Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU

Vierailija
13.04.2015 |

tänne :)

Kommentit (660)

Vierailija
421/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhjältä tuntuu kyllä naisten elämä. Menisivät vaikka kouluun.

Vierailija
422/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:10"]Mari valmistautuu kisoihin. Kokeilkaa ite sellaista dieettiä ja katotaan sitten paljonko mietitte ruokaa. Luuletteko että joku Eva Wahlström voitti mestaruuden vetämällä tyttöjen kanssa vinkkua ravintolassa kaks viikkoo ennen skaboja?
[/quote]

:D joo ei kiitos, en aio tilata itselleni suolistosairauksia ja kilpirauhasongelmia. Ei todellakaan ole sattumaa, että joka toisella sekopääfitnessidiootilla näitä on.
Toki niihin sairastuu ilman fitnesstäkin, joka on varsin ikävää.
Mutta noin yleisesti sitä saa mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan kiva sarja eikä minulla ole noista tytöistä mitään pahaa sanottavaa, vain se että ikävää kun joku pukeutuu takkiin jossa on aito turkiskaulus :(

Toivoisin seuraavalle kaudelle mukaan vegaania, tai sitten kokonaan vegaanifitness-päiväkirjat, eikö olisi mielenkiintoista? 

Vierailija
424/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:31"]

Kunnon jeesustelua tuo blogiteksti :) 

Huvitti, kuinka tämä bloggaaja otti esille sen että jokainen tietää ohjelmaa katsoessaan mitä tuleman pitää. Silloin ei siis saisi ihmetellä ollenkaan tätä fitnesselämää? Jos siis ohjelman nimi kertoo jo kaiken. Mielestäni on tervettä, että myös ne ihmiset jotka eivät fitnesstä harrasta, näkevät kuinka kieroutunut suhde ruokaan voi lajin myötä kehittyä.

[/quote]

Niin no, nimestä voi päätellä kyllä että se käsittelee fitnesstä johon taas liittyy hyvin vahvasti sekä ravinto että liikunta. Mä en kyllä ole huomannut että yhdelläkään näistä ohjelman naisista olisi kieroutunut sihde ruokaan. Kyllähän sen nyt tyhmempikin ymmärtää, että jos mennään kilpailutasolle niin ruuan ja liikunnan kanssa on todella tarkkaa. Ihan sama mistä lajista on kyse.

Mun mielestä pitäis enemmänkin miettiä kuinka kieroutunut suhde ylipainoisilla ihmisillä on ruokaan. Kyllä suuri ylipaino ja liikkumattomuus on paljon pahempaa kuin se, että treenaat salilla 5 kertaa viikossa ja mietit mitä suuhusi laitat.

Vierailija
425/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama täällä on maininnut Marin elävän miehensä rahoilla, mutta eikö ekassa jaksossa mainittu että on äitiyslomalla ja työskentelee normaalisti mainostoimistolla tms?

Nannahan oli kanssa kunnon töissä ennen Jereä Left Shoe Companylla mutta nykyään vetää näön vuoksi noita jumppia ettei haukuttaisi trophy wifeksi :D

Vierailija
426/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jakso oli kyllä jotenkin pohjanoteeraus! Marin ruoka, ruoka, ruoka..valmentaja sanoi, että saat syödä mitä vaan siellä laivalla ja sitten hän hirveiden omantunnontuskien kanssa söi pari melooninpalaa ja kalaa hiukan. Ja Nanna ja Jere meni kylpylään ja Nanna selittää, miten sydämelle on paljon parempi, kun kastaa kylmään veteen vaan puoli vartaloa (vrt. kokonaan).

Vierailija
427/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso, jossa Eevi puhui kauniisti poikakaveristaan, jäi mulle kyllä mieleen, sympaattinen pilkahdus tuossa sarjassa.

Vierailija
428/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla on aivan ihana, mut en kyllä oikeen tykkää Markusta.

Vierailija
429/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:28"]

Hohhoijjaa tuon erään Jonnan blogitekstiä. Siis joo onhan täällä vähän ilkeääkin kommenttia, mutta se kai täytyy ottaa huomioon kun lähtee ohjelmaan mukaan ja eikai oikeasti kukaan voi kiistää että näiden naisten ajatukset ruoasta ja liikunnasta ainakin välillä kuulostavat pakkomieleteisitlä ja pelottavilta.

Mielestäni naiset eivät anna (ei edes Venla), hyvää esimerkkiä nuorille naisenaluille tai miksei hieman vanhemmillekin. Onhan tuo oikeasti aika pelottavaa, kuinka ruoasta ja liikunnasta tulee PAKKOMIELLE. Silloin se ei ole enää terveellistä.

[/quote]

Minä en ymmärrä enkä hyväksy turhaa haukkumista ja vittuilua, esim jostain hampaista ja muutenkin pärstästä, enkä ole sellaisia kommentteja tähän ketjuun kirjoittanutkaan. Olen kritisoinut tuollaista sekoilemista, kuten moni muukin asiallinen kommentoija. Jos kyseessä olisi läskiketju, niin kritiikki olisi vain perusteltua, mutta heti kun kyseessä on puolipyhä fitness, niin ei olekaan :D

Ei nuo naiset voineet olettaa, että kaikki ihannoisivat heitä ja heidän elämäntyylliään. Mutta tosiaan jonkun äitiyden arvostelu jne. menee vähän ohi ja yli.

Vierailija
430/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku vaikuttaa samanlaiselta kuin Salkkarien Joonatan. 

Jos Marin lapsesta kasvaa tuossa perheessä ruokaan, ulkonäköön ja kuntoiluun terveesti suhtautuva ihminen, nostan isosti Hassun Hatuntekijän hattua. 

Vierailija
431/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:32"]Nanna: "Ohoh, on tullu vähän NAUTITTUA"
Siis eikö elämä ole juuri nauttimista varten? Miksi tuo "harrastus" määrittää ja oikeastaan pilaa koko noiden elämän? Ne treenaa ja syö mitä käsketään, niin, kisoja varten. No, miksi ne menee kisoihin? Mitä ne siitä saa? Pääsee näyttämään "tuloksia"? Miksi ei voi syödä normaalisti ja treenata silti? Miksei voi koskaan nauttia ruoasta ja elämästä? Miksi he haluavat elää kurinalaisesti? Mitä varten? Ketä varten?
[/quote]

Ihan itseä vartenhan ne tuota tekevät. He varmasti nauttivat elämästään juuri tuolla tavalla, onhan se kurinalaista, mutta toisaalta kova työ palkitaan. Ja heille palkinto on upea kroppa ja hyvinvointi. Jokainen tyylillään.
[/quote] Niin, mutta mitä se "upea" ylilihaksikas sairas kroppa merkitsee? Mitä sillä saavuttaa?

Vierailija
432/660 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
433/660 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset bataattiburgerit!

Vierailija
434/660 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevin perheellä (?) oli kyllä kaunis mökki. Nauratti Nannalle ostetut 3 jugurttikarkkia. Aika pitkään lämmitti Venla puuroa mikrossa. Marin kiropraktikko oli komee (ja kiva enkkuaksentti).

Vierailija
435/660 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:08"]Kerkesikö kukaan lukea sitä Marin mittaustulosta, joka vilahti ruudulla. Vain rasvaprosentista oli puhetta.
[/quote]
Paino oli 62,1kg.
Painokäyrä oli jossain vaiheessa ollut 58,8. En sitten tiedä miten pitkä Mari on.

Vierailija
436/660 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren ja Nannan Ruotsin koti on niin yksivärinen (valkoinen), että mun päätä alkoi särkeä se överivalkoisuus.

Vierailija
437/660 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Mari joka kaatui treenin jälkeen? Hupsista!

Vierailija
438/660 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:44"]

"Moi mä oon Nanna ja mä seurustelen Jere Karalahden kaa."

[/quote]

Mitä sä vedät? Vaikutat jotenkin katkeralta ja happamalta.
[/quote]

Tämä on ketjun sisäpiirivitsi ja tuo lause on ollut tapana heittää ilmoille tässä ketjussa aina uuden jakson alkaessa.

Vierailija
439/660 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, minä jo luulin, että minulla turpoaa vatsa iltaisin kamaliin mittoihin, mutta Mari veti kyllä paremmaksi! :o Jos tuo tosiaan oli siis "normaalitila", eli ettei yhtään pullistanut vatsaansa. Todella ikäviä nuo suolistosairaudet.

Vierailija
440/660 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:03"]

Jeren ja Nannan Ruotsin koti on niin yksivärinen (valkoinen), että mun päätä alkoi särkeä se överivalkoisuus.

[/quote]

Ne  valkoiset kylpytakitkin on varmaan jostain Scandicista nyysitty.