Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaalea uloste merkki jostain vakavasta?

Vierailija
13.04.2015 |

Mulla on jo pari kuukautta ollut melko usein aika vaaleaa ulostetta. Ei ihan valkoista, mutta sellaista hyvin vaaleanruskeaa. Voiko olla merkki jostain vakavasta?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteillahan kanssa menee se vatsa sekaisin niin että on koko ajan ripuli. Ja taas alkoholi aiheuttaa maksavaurioita, joten...

Vierailija
22/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaaleeta paskaa ja mahakipuja, kivut paheni ajan kanssa ja kokeissa selvis virusperäinen maksatulehdus :) Itsehän en käyttänyt alkoa tai mitään, mutta tosiaan, maksaongelmia veikkaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isäni kuoli alkoholismin takia ja hänellä oli vaikeasti rasvoittunut maksa.. Ap

Vierailija
24/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti-sukulaiseni kuoli verensyöksyyn, siihen myös voi tuo veri oksennuksessa jossain vaiheessa johtaa

Vierailija
25/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ja nopeasti. Maksasairaudet noin yleisesti ovat aina vakavia. Olet vasta 19-vuotias ja jo nyt maksa paukkuu. Eikö isäsi kohtalo avaa silmiäsi?

Vierailija
26/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia? Tyttärellämme vaalea kakka oli yksi keliakian oire.

Vierailija
27/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä voi lopettaa tätä juomista vaikka haluaisin. Joka päivä sama homma, pitää lopettaa mutta aina sitä ratkeaa. Mä taidan mennä puhumaan lääkäriin asiasta.. Ja ihan tiedoksi vielä se että en alaikäisenä juonut koska en halunnut samaa kohtaloa kuin isälläni. Sitten kokeilin ja siihen nopeasti vain jäi koukkuun. Eikai mun olis pakko juoda mutta en vain näe alkoholittomassa elämässä mitään kivaa. Olen myös hyvin yksinäinen ja mulla ei ole mitään muuta tekemistä. Tiedän kuulostaa ihan sairaan tyhmältä. Ap

Vierailija
28/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lopettaa.. vittu ärsyttää toi juoppoja säälin kerjuu. Kuka sen voi lopettaa jos et sinä???? Hakeudu a-klinikalle ja katkolle jo oikeasti haluat lopettaa.

Vierailija
29/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lopettaa.. vittu ärsyttää toi juoppoja säälin kerjuu. Kuka sen voi lopettaa jos et sinä???? Hakeudu a-klinikalle ja katkolle jo oikeasti haluat lopettaa.

Vierailija
30/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikkesi päästäksesi kierteestä irti. Olet todella nuori ja jo nyt terveytesi rakoilee. Tiedostat varmaan elämäntapasi riskit ja varmaan luulet, että elämä ilman alkoa ei olisi elämää ollenkaan, mutta muutakin on kuin alkoholi. Oletko miettinyt miltä tuntuisi kuolla parikymppisenä niin turhaan sairauteen kuin maksakirroosiin? Koko elämä edessä.

Vierailija
31/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedosta että alkoholismi on sairaus ja osittain jopa periytyvää!! Älä uhriudu vaan taistele itsellesi parempi elämä, joka osa-alueella. Kun jostain alottaa niin asiat lähtee rullaan kyllä!

Vierailija
32/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rasistipaska.

Vierailija
33/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku missään seurassa. Mulla ei ole kavereita. Ja joo pitää yrittää ottaa itseensä niskasta kiinni ja hakea apua. Ap

Vierailija
34/34 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme