Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnesspäiväkirjat LIVE KESKUSTELU

Vierailija
13.04.2015 |

tänne :)

Kommentit (660)

Vierailija
222/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mukana olevat naiset on kauniita ja arvostan todella sitä itsekuria, mitä heillä on. Mutta miksi heistä jokaisella on niin kauhea mies???? Oikeita junttieinareita.

Ihmettelin myös Nannan äidin kovaa esiintymishalua. Oikein mielellään näyttää olevan kuvissa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/660 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensimmäistä kertaa ikinä kävin vauvapalstaa lukemassa. MUTTA en kyllä kommentoinut mitään!!"

Vierailija
224/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:23"]Muutama täällä on maininnut Marin elävän miehensä rahoilla, mutta eikö ekassa jaksossa mainittu että on äitiyslomalla ja työskentelee normaalisti mainostoimistolla tms?

Nannahan oli kanssa kunnon töissä ennen Jereä Left Shoe Companylla mutta nykyään vetää näön vuoksi noita jumppia ettei haukuttaisi trophy wifeksi :D
[/quote]
Mari tienasi 42 tuhatta vuonna 2013,joten se siitä miehen rahoilla elämisestä.
[/quote]
Onko jollain tieto paljonko muut tienasivat? Luki muistaakseni jossain lehdessä joskus.

Vierailija
225/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:23"]Muutama täällä on maininnut Marin elävän miehensä rahoilla, mutta eikö ekassa jaksossa mainittu että on äitiyslomalla ja työskentelee normaalisti mainostoimistolla tms?

Nannahan oli kanssa kunnon töissä ennen Jereä Left Shoe Companylla mutta nykyään vetää näön vuoksi noita jumppia ettei haukuttaisi trophy wifeksi :D
[/quote]
Mari tienasi 42 tuhatta vuonna 2013,joten se siitä miehen rahoilla elämisestä.
[/quote]
Onko jollain tieto paljonko muut tienasivat? Luki muistaakseni jossain lehdessä joskus.
[/quote]

Mitä väliä paljonko kukakin tienaa? Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia. Pääasia että saa katon pään päälle ja ruuan pöytään.

Vierailija
226/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa tuon erään Jonnan blogitekstiä. Siis joo onhan täällä vähän ilkeääkin kommenttia, mutta se kai täytyy ottaa huomioon kun lähtee ohjelmaan mukaan ja eikai oikeasti kukaan voi kiistää että näiden naisten ajatukset ruoasta ja liikunnasta ainakin välillä kuulostavat pakkomieleteisitlä ja pelottavilta.

Mielestäni naiset eivät anna (ei edes Venla), hyvää esimerkkiä nuorille naisenaluille tai miksei hieman vanhemmillekin. Onhan tuo oikeasti aika pelottavaa, kuinka ruoasta ja liikunnasta tulee PAKKOMIELLE. Silloin se ei ole enää terveellistä.

Vierailija
227/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon jeesustelua tuo blogiteksti :) 

Huvitti, kuinka tämä bloggaaja otti esille sen että jokainen tietää ohjelmaa katsoessaan mitä tuleman pitää. Silloin ei siis saisi ihmetellä ollenkaan tätä fitnesselämää? Jos siis ohjelman nimi kertoo jo kaiken. Mielestäni on tervettä, että myös ne ihmiset jotka eivät fitnesstä harrasta, näkevät kuinka kieroutunut suhde ruokaan voi lajin myötä kehittyä.

Vierailija
228/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman kautta saa kuvan, että Mari on oman päänsä vanki ja tosi rankasti. Toivottavasti ei oikeasti ole. Elämä menee aika ohueksi, kun se pyörii yhden tai kahden asian ympärillä.

Vierailija
229/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tolla muijalla on aikaa katsoa fitnesspäiväkirja jaksot moneen kertaanXD

Vierailija
230/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi mä oon Nanna ja mä seurustelen Jere Karalahden kaa."

Vierailija
231/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:59"]

Oon ihan kuumana tuohon Eeviin. En kehtaa katsoa sarjaa, koska vaimo kyttää vieressä ja tulee mustasukkaiseksi. Hänelle on pakko valehdella, että tykkään näistä "tavallisista" naisvartaloista enemmän, ettei tule paha mieli. Mutta kyllä se vaan tuollaiset tiukat pakarat ja seksikäs kroppa mieltä lämmittää. Alkaisipa vaimo harrastamaan fitness-jumpaa.

[/quote]

On sulla erikoinen maku :D Toivottavasti sun vaimo ei ole yhtä valittaja ja seläntakana räkättäjä!

Vierailija
232/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:59"]

Oon ihan kuumana tuohon Eeviin. En kehtaa katsoa sarjaa, koska vaimo kyttää vieressä ja tulee mustasukkaiseksi. Hänelle on pakko valehdella, että tykkään näistä "tavallisista" naisvartaloista enemmän, ettei tule paha mieli. Mutta kyllä se vaan tuollaiset tiukat pakarat ja seksikäs kroppa mieltä lämmittää. Alkaisipa vaimo harrastamaan fitness-jumpaa.

[/quote]

On sulla erikoinen maku :D Toivottavasti sun vaimo ei ole yhtä valittaja ja seläntakana räkättäjä!

[/quote]

Mun mielestä sitten tuollainen täysin vastoin mielipidettään puhuminen on harhaanjohtamista. Voisihan sen vaikka yrittää jotenkin korrektimmin kuvailla, että sinusta tuollainen treenattu kroppa on kivan näköinen (älä vedä mitään seksikkyysaspektia siihen mukaan). 

Vierailija
233/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlan uusin instagram kuva paljastaa, mitä tapahtuu rinnoille kun keho on noin alhaisissa rasvoissa kokoajan.

Vierailija
234/660 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:02"]Venlan uusin instagram kuva paljastaa, mitä tapahtuu rinnoille kun keho on noin alhaisissa rasvoissa kokoajan.
[/quote]

Pääasia, että hän on itse tyytyväinen itseensä sellaisena, eikä väkisin ota silikoneja.

Vierailija
235/660 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:44"]

"Moi mä oon Nanna ja mä seurustelen Jere Karalahden kaa."

[/quote]

Mitä sä vedät? Vaikutat jotenkin katkeralta ja happamalta.
[/quote]

Sinä puolestaan vaikutat siltä, että eksyit ensimmäistä kertaa vauva.fi sivustolle

Vierailija
236/660 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä vauvafoorumilaisia vaivaa? Tuollakin alhaalla otsikko "Työkaveri suuttui kun istuin lounaalla "hänen paikallaan"" Voi kyynel. No, on hienoa että ihmisillä on yhteistä keskusteltavaa oli se sitten toisten haukkuminen tai ei ja mistä syystä hyvänsä. Aina saa hämmästellä ihmisten pahantahtoisuutta. Daughters and sons of satan sanon minä. Antakaa ihmiset kaikkien kukkien kukkia. Jos teitä ärsyttää, katsokaa muualle ja keskittykää vaikka siihen sipsin mässyttämiseen sohvalla tai mikä parasta lähtekää ulos luontoon liikkumaan perheenne/lemmikkienne kera, tulette siellä paremmalle tuulelle. Tehkää itsellenne jotain. t. Hyvinvoinnnista kiinnostunut ja toisten treenituloksista pelkästään motivaatiota saava nainen Raumalta. Aamen.

Vierailija
237/660 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:44"] "Moi mä oon Nanna ja mä seurustelen Jere Karalahden kaa." [/quote] Mitä sä vedät? Vaikutat jotenkin katkeralta ja happamalta. [/quote] Sinä puolestaan vaikutat siltä, että eksyit ensimmäistä kertaa vauva.fi sivustolle

[/quote]

Vaikuttaa se silti katkeralta ja happamalta.

Vierailija
238/660 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:02"]

Venlan uusin instagram kuva paljastaa, mitä tapahtuu rinnoille kun keho on noin alhaisissa rasvoissa kokoajan.

[/quote]

Rinta koostuu rasvasta ja rintarauhaskudoksesta. Rinnan koon määrittelee hyvin pitkälti tuo jälkimmäinen ja sen määrälle ei voi mitään. Venla selkeästi vain sattuu olemaan pienirintainen, oli hän sitten timmissä kunnossa tai ei.

Vierailija
239/660 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:08"]Kerkesikö kukaan lukea sitä Marin mittaustulosta, joka vilahti ruudulla. Vain rasvaprosentista oli puhetta. [/quote] Paino oli 62,1kg. Painokäyrä oli jossain vaiheessa ollut 58,8. En sitten tiedä miten pitkä Mari on.

[/quote]

Lihasmassa oli 29, jotain kg. 

Vierailija
240/660 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:32"]Nanna: "Ohoh, on tullu vähän NAUTITTUA"
Siis eikö elämä ole juuri nauttimista varten? Miksi tuo "harrastus" määrittää ja oikeastaan pilaa koko noiden elämän? Ne treenaa ja syö mitä käsketään, niin, kisoja varten. No, miksi ne menee kisoihin? Mitä ne siitä saa? Pääsee näyttämään "tuloksia"? Miksi ei voi syödä normaalisti ja treenata silti? Miksei voi koskaan nauttia ruoasta ja elämästä? Miksi he haluavat elää kurinalaisesti? Mitä varten? Ketä varten?
[/quote]

Ihan itseä vartenhan ne tuota tekevät. He varmasti nauttivat elämästään juuri tuolla tavalla, onhan se kurinalaista, mutta toisaalta kova työ palkitaan. Ja heille palkinto on upea kroppa ja hyvinvointi. Jokainen tyylillään.
[/quote] Niin, mutta mitä se "upea" ylilihaksikas sairas kroppa merkitsee? Mitä sillä saavuttaa?
[/quote]

Lihaksikas kroppa ei ole sairas kroppa, tai siis ihminen tuskin sairastuu siitä syystä että on lihaksikas. Sohvalla makaava, sidukkaa lipittävä, tuhdissa kunnossa oleva sen sijaan on varmasti alttiimpi sairauksille, elintavat vaikuttaa paljon, ja ihminen on tehty liikkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi