Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU

Vierailija
13.04.2015 |

tänne :)

Kommentit (660)

Vierailija
21/660 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:29"]

En kyllä käsitä mitä jengi avautuu Eevistä, mun mielestä nousi positiivisesti esiin kovalla energiallaan. Muutkin neidit oikein mukavanoloisia. Mielestäni Minifitness on yksi alan laadukkaimmista blogeista tai plokeista (hankkikaa elämä oikeesti :D) eikä itselleni muodostunut mitään ristiriitaa siitä sen tv-persoonan välille. Tsemppiä kaikille tytöille, varmasti ovat huononakin päivänä parempia esimerkkejä kuin siellä ruudun naljailevat sohvaperunat. 

[/quote]

Pitäisiköhän sunkin hankkia elämä, jos ihmettelet miksi moni ei pidä Eevistä tai jos sun mielestä se "ploki" on yks alan laadukkaimpia? :D Harmi, kun salilta ei saa älyä, hyviä hampaita tai pituutta :D

Vierailija
22/660 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:27"]

Hyi, vilahti Kira Kosonenkin ohjelmassa, yöks. 

[/quote]

Niin tyrkky, niin tyrkky ja teennäinen.

[/quote]

Oliko tuo se blondin transun näköinen tyyppi..? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/660 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:27"]

Hyi, vilahti Kira Kosonenkin ohjelmassa, yöks. 

[/quote]

Niin tyrkky, niin tyrkky ja teennäinen.

[/quote]

Oliko tuo se blondin transun näköinen tyyppi..? 

[/quote]Itse olet varmaan kaunis kukkanen :)

Vierailija
24/660 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan saanut Eevistä mitenkään pahaa kuvaa. Nannasta eniten jäi ärsyttävä kuva, mutta en nyt yhden jakson ja ohjelman perusteella halua arvostella. Mari näytti kauhean ruipelolta ja vanhalta, sori :/ Venla myös todella laiha, Vois varmaan syödä enemmänkin varsinkin kun treenaa noin paljon ja kun ei tavi diettailla kisoihin ym. Vanhentunut myös kasvoista kun ruipistunut niin paljon, mutta muuten vaikutti symppis tyypiltä! Odotan muita jaksoja mielenkiinnolla. 

Vierailija
25/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkosta diipadaapaa oli juu. Syön itsekin terveellisesti, enkä uskalla syödä rasvaisia ruokia, kun herkästi tulee vatsakipuja, kun kroppa ei ole tottunut. Mutta ihan käsittämätön show niistä ranskalaisista!

Vierailija
26/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:02"]

Yllätti myös tuo Venlan kyykky. Hänen treenaamisensa on muuten näyttänyt aika hyvältä, niin erikoista että a) kyykkää smithissä b) kyykky oli pelkkä pyllistys eikä mennyt lähellekään 90 astetta saati sen ali..

[/quote]

Hä? Tämäkö teitä yllätti? Ette sittenkään taida tietää kovin paljoa treenaamisesta. Mitäs asiantuntijat sanovat siitä, että miten kyykätään jos polvessa on häikkää? Eipä mene minunkaan kyykyt kovin syvälle, mutta katson silti treenaavani kovaa. Polvi on paskana. Se taas ei johdu suurista painoista tai kyykyistä.

[/quote]

Hehheh, teetpäs paljon päätelmiä yhden kommentin perusteella. Minun kommenttini perustui sille, että olen lukenut Venlan blogia eikä hänellä tietääkseni ole polvissa ongelmia. Smith on hyvä väline kyykätä, mikäli on nivelissä ongelmia niin kuin sinulla tai on epävarma vasta-alkaja. Sillä pystyy hakea sitä tuntumaa ja liikerataa, tehdä myös niitä kunnollisia kyykkyjä jos osaa. Kannattaa siirtyä tankoon mikäli ei ole mitään erityistä perustetta smithiin. Harvat osaavat ottaa smithissä luonnollisen kyykkyasennon. Paljon näkyy tankoon "nojaamista", joka aiheuttaa kamalan paineen alaselälle. Ei hyvä.

Vaikka treenaisi ulkonäköä ja tuntumaa, niin tuollainen puoliksi jätetty liike ei ole yhtä tehokas kuin oikeaoppinen kyykky. Tässä korostuu kuitenkin se, että täytyy tietää omat rajansa esimerkiksi liikkuvuuden suhteen. Kyykky jätetään sinne, missä paketti pysyy kasassa eikä alaselkä pyöristy (butt wink).

Kukaan ei ole sanonut, etteikö smithillä kyykkääjä voisi treenata kovaa. Ainakaan itse en ole törmännyt keneenkään tavoitteelliseen salitreenaajaan, joka ei vapaita kyykkyjä tekisi. Siksi ihmettelin Venlan kyykkyä.

Vierailija
27/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:02"]

Yllätti myös tuo Venlan kyykky. Hänen treenaamisensa on muuten näyttänyt aika hyvältä, niin erikoista että a) kyykkää smithissä b) kyykky oli pelkkä pyllistys eikä mennyt lähellekään 90 astetta saati sen ali..

[/quote]

Hä? Tämäkö teitä yllätti? Ette sittenkään taida tietää kovin paljoa treenaamisesta. Mitäs asiantuntijat sanovat siitä, että miten kyykätään jos polvessa on häikkää? Eipä mene minunkaan kyykyt kovin syvälle, mutta katson silti treenaavani kovaa. Polvi on paskana. Se taas ei johdu suurista painoista tai kyykyistä.

[/quote]

Hehheh, teetpäs paljon päätelmiä yhden kommentin perusteella. Minun kommenttini perustui sille, että olen lukenut Venlan blogia eikä hänellä tietääkseni ole polvissa ongelmia. Smith on hyvä väline kyykätä, mikäli on nivelissä ongelmia niin kuin sinulla tai on epävarma vasta-alkaja. Sillä pystyy hakea sitä tuntumaa ja liikerataa, tehdä myös niitä kunnollisia kyykkyjä jos osaa. Kannattaa siirtyä tankoon mikäli ei ole mitään erityistä perustetta smithiin. Harvat osaavat ottaa smithissä luonnollisen kyykkyasennon. Paljon näkyy tankoon "nojaamista", joka aiheuttaa kamalan paineen alaselälle. Ei hyvä.

Vaikka treenaisi ulkonäköä ja tuntumaa, niin tuollainen puoliksi jätetty liike ei ole yhtä tehokas kuin oikeaoppinen kyykky. Tässä korostuu kuitenkin se, että täytyy tietää omat rajansa esimerkiksi liikkuvuuden suhteen. Kyykky jätetään sinne, missä paketti pysyy kasassa eikä alaselkä pyöristy (butt wink).

Kukaan ei ole sanonut, etteikö smithillä kyykkääjä voisi treenata kovaa. Ainakaan itse en ole törmännyt keneenkään tavoitteelliseen salitreenaajaan, joka ei vapaita kyykkyjä tekisi. Siksi ihmettelin Venlan kyykkyä.
[/quote]

Eiköhän tuossa ollut vaan yksi treeni, liikkeitä on tapana vaihdella

Vierailija
28/660 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 12:48"] [quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:02"] Yllätti myös tuo Venlan kyykky. Hänen treenaamisensa on muuten näyttänyt aika hyvältä, niin erikoista että a) kyykkää smithissä b) kyykky oli pelkkä pyllistys eikä mennyt lähellekään 90 astetta saati sen ali.. [/quote]
Hä? Tämäkö teitä yllätti? Ette sittenkään taida tietää kovin paljoa treenaamisesta. Mitäs asiantuntijat sanovat siitä, että miten kyykätään jos polvessa on häikkää? Eipä mene minunkaan kyykyt kovin syvälle, mutta katson silti treenaavani kovaa. Polvi on paskana. Se taas ei johdu suurista painoista tai kyykyistä. [/quote] Hehheh, teetpäs paljon päätelmiä yhden kommentin perusteella. Minun kommenttini perustui sille, että olen lukenut Venlan blogia eikä hänellä tietääkseni ole polvissa ongelmia. Smith on hyvä väline kyykätä, mikäli on nivelissä ongelmia niin kuin sinulla tai on epävarma vasta-alkaja. Sillä pystyy hakea sitä tuntumaa ja liikerataa, tehdä myös niitä kunnollisia kyykkyjä jos osaa. Kannattaa siirtyä tankoon mikäli ei ole mitään erityistä perustetta smithiin. Harvat osaavat ottaa smithissä luonnollisen kyykkyasennon. Paljon näkyy tankoon "nojaamista", joka aiheuttaa kamalan paineen alaselälle. Ei hyvä. Vaikka treenaisi ulkonäköä ja tuntumaa, niin tuollainen puoliksi jätetty liike ei ole yhtä tehokas kuin oikeaoppinen kyykky. Tässä korostuu kuitenkin se, että täytyy tietää omat rajansa esimerkiksi liikkuvuuden suhteen. Kyykky jätetään sinne, missä paketti pysyy kasassa eikä alaselkä pyöristy (butt wink). Kukaan ei ole sanonut, etteikö smithillä kyykkääjä voisi treenata kovaa. Ainakaan itse en ole törmännyt keneenkään tavoitteelliseen salitreenaajaan, joka ei vapaita kyykkyjä tekisi. Siksi ihmettelin Venlan kyykkyä. [/quote] Eiköhän tuossa ollut vaan yksi treeni, liikkeitä on tapana vaihdella

[/quote]

kuten tuossa edellä jo todettiin, niin tavoitteellisesti treenaavat, paljon treenaavat, eivät yleensä kyykkää smithillä. Liikkkeitä vaihdellanan kyllä, mutta vapaalla tangollakin löytyy valinnanvaraa liikkeissä. Ymmrätäisin jos Venla joskus kyykkää smithillä, mutta ihmettelen minäkin, että sillä oli heti tekemässä.

Vierailija
29/660 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Koiviston Nanna ja mä seurustelelen Karalahden Jeren kanssa...

Vierailija
30/660 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä julkisessa terveydenhuollossa. Viikon päästä pääsen taas hoitamaan näitä entisiä fitness-neitejä. Ruumis on heillä kolmikymppisenä niin huonossa kunnossa ettei mikään kulje tai imeydy elimistössä. Ämmillä on kaikki mahdolliset endokrinologiset, nefrologiset, psyykkiset ja gastroenterologiset sairaudet.

Ja kaupungille lähtee yhdestä tällaisesta sadantuhannen egen lasku, jos tehohoito lasketaan mukaan. Mutta Suomi on rikas maa, kyllä meillä on varaa kustantaa tällaiset harrastukset ja pakkomielteet. Eikö vaan? Viis vanhuksista tai lapsista.

Vierailija
31/660 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa tästä, sinä jok kysyit mikä ohjelmassa kiinnostaa. Ei kiinnostakaan, ihan floppi ohjelma!

Vierailija
32/660 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huolettaa Venlan puolesta. Tuntuu, että hän haluaa kovasti uskotella, että kyllä hänkin herrkuja syö jne, mutta treenaa sitten kuitenkin jotenkin pakonomaisen oloisesti. Taitaa olla aikamoinen perfektionisti luonteeltaan.

Vierailija
33/660 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Koiviston Nanna ja mä seurustelen Karalahden Jeren kanssa. Mä kävin New Yorkissa koripallo-ottelussa kattoo Knicksiä ja katsomossa mä totesin, että täällä olis paljon hommia meille, porukka on niin lihavaa...

Vierailija
34/660 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:29"]

En kyllä käsitä mitä jengi avautuu Eevistä, mun mielestä nousi positiivisesti esiin kovalla energiallaan. Muutkin neidit oikein mukavanoloisia. Mielestäni Minifitness on yksi alan laadukkaimmista blogeista tai plokeista (hankkikaa elämä oikeesti :D) eikä itselleni muodostunut mitään ristiriitaa siitä sen tv-persoonan välille. Tsemppiä kaikille tytöille, varmasti ovat huononakin päivänä parempia esimerkkejä kuin siellä ruudun naljailevat sohvaperunat. 

[/quote]

Komppaan! Ihmettelen mistä nää koulukiusaajavibat joillekin tuli? Eevi kirjoittaa fiksusti ja postaukset on muutakin kun maitorahkaa ja maastavetoja. Kivan ja fiksun oloinen tyttö ja positiivinen asenne. 

[/quote]

Ihan vaan muutamia pointteja: Se ärsyttävä nauru, ne järkyttävät, epäluonnolliset ripsienpidennykset, rumat hampaat, kaikin puolin feikki asenne, mitähän vielä? Blogihan vilisee kielioppivirheitä, eli koulutustaso ei voi olla kovin kummoinen? Jos nuori bloggaaja valittelee kauneushoitolan tuolissa minuuttiaikatauluaan ja on menossa nuorten lehden kuvaukseen, voisin ehkä nostaa myös esiin keskustelun laiskuudesta.

Vierailija
35/660 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Fittness Pirkko..Huomenna Anorektikko..Ei mitenkään nuorenna ainakaan tuo hössötys. Itsestään ja terveydestään huolenpitäminen ei mielestäni ole tätä mitä nuo tytöt harjoittavat. Että syödään kilotolkulla proteiinia ja muuta outoa, ja rääkätään itsensä rasvaprosenttiin nolla..Ja sitten hankitaan aitojen tisujen tilalle keinotekoset muovipallot ja rusketusta purkista tai soliksesta. Ripset puolenmetrin mittaset hämähäkin jalat..Kohtuus kaikessa ja terveellistä ravinteikasta kotiruokaa tuon proteiinimäärän sijaan ja ulos lenkille..Ja kilot pysyy kurissa. Olen lukenut jostain, että liiallinen proteiinin nauttiminen ja veden kittaaminen ei ole ollenkaan terveellistä. Kyllä vettä tarvitaan, mutta elimistö kyllä ilmoittaa milloin se sitä tarvitsee. Sen nimi on jano. Saatan olla tästä kaikesta väärässä..En tiiä..Ei ollut tarkoitus mollata noita fitnessiksiä, vaan oman mielipiteeni ilmaisin. Ja ilman katkeruuden häivääkään.

Vierailija
36/660 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot sä ja mie oon Nanna Koivisto, ja mie seuccaan karalahden jeren kaa.

Vierailija
37/660 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja teitä naisia.. jos ei ohjelma kiinnosta niin ANTAKAA OLLA :D antakaa heidän elää räppäripoikaystäviensä kanssa jos he ovat onnellisia. Tottakai ohjelmasta saa lisää julkisuutta, jos ei kiinnosta, vaihda kanavaa! Heidän työnsä on tällä hetkellä blogin ja kropan ympärillä.
Itse teen geelikynsiä enkä nää niissä mitään pahaa. Olen aivan normaali nuori nainen ja kuntoilen, ja pidän myös herkuttelupäiviä. En käytä tekoripsiä enkä houstenpidennyksiä, enkä usko että Venlallakaan niitä on. Jos hän haluaa näyttää ruskettuneelta niin oikeesti MITÄ SITTEN :D antakaa heidän näyttää miltä haluavat.
Mielestäni heillä on upeat kropat. Okei, välttämättä kaikkien olemus ei minuunkaan kolahtanut, mutta tarvitseeko sitä alkaa täällä kauhistelemaan varsinkin noin törkeällä tavalla. He ovat ihmisiä siinä missä jokaikinen myös teistä. Olkaa onnellisia ja vetäkää nakkeja ja ranskalaisia, fittnesskisailija ei varmasti ole tottunut niitä syömään.
Olen oikeasti järkyttynyt jälleen kerran ihmisten käytöksestä :D
"Miksi naiset haluavat että kaikki ovat samanlaisia kun he?" - kuka niin on väittänyt? Jos luet keskustelua niin te kaikkihan vain haukutte heitä?

Vierailija
38/660 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannalla aivan sairaat treenimäärät. Ymmärsinkö nyt oikein, eli viisi salia, kaksi "taitotreeniä" (käsillläseisontaa yms. akrobatiaa), yksi HIIT, viisi aamulenkkiä ja kolme iltalenkkiä.

Sitten aamulenkkejä nostettiin kuuteen ja niiden pituutta lisättiin 30 min -> 45 min ja iltalenkkien pituutta tuntiin. Aikamoista.

Vierailija
39/660 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 13:08"]

Olen töissä julkisessa terveydenhuollossa. Viikon päästä pääsen taas hoitamaan näitä entisiä fitness-neitejä. Ruumis on heillä kolmikymppisenä niin huonossa kunnossa ettei mikään kulje tai imeydy elimistössä. Ämmillä on kaikki mahdolliset endokrinologiset, nefrologiset, psyykkiset ja gastroenterologiset sairaudet.

Ja kaupungille lähtee yhdestä tällaisesta sadantuhannen egen lasku, jos tehohoito lasketaan mukaan. Mutta Suomi on rikas maa, kyllä meillä on varaa kustantaa tällaiset harrastukset ja pakkomielteet. Eikö vaan? Viis vanhuksista tai lapsista.

[/quote]

Siis näkyykö teillä piikki aina kisojen jälkeen? Kerroitkin tuossa jo vaivoista, mutta millaista hoitoa tällaiset ihmiset tarvitsevat ja onko usein lopullista vahinkoa tapahtunut?

Vierailija
40/660 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:49"]Nannalla aivan sairaat treenimäärät. Ymmärsinkö nyt oikein, eli viisi salia, kaksi "taitotreeniä" (käsillläseisontaa yms. akrobatiaa), yksi HIIT, viisi aamulenkkiä ja kolme iltalenkkiä.

Sitten aamulenkkejä nostettiin kuuteen ja niiden pituutta lisättiin 30 min -> 45 min ja iltalenkkien pituutta tuntiin. Aikamoista.
[/quote]

Ei vaan aamuisin tunnin lenkki ja illalla 45min..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi