Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU

Vierailija
13.04.2015 |

tänne :)

Kommentit (660)

Vierailija
401/660 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jere ja Nanna asuvat köyhästi jossain rivarissa?

Vierailija
402/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nuolla Eevin hikisiä varpaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:23"]Muutama täällä on maininnut Marin elävän miehensä rahoilla, mutta eikö ekassa jaksossa mainittu että on äitiyslomalla ja työskentelee normaalisti mainostoimistolla tms?

Nannahan oli kanssa kunnon töissä ennen Jereä Left Shoe Companylla mutta nykyään vetää näön vuoksi noita jumppia ettei haukuttaisi trophy wifeksi :D
[/quote]
Mari tienasi 42 tuhatta vuonna 2013,joten se siitä miehen rahoilla elämisestä.

Vierailija
404/660 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄ ON LIVE-KESKUSTELUKETJU!!! JAKSO ON OHI, JOTEN KESKUSTELU SEIS!!!

PERKELE!

Vierailija
405/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:23"]Muutama täällä on maininnut Marin elävän miehensä rahoilla, mutta eikö ekassa jaksossa mainittu että on äitiyslomalla ja työskentelee normaalisti mainostoimistolla tms? Nannahan oli kanssa kunnon töissä ennen Jereä Left Shoe Companylla mutta nykyään vetää näön vuoksi noita jumppia ettei haukuttaisi trophy wifeksi :D [/quote] Mari tienasi 42 tuhatta vuonna 2013,joten se siitä miehen rahoilla elämisestä.

[/quote]

No ei se mitään, kyllä me mammat keksitään paljon muutakin haukkumista!

Vierailija
406/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:10"]Mari valmistautuu kisoihin. Kokeilkaa ite sellaista dieettiä ja katotaan sitten paljonko mietitte ruokaa. Luuletteko että joku Eva Wahlström voitti mestaruuden vetämällä tyttöjen kanssa vinkkua ravintolassa kaks viikkoo ennen skaboja? [/quote] :D joo ei kiitos, en aio tilata itselleni suolistosairauksia ja kilpirauhasongelmia. Ei todellakaan ole sattumaa, että joka toisella sekopääfitnessidiootilla näitä on. Toki niihin sairastuu ilman fitnesstäkin, joka on varsin ikävää. Mutta noin yleisesti sitä saa mitä tilaa.

[/quote]

Mm. painissa, nyrkkeilyssä, painonnostossa, voimannostossa, soudussa sekä judossa ja muissa kamppailulajeissa on tarkat painorajat ennen kisoja ja kilpailijat joutuvat noudattamaan ruokavaliota. Ilmeisesti he siis tilaavat sairauksia itselleen? Haluaako joku myös tarkentaa miten aivan erityisen sairas tämä heidän elämäntyylinsä on, he kun omistavat suuren osan elämästään pärjätäkseen jossain heille tärkeässä?

Vierailija
407/660 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joillekin ihmisille luonnolliset ripsienpidennykset sopii, mutta mun mielestä tollaset 20mm ripset kuten Eevillä ei sovi sellaselle joka kulkee verkkareissa 247. Ja ne Eevin ripset näyttää jo aika kivuliailta :D 

Vierailija
408/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
409/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrävikaisena voin todeta, että on muuten aivan helvetin loukkaavaa miten täällä pilkataan ihmisten puhetapoja.

Vierailija
410/660 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:02"]Venlan uusin instagram kuva paljastaa, mitä tapahtuu rinnoille kun keho on noin alhaisissa rasvoissa kokoajan. [/quote] Pääasia, että hän on itse tyytyväinen itseensä sellaisena, eikä väkisin ota silikoneja.

[/quote]

Miten niin tapahtuu? Onko hänellä sitten joskus ollut isot rinnat?

Vierailija
411/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku Nanna kuvas tuolla kylpylässä.. Mä en kylpylän asiakkaana olis digannut kauheasti. :D

Vierailija
412/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vittu miten tervettä meininkiä. Marilla pakkomielle ruokaan, miettii seuraavaa ateriaa 24/7. Sit on ihanaa kun sai laivalla syödä, mut lisäks se oli kauheeta kun sillain kontrolli petti ja vahingossa nautti syömisestä. Morkkis tuli kun söi ja nautti, ei olisi pitänyt. Kyllä on jumalauta ihmisellä ongelma. Ihan oikein Marille kun sairastui koliittiin. Ihan itse sen aiheutti. Ehkäpä nyt miettii elämän suuria kysymyksiä esim. Omaa terveyttään. Liiallinen ulkonäkökeskeisyys sairastuttaa ihmisen henkisen ja fyysisen terveyden. Paskanko väliä onko timmi kroppa jos suolisto ei toimi ja on järkyttävät kivut. Terveyden kun tuhoaa itse omilla valinnoillaan niin menettää sen kaikista tärkeimmän asian elämässä. Sairaana et tee sitten mitään etkä kykene mihinkään.

Vierailija
413/660 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:44"]

"Moi mä oon Nanna ja mä seurustelen Jere Karalahden kaa."

[/quote]

Mitä sä vedät? Vaikutat jotenkin katkeralta ja happamalta.

Vierailija
414/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että Mari saa kasvatettua lihaksia tuollaisella näännytys dieetillä

Vierailija
415/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla Savikuja

Tulot: 51 658 euroa
Mätkyt: 2 800 euroa

Eevi Teittinen

Tulot: 33 801 euroa
Mätkyt: 530 euroa

Nanna Koivisto

Tulot: 21 548 euroa
Palautukset: 1 172 euroa

Vierailija
416/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:28"]

Hohhoijjaa tuon erään Jonnan blogitekstiä. Siis joo onhan täällä vähän ilkeääkin kommenttia, mutta se kai täytyy ottaa huomioon kun lähtee ohjelmaan mukaan ja eikai oikeasti kukaan voi kiistää että näiden naisten ajatukset ruoasta ja liikunnasta ainakin välillä kuulostavat pakkomieleteisitlä ja pelottavilta.

Mielestäni naiset eivät anna (ei edes Venla), hyvää esimerkkiä nuorille naisenaluille tai miksei hieman vanhemmillekin. Onhan tuo oikeasti aika pelottavaa, kuinka ruoasta ja liikunnasta tulee PAKKOMIELLE. Silloin se ei ole enää terveellistä.

[/quote]

Pakkomielteisiltä ja pelottavilta vaikuttavat lähinnä tähän ketjuun kirjoittelevat naiset. Mua ei kiinnosta sisustaminen ollenkaan, pitäisköhän alkaa tuijotteleen sisustusohjelmia silmät kiiluen ja ettii vikoja siitä kiinnostuneista? Noilla naisilla on mun mielestä erittäin terveellinen ruokavalio dieetillä oloa lukuun ottamatta ja senhän he sanovat itsekin olevan aika hullua touhua, onneksi lyhytaikaista tosin.

Vierailija
417/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dan eli Uniikki 99 000e
Jere 226 000e
Markku Pulli 46000e
Jonttea ei löydy.

Vierailija
418/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 02:52"]Ai vittu miten tervettä meininkiä. Marilla pakkomielle ruokaan, miettii seuraavaa ateriaa 24/7. Sit on ihanaa kun sai laivalla syödä, mut lisäks se oli kauheeta kun sillain kontrolli petti ja vahingossa nautti syömisestä. Morkkis tuli kun söi ja nautti, ei olisi pitänyt. Kyllä on jumalauta ihmisellä ongelma. Ihan oikein Marille kun sairastui koliittiin. Ihan itse sen aiheutti. Ehkäpä nyt miettii elämän suuria kysymyksiä esim. Omaa terveyttään. Liiallinen ulkonäkökeskeisyys sairastuttaa ihmisen henkisen ja fyysisen terveyden. Paskanko väliä onko timmi kroppa jos suolisto ei toimi ja on järkyttävät kivut. Terveyden kun tuhoaa itse omilla valinnoillaan niin menettää sen kaikista tärkeimmän asian elämässä. Sairaana et tee sitten mitään etkä kykene mihinkään.
[/quote]

Nyt kyllä pistää vihaksi. Itse olen sairastanut colitis ulserosaa jo 10 vuotta enkä todellakaan ole sitä itse aiheuttanut, vaan suvusta perinyt. Et taidakaan tietää kuinka hirveä sairaus se on, jos ei ole itselle sopivaa lääkitystä. Vessassa saa juosta yöt, aamut ja päivät. Lisäksi aivan järkyttävät kivut vatsassa. Edes menkkakipuja ei verrata siihen millään tasolla. En ikinä toivoisi sellaista kenellekään. Häpeä aikuinen nainen.
N20

Vierailija
419/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on lähes törkeetä mennä ravintolaan istumaan ja juomaan vettä. Eiköhän se henkilökunta oo tottunut kailenlaisiin erikoistapauksiin ja prinsessoihin, eikö oikeasti sieltä olis saanu tilattua vaikka ihan pelkkää vihersalaattia muodon vuoksi?

Ohjelma on leikattu Marille epäedullisesti, tai sitten se ei oikeasti osaa muuta ku jauhaa syömisistään ja kisoistaan muille.

Vierailija
420/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari valmistautuu kisoihin. Kokeilkaa ite sellaista dieettiä ja katotaan sitten paljonko mietitte ruokaa. Luuletteko että joku Eva Wahlström voitti mestaruuden vetämällä tyttöjen kanssa vinkkua ravintolassa kaks viikkoo ennen skaboja?