Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko neuvolan ohjeet ehdottomia?

Vierailija
13.04.2015 |

En välttämättä noudata lapsen ravinnossa neuvolan ohjeita, koska ne eivät mielestäni ole hirveän järkeviä. Mitä sanktiota saan, jos ruokin lapseni ohjeiden vastaisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikin sen kertoo NEUVOla. Antavat neuvoja, itse sinä lapsesi hoidosta päätät.

Vierailija
2/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4v ehdotonta jos toimit ruokaohjeiden vastaisesti
10v ehdotonta ja sakot jos ajattelet itse maalaisjärjellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikesakkoahan näistä on yleensä tullut. Kolmen rikkeen jälkeen alkaa lapsen kuivumaanottoprosessi. Pahimmillaan joudut olemaan lapsetta 12 kk, jonka jälkeen lapsi palautetaan omistajalleen. Jos vielä sen jälkeen jäät uudelleen kiinni neuvolan ohjeiden rikkomisesta, siitä voi seurata pysyvä lapsikielto. Sinuna olisin kyllä varovainen.

Vierailija
4/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne julkaisee kuvan sinusta paikallislehdessä - kotiasussa.

Vierailija
5/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan rasvallisia maitotuotteita enkä rasvattomia. Vielä ei ole sakkoja tullut.

Vierailija
6/6 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:28"]En välttämättä noudata lapsen ravinnossa neuvolan ohjeita, koska ne eivät mielestäni ole hirveän järkeviä. Mitä sanktiota saan, jos ruokin lapseni ohjeiden vastaisesti.
[/quote]
Neuvolapolisiipartio tarkistaa S-tilinne ostokset ja jos lasten ruokapäiväkirjassa on puutteita, saa veronkorotuksen.

Voi myös olla, että lapsista tulee likilaskuisia, pullavia tai muuten vetämättömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän