MOT:ssa ihottuman takia lääkäriin tuotu lapsi, jolla värjätty tukka
Vieressä mustaksi rastansa värjännyt äiti voivotteli, että niin on tytöllä ihottumaa että oikein vereslihalla. Voi v*tun vantaalaiset.
Kommentit (20)
Ystäväni facebookissa värjää 12-vuotiaan tyttönsä tukkaa ja antaa meikata. Kutsuu tyttöään lisäksi TEINI-IKÄISEKSI...
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:20"]
Ystäväni facebookissa värjää 12-vuotiaan tyttönsä tukkaa ja antaa meikata. Kutsuu tyttöään lisäksi TEINI-IKÄISEKSI...
[/quote]
:(
Hullun surullista, munkin äiti oli tuollainen mielisairas huora, joka yritti tehdä meistä lapsista samanlaisia, yritti mm. "parittaa" meitä jo 14v vanhemmille miehille, jotta saisimme "kokemusta".
Ja tosiaan laittoi meidät meikkaamaan, värjäämään hiukset jo 12 v.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:20"]Ystäväni facebookissa värjää 12-vuotiaan tyttönsä tukkaa ja antaa meikata. Kutsuu tyttöään lisäksi TEINI-IKÄISEKSI...
[/quote]
Sano sille äidille!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:20"]
[/quote]
:(
Hullun surullista, munkin äiti oli tuollainen mielisairas huora, joka yritti tehdä meistä lapsista samanlaisia, yritti mm. "parittaa" meitä jo 14v vanhemmille miehille, jotta saisimme "kokemusta".
Ja tosiaan laittoi meidät meikkaamaan, värjäämään hiukset jo 12 v.
[/quote]
Tosi surullista! Miten selvisit? Kauheaa ajatella :(
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:20"]Ystäväni facebookissa värjää 12-vuotiaan tyttönsä tukkaa ja antaa meikata. Kutsuu tyttöään lisäksi TEINI-IKÄISEKSI...
[/quote]
Tunnen yhden samanlaisen äidin, tyttö on 12 v ja äiti antaa tytön laittaa jopa instagramiin törröhuulikuvia yms. Onneks tyttö asuu isällään jonka luona on normaalia perhe-elämää.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:20"] Ystäväni facebookissa värjää 12-vuotiaan tyttönsä tukkaa ja antaa meikata. Kutsuu tyttöään lisäksi TEINI-IKÄISEKSI... [/quote] :( Hullun surullista, munkin äiti oli tuollainen mielisairas huora, joka yritti tehdä meistä lapsista samanlaisia, yritti mm. "parittaa" meitä jo 14v vanhemmille miehille, jotta saisimme "kokemusta". Ja tosiaan laittoi meidät meikkaamaan, värjäämään hiukset jo 12 v. [/quote] Tosi surullista! Miten selvisit? Kauheaa ajatella :(
[/quote]
En selvinnytkään, vaan ajauduin kirjoittelemaan tänne AV -palstalle.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:20"]Ystäväni facebookissa värjää 12-vuotiaan tyttönsä tukkaa ja antaa meikata. Kutsuu tyttöään lisäksi TEINI-IKÄISEKSI...
[/quote]
Sano sille äidille!
[/quote]
Sano mitä? Ei tollaselle voi mitään sanoa, vastaus olisi jotain tyyliin "vittuako se sulle kuuluu mitä mun lapsi tekee?!? Oot vaan kade kun oma lapses on niin ruma!!11" terkkuja elämän_koulusta
[/quote]
Öh. Kyllä minäkin värjäilin tukkaa 11-vuotiaasta asti, äidin kanssa. Sävytteillä ja kevytväreillä. Meikkasin myös, meikkivoidetta ja ripsiväriä laitoin, äiti osti kun pyysin. Ihan normaali lapsi ja teini olin, nyt tasapainoinen aikuinen.
Niin minkä ikäisenä sitä tukkaa sai nyt sitten värjätä, viimeksi kun luin täältä niin se oli suurimman osan mielestä ok.
Ja kyllä 12-vuotiaalla voi sen verran murrosikä painaa päälle, että minäkin olen teiniksi kutsunut varmaan silloin kun olen kapinointiin viitannut.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:20"] Ystäväni facebookissa värjää 12-vuotiaan tyttönsä tukkaa ja antaa meikata. Kutsuu tyttöään lisäksi TEINI-IKÄISEKSI... [/quote] :( Hullun surullista, munkin äiti oli tuollainen mielisairas huora, joka yritti tehdä meistä lapsista samanlaisia, yritti mm. "parittaa" meitä jo 14v vanhemmille miehille, jotta saisimme "kokemusta". Ja tosiaan laittoi meidät meikkaamaan, värjäämään hiukset jo 12 v. [/quote] Tosi surullista! Miten selvisit? Kauheaa ajatella :(
[/quote]
En selvinnytkään, vaan ajauduin kirjoittelemaan tänne AV -palstalle.
[/quote]
Tuo en ollut minä, joka siis kirjoitin tuosta hullusta äidistäni.
Mutta selvisin kyllä, on vain ongelmia ns. sen kanssa, että koen seksuaalisuuden ja seksikkyyden "likaiseksi" jne. muutoin olen ihan kunnossa.
Luulen tuollaisten äitien ajattelevan, että naisen arvo on vain seksikkyydessä ja ajavat sen takia tyttäriään tuohon suuntaan. Naiskuva vääristynyt.
No minua harmitti että tytöllä on paha ihottuma ja äiti silti on värjännyt tytön tukkaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:11"]
No minua harmitti että tytöllä on paha ihottuma ja äiti silti on värjännyt tytön tukkaa. Ap
[/quote]
Todennäköisesti se ihottuma johtui nimenomaan niistä myrkyistä, joita väripurkeissa on.
Näin OT, mutta minä sain myös värjätä hiukset kevytvärillä joskus 8-vuotiaana, koska halusin. Siitä saakka olenkin värjännyt tähän 27-vuotiaaksi asti. Niin ja vanhempani eivät ole mitään wt, vaan korkeasti koulutettuja, töissä olevia, hyviä ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:27"]Näin OT, mutta minä sain myös värjätä hiukset kevytvärillä joskus 8-vuotiaana, koska halusin. Siitä saakka olenkin värjännyt tähän 27-vuotiaaksi asti. Niin ja vanhempani eivät ole mitään wt, vaan korkeasti koulutettuja, töissä olevia, hyviä ihmisiä.
[/quote]
Niin siis tosin jouduin suostuttelemaan ja ensin laitoin raitoja, mutta sitten koko pää värjättiin.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:27"]
Näin OT, mutta minä sain myös värjätä hiukset kevytvärillä joskus 8-vuotiaana, koska halusin. Siitä saakka olenkin värjännyt tähän 27-vuotiaaksi asti. Niin ja vanhempani eivät ole mitään wt, vaan korkeasti koulutettuja, töissä olevia, hyviä ihmisiä.
[/quote]
90-luvulla ei ollut niin paljon tietoa hiusväreistä, kuin nykyään. Se, että joku on joskus saanut, ei tarkoita sitä, että se olisi tänäpäivänä järkevää.
Vai vieläkö käytät lyijyä meikeissäsi, vaikka on osoitettu että lyijy on myrkyllistä ihmiselle? Sitä kun käytettiin 1800-luvullakin.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:27"]
[/quote]
Ja jos olisit halunnut tatskan, olisit saanut? Jos olisit halunnut polttaa röökiä, äiti olisi ostanut? Wt mikä wt. Yhteiskuntaluokka näkyy juuri siinä, etteivät ylempien sosiaaliluokkien vanhemmat anna lastensa tehdä ihan mitä vaan vain siksi, että nämä haluavat.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:27"]
[/quote]
Ja jos olisit halunnut tatskan, olisit saanut? Jos olisit halunnut polttaa röökiä, äiti olisi ostanut? Wt mikä wt. Yhteiskuntaluokka näkyy juuri siinä, etteivät ylempien sosiaaliluokkien vanhemmat anna lastensa tehdä ihan mitä vaan vain siksi, että nämä haluavat.
[/quote]
Eikö wt ole elämäm koululainen työtön sossupummi? No mitään näistä vanhempani eivät ole. Jos se tekee heistä wt että sain värjätä hiukseni niin olkoon sitten niin :D se ei tarkoita että sain kaiken mitä ikinä keksin pyytää jos YHDEN asian sain mitä halusin. Kyllä ne kurittomat kakarat, jotka saavat mitä haluavat on nykypäivää ja hiustenvärjäys 90-luvulla pientä siihen verrattuna.
Minkä ikäinen lapsi?