Oon mielenkiintoinen vain humalassa :(
En tajua miten voi olla näin kaksi eri persoonallisuutta, selvänä ja kännissä... Selvinpäin en osaa keskustella lainkaan, en osaa sanoa mitään, ja olen ihan kuolettavan tylsä :( kännissä (sellaisessa sievässä nousuhumalassa, ei räkäpäissään) taas kaikkien kaveri, olen hauska, nokkela, sanavalmis ja spontaani. Tutustun silloin aina uusiin ihmisiin mutten osaa pitää näitä ihmissuhteita pystyssä kun kaikki aivan varmasti pettyy siihen millainen olen normaalisti... Onko muilla samaa? Alan kohta alkkikseksi tätä myötä.
Kommentit (13)
Et ole yhtään mielenkiintoisempi kännissä muiden kuin itsesi mielestä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:59"]Et ole yhtään mielenkiintoisempi kännissä muiden kuin itsesi mielestä.
[/quote]
Sähän sen tiedät
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:59"]Et ole yhtään mielenkiintoisempi kännissä muiden kuin itsesi mielestä.
[/quote]
Sähän sen tiedät
[/quote]
Luonteen kypsymättömyyttä. Olet nuori, etkä uskalla olla oma itsesi. Humala vapauttaa, ja koet sen takia olevasi mielenkiintoisempi. Kun vapaudut peilaamasta itseäsi muiden hyväksynnällä, tulee elämästäsi muutenkin rennompaa ja olet "mielenkiintoisempi".
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:59"]Et ole yhtään mielenkiintoisempi kännissä muiden kuin itsesi mielestä.
[/quote]
No kyllä mulle on siis ihan suoraan sanottu että humalainen minäni on paras minäni :D useampaan otteeseen. Ero normaaliin on kuin yöllä ja päivällä, olen selvänä kuivempi kuin kurkku krapula-aamuna.
Täälä sama, 23v enkä nyt koe mitään erityistä ujoutta, oon ihmisläheisellä alalla mut oon vaa niin tylsä selvinpäin :D
Sama! Mut en viitsi juodakaan enää, tarpeeksi saanut. Niinpä olen reilusti tylsä ja poistun pippaloista ajoissa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:13"]Kuinka usein juot?
[/quote]
Kerran-pari viikossa, joskus toki harvemmin, mutta nyt on ollut aika tiuha tahti. En oikeastaan kaveeraa enää kenenkään kanssa selvinpäin niin tuo on tätä mun sosialisointia :( ap
That's me