Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätä puolestani laihdutanko vaiko en! :)

Vierailija
14.08.2008 |

Tiedän toki itse mitä peili ja mittanauha sanovat, mutta kertokaapa ihan vain painoni perusteella mielipiteenne. 158 / 57

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin joskus 8 vuotta sitten 56 kg ja oli tosi pyöreä. Laihduttaisin sinuna. Laihdutin silloin itsekin.

Vierailija
2/6 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 162 cm ja laihimmillani olin juurikin 48-49 -kiloinen. Nyt kun katson niitä kuvia, niin kauhistuttaa. Silloin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiä vai lihasta? Itse olen 163/61 ja todella kiinteä sekä naiseksi aika lihaksikas.

Vierailija
4/6 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiä vai lihasta? Itse olen 163/61 ja todella kiinteä sekä naiseksi aika lihaksikas.

Vierailija
5/6 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aika timmi painossa 63kg, vaikka pituutta on vain 163cm. Liikuin tosi paljon. En siis todellakaan ollut mikään laiha, mutta erittäin sopiva ja sopusuhtainen. Vyötärö ja lantio olivat liikunnan ansiosta samat kuin aikaisemmin, vaikka painoin 59kg. Vaatteista meni koko 36.

Vierailija
6/6 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos minulla on häiriintynyt kehonkuva, niin on sitten kaikilla ympärillänikin, sillä vaikka olenkin yleisesti kuvattu "siroksi" ja "pieneksi" sekä "hoikaksi", KUKAAN ei ole sitä mieltä, että olen "liian laiha".

Mittani ovat rinnaympärys 90

vyötärö 62

lantio 89

Minulta löytyy siis kunnon peppu ja c-kupin rinnat. Syön terveellisesti ja monipuolisesti, enkä koskaan pidä itseäni nälässä. Syön päivittäin myös makeaa.

Jotkut ovat pienempiä luonnostaan kuin toiset...

nelonen