Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin pössytellä, mutta en voi..

Vierailija
13.04.2015 |

Olen useasti kokeillut kannabista mutta se on aiheuttanut vain pahaa oloa ja hirveitä paniikkikohtauksia. Korvissa soi, päässä pyörii, huimaa ja oksettaa. Olen siis polttanut laadukasta kukkaa. Voisiko mulle löytyä jokin sopiva lajike vai unohdanko koko homman?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo six packi olutta pohjalle niin ei ahdista niin paljon

Vierailija
2/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis ei sovi kaikille, se on fakta. Etenkin jos on selvittämättömiä juttuja päässä tms, voi psykoaktiivisuus tuottaa epätoivottavia vaikutuksia. En tainnut itsekään pitää siitä päivtymyksestä ekalla kerralla, kun tunne oli niin uusi ja erilainen. Jotkut tutut eivät voi mainitsemastani syystä selvään päähän polttaa, koska tulee ahdistavia asioita mieleen. Mielestäni taas alkoholia ei kannata rinnalla käyttää, kun voimistavat toistensa vaikutuksia ja helposti tulee paha olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta vähemmän. Voit myös kokeilla jotain toista lajiketta, ne kun ovat paljonkin erilaisia keskenään.

Vierailija
4/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh... En ymmärrä ihmisiä, jotka itkevät kun jokin päihde ei sovi. Ihan sama, kun itkisin sitä asiaa, etten voi syödä salmiakkia allergian takia.

Vierailija
5/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä polta ollenkaan. Ei ole kaikkien päihde. Kaverilla oli aina huono olo ja ahdisti pilvessä, itselläni tulee rento mukava fiilis joka kerta ja polttelen kerran kaksi vuoteen.

Vierailija
6/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni myös kannattaa poltella vain sinua aidosti välittävässä tai rakastavassa seurassa.

Vierailija
7/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa polttaa liikaa vaan pitää ottaa hallitusti, varsinkin jos on vielä kokematon polttaja. Ei myöskään saa juoda liikaa olutta kun polttaa.

Vierailija
8/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä rupeen oksentaa ihan kamalasti jos sotken alkoholin ja kannabiksen. Mut siis haluaisin siks poltella koska käytän alkoholia turhan usein ja maksa yms. kärsii. En myöskään jaksa ainaisia krapuloita. Ap

Vierailija
9/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä rupeen oksentaa ihan kamalasti jos sotken alkoholin ja kannabiksen. Mut siis haluaisin siks poltella koska käytän alkoholia turhan usein ja maksa yms. kärsii. En myöskään jaksa ainaisia krapuloita. Ap

Vierailija
10/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä rupeen oksentaa ihan kamalasti jos sotken alkoholin ja kannabiksen. Mut siis haluaisin siks poltella koska käytän alkoholia turhan usein ja maksa yms. kärsii. En myöskään jaksa ainaisia krapuloita. Mulla on myös paniikkihäiriö masennus ja ahdistusta. Ap