Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU
Kommentit (660)
No dingdong itelles, kaikki ei sitä ehi kattoo kun se tulee, sinäkö täällä määräät milloin saa keskustella????
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 09:50"]
No dingdong itelles, kaikki ei sitä ehi kattoo kun se tulee, sinäkö täällä määräät milloin saa keskustella????
[/quote]
HYVÄ MELKEIN KIRJOTUSTAITONEN! SE LUKEE OTSIKOSSA!!!!!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 09:50"]
[/quote]
HYVÄ MELKEIN KIRJOTUSTAITONEN! SE LUKEE OTSIKOSSA!!!!!
[/quote]
Melkein kirjoitustaitoinen? :D Tarkoitat varmaan lukutaitoa? Mutta joo, itse en ainakaan ehdi katsoa ohjelmaa silloin kuin se tulee TV:stä, vaan katson sen aina jälkeenpäin Katsomosta. Tuskin ketään voi noin paljoa haitata, että joku kommentoi 12 tuntia ohjelman näytön jälkeen...
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:08"]Kerkesikö kukaan lukea sitä Marin mittaustulosta, joka vilahti ruudulla. Vain rasvaprosentista oli puhetta. [/quote] Paino oli 62,1kg. Painokäyrä oli jossain vaiheessa ollut 58,8. En sitten tiedä miten pitkä Mari on.
[/quote]
Lihasmassa oli 29, jotain kg.
[/quote]
Olisi kiva tietää, paljonko tuo kisalaihduttaminen ja ruokavalio vie lihasmassaa mukanaan kun sitä ei ole tuon enempää. Tai no toisaalta, nuo bikinifitnessmuijathan ovat aika pikkuruisia.
Mitä pidemmälle ohjelma menee, sitä tylsemmäksi se muuttuu. Ja oikeesti en olis ikinä uskonu että noista neljästä Venla on se jota en vaan jaksas yhtään! Eevi taas on positiivisesti yllättäny!
En kyllä käsitä, miksi Mari rääkkää kroppaansa kisadieetillä, kun suolistosairaus riehuu jo valmiiksi. Eikö järki jo sano, ettei elimistö kestä tuollaista kuormitusta? Toivottavasti Mari on sairaalareissujen jälkeen ymmärtänyt antaa itselleen armoa. Hän on kuitenkin pienen lapsen äiti ja nuorehko nainen. Tuota menoa Mari on muutaman vuoden päästä kahta kauheammin sairas.
Nanna on paras noist, vaikka ei välttämättä viisain
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:07"]Olihan tää ohjelma tosi huono ja tyhjänpäivänen, mut kyllä mustakin nakit ja ranskalaiset on ns. läskiruokaa. Rasvaa, suolaa, ei kuitua, prosessoitua lihaa. Sen mä sanon, et oispa mullakin yhtä yksinkertainen elämä ku noilla fitnessmimmeillä..
[/quote]
:DDDD SINUN MIELESTÄSI? Sori, mutta ravintoasiat eivät ole mielipiteitä... :')
Tässä hieman analyysia tuosta ohjelmasta:
http://eatfatstayfit.vuodatus.net/lue/2015/07/fitnesspaivakirjat-pintaa-syvemmalta
Mä oon Koiviston Nanna ja mä avioiduin Karalahden Jeren kanssa!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:02"]
Ohjelma olisi saanut luultavasti paremman vastaanoton vuosi-pari takaperin. Nyt moni on jo niin täynnä fitnessiä, että tulee jo korvista ulos.
[/quote]
Jos ohjelman nimi on FITNESSpäiväkirjat niin antaisko se yhtään vinkkiä ettei ehkä kannata katsoo jos tulee jo korvista ulos? Muutenkin miksi pitää katsoa jos nuo naiset on kerran niin tyhmiä ja bimboja ja rumia jne. Ei oo näillä arvostelijoillakaan kyllä ihan kaikki kunnossa jos muutama treenaava nuori nainen saa tällaisia kommentteja aikaan.
[/quote]
Tarkoitin kommentillani sitä, että ohjelma olisi kenties ollut suositumpi, jos se olisi näytetty jo fitness-aallon harjalla tai tulovaiheessa. Esim. silloin, kun Jutta teki realityn omasta kisavalmistautumisestaan. Treenaavat naiset eivät ole itselleni mikään ongelma, ymmärsit varmaan väärin.
Huomasitteko, että kaikilla on julkkis miesystävät? Uniikki, Jontte Valosaari, Markku Pulli ja Jere Karalahti.
Mua ärsyttää sikana se yltiöpositiivinen hehkutus ja voitonmerkin tekeminen käsillä. Kaikki on niin jees! Ja energistä! Ja treenaamaanko ne lähti jenkkeihin saakka? En ehtinyt nähdä jaksoa kokonaan. Kai se sama on millä salilla sitä vääntää tai rappusia juoksee. Pitääkö se mennä jenkkeihin asti tekemään??
Nää kommentit täällä on parempia kuin se ohjelma. :D
Tiesittekö muuten et jet lag lähtee kyykkäämällä?
Venla on ihan hillittömän laiha.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:05"]
Huomasitteko siellä Nykissä taustalla kun joku juoppo retuutti taaperoa? Jäi paha mieli :(
Oli muuten ohjelman ainoa kohta mikä jäi mieleen.
[/quote]
Eikö se ollut jotain pelleilyä?
huvittaa lukea muutamia kommentteja, kun ulkomuodon ja tollasen oikeesti tavotteellisen treenaamisen, itsekurin ja olkoonkin fitness lajina hyvin ulkonäkökeskeinen, leimataan nää tytöt tyhjäpäisiksi bimboiksi. :D veikkaan ettei hirveän monelta löydy samanlaista itsekuria esim. ruuan suhteen, ja tuskinpa nämäkään tekevät tuota ruokien mittailua ja treenaamista ihan huvikseen vaan puhtaasta intohimosta, ja venlalla ihan varmasti pohjana myös oma hyvinvointi kun ei kisahommiin lähde mukaan. ainakaan minua ei saisi koskaan noin tiukalle dieetille ja treenaamaan noin kurinalaisesti, vaikka kuinka kadehdin tuollaisia kroppia. :-D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:08"]
Toi eevi oli paljo ärsyttävämpi mitä ajattelin!
[/quote]
Se nauru on jotenkin.. siis tulee joku koulukiusaaja mieleen kun hän nauraa. Muutenkin vaikuttaa vähän pissipäältä ja leuhalta. Ei kovin hyvää kuvaa onnistunut ainakaan eka jaksossa antamaan.
HEI BIMBOT! TÄÄ ON LIVEKESKUSTELU! MIKÄ VITUN OSA TUOSTA ON TEILLE VAIKEA TAJUTTAVAKSI??
HÄH???????