitten hankitaan aitojen tisujen tilalle keinotekoset muovipallot ja rusketusta purkista tai soliksesta. Ripset puolenmetrin mittaset hämähäkin jalat..Kohtuus kaikessa ja terveellistä ravinteikasta kotiruokaa tuon proteiinimäärän sijaan ja ulos lenkille..Ja kilot pysyy kurissa. Olen lukenut jostain, että liiallinen proteiinin nauttiminen ja veden kittaaminen ei ole ollenkaan terveellistä. Kyllä vettä tarvitaan, mutta elimistö kyllä ilmoittaa milloin se sitä tarvitsee. Sen nimi on jano. Saatan olla tästä kaikesta väärässä..En tiiä..Ei ollut tarkoitus mollata noita fitnessiksiä, vaan oman mielipiteeni ilmaisin. Ja ilman katkeruuden häivääkään.
[/quote]

Silloin kun ihmiselle tulee jano, on jo nestehukka. Eli juot liian myöhään. Sori, off topic..

Vierailija
66/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 13:08"]

Olen töissä julkisessa terveydenhuollossa. Viikon päästä pääsen taas hoitamaan näitä entisiä fitness-neitejä. Ruumis on heillä kolmikymppisenä niin huonossa kunnossa ettei mikään kulje tai imeydy elimistössä. Ämmillä on kaikki mahdolliset endokrinologiset, nefrologiset, psyykkiset ja gastroenterologiset sairaudet.

Ja kaupungille lähtee yhdestä tällaisesta sadantuhannen egen lasku, jos tehohoito lasketaan mukaan. Mutta Suomi on rikas maa, kyllä meillä on varaa kustantaa tällaiset harrastukset ja pakkomielteet. Eikö vaan? Viis vanhuksista tai lapsista.

[/quote]

Heh, tällaista propagandaa täällä tosiaan on näkynyt viime aikoina. Jotenkin ei mene enää lävitse kaikkien "en kuntoile koskaan, mutta juoksen 10 kilometriä runsaaseen puoleen tuntiin" -, "en kuntoile koskaan, normaali kävelyvauhtini on viisi minuuttia kilometriltä" - ja "en kuntoile koskaan, kuntoni on parempi kuin niiden jotka kuntoilevat, ASIA ON TESTATTU" -juttujen seassa. Tämä on vain seuraava askel av:n mahamammojen itseinhossa, joka manifestoituu tällaisena vihana niitä kohtaan, jotka eivät 20 vuotta täytettyään ole jääneet sohvalle kittaamaan siideriä.

Vierailija
67/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa paha mieli tästä viestiketjusta. On melko ironista, että ihmiset, jotka tuomitsevat täällä olemuksen perusteella jonkun koulukiusaajaksi ja valittavat tästä uudesta fitness-ilmiöstä, ovat samalla omalta osaltaan luomassa toisenlaista ilmiötä nimeltään nettikiusaaminen. Ilkeämielisiä kommentteja on turha perustella "kyllä pitää olla valmis kritiikkiin"-hölynpölyillä. Ihminen, jonka mielestä kritiikin antaminen on yhtä kuin rumien asioiden sanomista toisesta nimettömänä internetissä on ihminen, jonka toivon joskus hieman häpeävän itseään ja ottavan opikseen.

Sarjasta ja sen henkilöistä voi olla montaa mieltä, mutta onko todella välttämätöntä aikuisten (?) ihmisten kirjoittaa kenestäkään näin? Ensi kerralla maanantaina klo 21 ottakaa vaikka kaukosäädin käteen ja vaihtakaa kanavaa tai vaihtoehtoisesti menkää lenkille ja voitte käyttää tunnin rakentavasti omiin hyviin mietteisiinne sen sijaan, että haaskaisitte sen negatiivisella energialla.

Vierailija
68/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:54"]

[/quote]

Ehkä he lukevat kirjat Kindlellä ja tableteilla. No en usko itsekään, mutta ärsyttää silti, että nykyaikanakin usein fyysisten kirjojen ja kirjahyllyn uupuminen tarkoittaa monille automaattisesti ettei henkilö lue kirjoja. Sähköisesti lukeminen on helpompaa. Toisaalta monet käyttävät kirjastoja tai varastoivat kirjansa kaappeihin.

[/quote]

En usko, että Karalahti osaa edes lukea :P

Vierailija
69/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:20"]

Voi luoja teitä naisia.. jos ei ohjelma kiinnosta niin ANTAKAA OLLA :D antakaa heidän elää räppäripoikaystäviensä kanssa jos he ovat onnellisia. Tottakai ohjelmasta saa lisää julkisuutta, jos ei kiinnosta, vaihda kanavaa! Heidän työnsä on tällä hetkellä blogin ja kropan ympärillä. Itse teen geelikynsiä enkä nää niissä mitään pahaa. Olen aivan normaali nuori nainen ja kuntoilen, ja pidän myös herkuttelupäiviä. En käytä tekoripsiä enkä houstenpidennyksiä, enkä usko että Venlallakaan niitä on. Jos hän haluaa näyttää ruskettuneelta niin oikeesti MITÄ SITTEN :D antakaa heidän näyttää miltä haluavat. Mielestäni heillä on upeat kropat. Okei, välttämättä kaikkien olemus ei minuunkaan kolahtanut, mutta tarvitseeko sitä alkaa täällä kauhistelemaan varsinkin noin törkeällä tavalla. He ovat ihmisiä siinä missä jokaikinen myös teistä. Olkaa onnellisia ja vetäkää nakkeja ja ranskalaisia, fittnesskisailija ei varmasti ole tottunut niitä syömään. Olen oikeasti järkyttynyt jälleen kerran ihmisten käytöksestä :D "Miksi naiset haluavat että kaikki ovat samanlaisia kun he?" - kuka niin on väittänyt? Jos luet keskustelua niin te kaikkihan vain haukutte heitä?

[/quote]

Venlallahan nimenomaan on ripsienpidennykset ja aika järkyttävät sellaiset. Oli ainakin Salkkariaikoina, ja mielestäni edelleen, ja oolkoon, monesti ne on just kivat, mutta Venlalla ne oli todella rumat, niin raskaan näköiset. Hän vaikuttaa oikein kivalta ja suhteellisen aidolta koska on tottunut olemaan televisiossa, muut esittävät aikalailla, Eevikin on suht ok. Nanna ja Mari, no, he ovat aika erikoisia.

Silti minäkin katson tätä sarjaa, ja olen samaa mieltä lainaamani hlön kanssa, eihän tätä oo pakko katsoa. Toisaalta naureskellen heidän pakkomielteelle?, ja toisaalta ihaillen ja kadehtien, itsestäni ei moiseen ole.

Vierailija
70/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttää kyllä myös ihmisten halua haukkua näitä fitnesstyttöjä. Aivan kuin se olisi joltain muulta pois, että nämä ovat hyvässä kunnossa.

Lisäksi ollaan tekemässä hirveitä luonneanalyysejä tuntemattomista ihmisistä. Millä pätevyydellä?

Kyseessä harmiton viihdesarja, josta on turha ottaa mitään pulttia. Normaalin olosia naisia, jotka treenaavat. Varmasti tekevät tuon treenamisen ja syömisen suhteen välillä ylilyöntejä, mutta niin tekevät monet kritisoijat taas treenaamattomuuden, syömisen ja juomisen suhteen varmasti.

Vierailija
71/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Karalahti osaa lukea. On kyllä taas uskomatonta paskaa, miten jotkut viitsivät. Onko noin paha olla.

Vierailija
72/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hieno kohtaus tuo teräsvaarien ja Venlan kohtaaminen. Molemminpuolinen arvostus oli silminnähtävä. Tätä lisää.

Vierailija
73/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarit <3

Muuten pännii tuo minäminäminä.

Vierailija
74/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:29"]

En kyllä käsitä mitä jengi avautuu Eevistä, mun mielestä nousi positiivisesti esiin kovalla energiallaan. Muutkin neidit oikein mukavanoloisia. Mielestäni Minifitness on yksi alan laadukkaimmista blogeista tai plokeista (hankkikaa elämä oikeesti :D) eikä itselleni muodostunut mitään ristiriitaa siitä sen tv-persoonan välille. Tsemppiä kaikille tytöille, varmasti ovat huononakin päivänä parempia esimerkkejä kuin siellä ruudun naljailevat sohvaperunat. 

[/quote]

Pitäisiköhän sunkin hankkia elämä, jos ihmettelet miksi moni ei pidä Eevistä tai jos sun mielestä se "ploki" on yks alan laadukkaimpia? :D Harmi, kun salilta ei saa älyä, hyviä hampaita tai pituutta :D

[/quote]

Tuliko nyt hyvä olo?

Ei tarvitse ihmetellä jos lapset kiusaavat kun aikuisetkin pystyvät kirjoittamaan tuntemattomista ihmisistä noin pahasti.

Vierailija
75/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa vain fittness tai lihavuus? Voisiko olla kenties jotain siitä väliltä? Terveen näköinen normaalipainoinen ihminen? Minä en pidä fittnestä yhtään minään mutten ole myöskään ylipainoinen. Vaan juuri jotain siitä väliltä :)

Vierailija
76/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:16"]

Onko olemassa vain fittness tai lihavuus? Voisiko olla kenties jotain siitä väliltä? Terveen näköinen normaalipainoinen ihminen? Minä en pidä fittnestä yhtään minään mutten ole myöskään ylipainoinen. Vaan juuri jotain siitä väliltä :)

[/quote]

On jo olemassa nuo kaikki kolme fitness, lihavuus, terveen näköinen normaalipainoinen ihminen, lisäksi on jo olemassa terve normaalipainoinen ihminen, terveen näköinen lihava ihminen jne...

Ei se välimuotokaan välttämättä ole se ainut oikea tavoitetila. Joten älä stressaa jos joku harrastaa fitnesstä vaikket sinä pitäisikään sitä minään.

Vierailija
77/660 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Koiviston Nanna ja mä seurustelen Karalahden Jeren kanssa...

Vierailija
78/660 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok show. Hyväkroppaisia naisia, treenaavat kovaa, joillakin meinaa mennä vähän syömisen kanssa yli.

Vierailija
79/660 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon koiviston nanna ja mä seurustelen karalahden jeren kanssa

Vierailija
80/660 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:57"]

Jollakin ihmeen tavalla tätä on ollut jopa helpottavaa katsella. Olen aina kipuillut oman kroppani vuoksi ja ajatellut, että mun olisi vähintäänkin pakko alkaa käymään salilla ja treenaamaan tosissani, että saisin hyvän vartalon. Nyt kun olen katsonut pari jaksoa näitä fittness-naisia, olen tajunnut, että hyvää kroppaa ei välttämättä saa kovallakaan treenillä. Toki näillä naisilla on hyvät vartalot, mutta niitä naisellisia muotoja ei salilta saa vaikka miten treenaisi. 

Naisista se Venla ja se, jolla on lapsi, tuntuvat ihanilta ja fiksuilta ihmisiltä. Nämä kaksi muuta tuntuvat enemmän pintaliitäjiltä. 

[/quote]

Oliko se, joka vuorotellen söi piparkakkutaikinaa ja kuvasi vatsapömppöä se, jolla oli lapsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän