Onko sinut yritetty saada mukaan verkostomarkkinointiin?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:06"]juu. en lähtenyt mukaan kun se on silti huijaus, vaikka laillinen on.
[/quote]
Mistä tiedät tai aavistat että kyse on huijauksesta?
Niin. Mistä tiedät, että se on huijaus? Mikä siitä tekee sellaisen?
Miltei kaikki yritykset toimivat pyramidissa. Eikö vaan toimitusjohtaja saa rahallista hyötyä jokaisen allaan työskentelevän työpanoksesta? Miksi tätä ei kritisoida?
Hehee, tähän amway huijaukseen on kaksi tuttua yrittänyt houkutella. Tai yhdessä hurmoskokouksessa kävin ja täytyy sanoa että ihan huuhaa hommaa. Ja aina Se suostuttelu menee näin. Morjes, mulla olis yks tosi hyvä tyyppi tulossa kertomaan ihan tosi huippu mahdollisuudesta päästä rikkauksiin käsiksi. Ai mikä juttu, noo parempi kun tuut kuuntelemaan katsos tässä hankala selittää on niin huippu juttu ja hieman monimutkainen kertoa. Hehee ja valitettavasti moni menee tähän kusetukseen mukaan.
Tietääkö joku lisää tosta Amwaysta? Mikä siinä on niin töks? Olen säästynyt..
Lukioaikana reilu kymmenen vuotta sitten yritettiin värvätä Seveniin. Kun en lähtenyt mukaan, tuttuni ja värväysapuri heittivät jotain "ai et halua ajaa mersua ja rikastua? No me sit vilkutetaan ohiajaessa, katsotaan kaduttaako sitten". Ei ole vielä kaduttanut eikä tuttukaan ole asiasta muistanut enää mainita, ilmeisesti mersu jäi haaveeksi.
Mulle kaveri olisi halunnut tulla pitämään Amway-kutsut. En jaksanut ottaa, niin alkoi puhua jostain Planista kertomisesta. Googlailtuani asiaa päätin, etten halua kuulla enempää.
Haksahdin mukaan Forever-juttuun hetkeksi, ostin älyttömällä summalla tavaraa, kun oli niin hyvä myyntinainen. Osan tuotteista tilasin siis kutsuilla olleilla, mutta suuri osa jäi omaan kaappiin pölyttymään, kun en vaan innostunut käyttämään. Osa tuotteista oli ihan hyviä, mutta tosi kalliita. Onneksi osa meni sitten tutulle, joka oikeasti tykästyi Aloe Vera-juomaan. Omaa tyhmyyttä se oli - olen muutenkin sellainen, joka ostaa aina lehtimyyjiltä, kun ei osaa sanoa ei.
Juu anoppi on mukana Amway- ja Oriflame -toiminnassa, yritti saada miestäkin lähtemään noihin :'D suvun naisethan eivät ole kehdanneet sanoa suoraan ei, minä en todellakaan suostunut lähteä tuohon.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:20"]Niin. Mistä tiedät, että se on huijaus? Mikä siitä tekee sellaisen?
Miltei kaikki yritykset toimivat pyramidissa. Eikö vaan toimitusjohtaja saa rahallista hyötyä jokaisen allaan työskentelevän työpanoksesta? Miksi tätä ei kritisoida?
[/quote]
Huijaus on siinä kohtaa kun joudut ostamaan "koulutusmateriaalia" ja käymään pakollisilla, maksullisilla seminaareilla, jotta saat myydä. Järkyttävää rahastusta koko homma.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:07"]Mulle kaveri olisi halunnut tulla pitämään Amway-kutsut. En jaksanut ottaa, niin alkoi puhua jostain Planista kertomisesta. Googlailtuani asiaa päätin, etten halua kuulla enempää.
Haksahdin mukaan Forever-juttuun hetkeksi, ostin älyttömällä summalla tavaraa, kun oli niin hyvä myyntinainen. Osan tuotteista tilasin siis kutsuilla olleilla, mutta suuri osa jäi omaan kaappiin pölyttymään, kun en vaan innostunut käyttämään. Osa tuotteista oli ihan hyviä, mutta tosi kalliita. Onneksi osa meni sitten tutulle, joka oikeasti tykästyi Aloe Vera-juomaan. Omaa tyhmyyttä se oli - olen muutenkin sellainen, joka ostaa aina lehtimyyjiltä, kun ei osaa sanoa ei.
[/quote]
No toi oli tosi tyhmää, ettet sit edes käyttänyt niitä tuotteita itse. Forever on laatukamaa! Jälleenmyynti ei sovi kaikille, se pitää muistaa, ehkä se ei ollut sun juttu. Mä olen mukana ja tykkään ihan kympillä, sekä tuotteista että työstä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:20"]Niin. Mistä tiedät, että se on huijaus? Mikä siitä tekee sellaisen?
[/quote]
Huijaus on siinä kohtaa kun joudut ostamaan "koulutusmateriaalia" ja käymään pakollisilla, maksullisilla seminaareilla, jotta saat myydä. Järkyttävää rahastusta koko homma.
[/quote]
Ok. No täällä mainittu Forever ei ole huijaus. Myydä saat heti kun saat ID-numeron. Pakko ei ole ostaa mitään, pakko ei ole käydä missään. Se harmi siinä on, ettei myöskään itse kehity ja homma alkaa tympiä ja sitten koko firma haukutaan lyttyyn kun ei sitä rahaa sadakaan. Sen saat mitä ansaitset.
juu. en lähtenyt mukaan kun se on silti huijaus, vaikka laillinen on.