Hyi hitto! Porvoon HESBURGER
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015041319509709_uu.shtml
Olisi kiva nähdä kuvia keittiön puoleltakin...
Kommentit (10)
Noissa paikoissa keittiö usein paljon siistimpi kuin asiakkaiden puoli. Keittiössähän ne työntekijätkin on. Ongelmahan on nimenomaan siinä kun kiireeseen ei ole osattu varautua eikä porukkaa saa pitää "turhaan" töissä kiirettä odottamassa. Kuvien perusteella tuollakin salissa lähinnä roskaista ei likaista.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:26"]Noissa paikoissa keittiö usein paljon siistimpi kuin asiakkaiden puoli. Keittiössähän ne työntekijätkin on. Ongelmahan on nimenomaan siinä kun kiireeseen ei ole osattu varautua eikä porukkaa saa pitää "turhaan" töissä kiirettä odottamassa. Kuvien perusteella tuollakin salissa lähinnä roskaista ei likaista.
[/quote]
KAI järkikin sanoo että jos sielä kaksi työntekijää vain töissä toinen kassalla ja toinen keittiössä niin ei keittiö voi kovin puhtoisessa kunnossa olla. Jos salikin tuossa kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:26"]Noissa paikoissa keittiö usein paljon siistimpi kuin asiakkaiden puoli. Keittiössähän ne työntekijätkin on. Ongelmahan on nimenomaan siinä kun kiireeseen ei ole osattu varautua eikä porukkaa saa pitää "turhaan" töissä kiirettä odottamassa. Kuvien perusteella tuollakin salissa lähinnä roskaista ei likaista. [/quote] KAI järkikin sanoo että jos sielä kaksi työntekijää vain töissä toinen kassalla ja toinen keittiössä niin ei keittiö voi kovin puhtoisessa kunnossa olla. Jos salikin tuossa kunnossa.
[/quote]
Kai järkiki sanoo että siellä ne siivoavat käsiparit on missä työntekijäkin on?
Noi pikaruokaorjat on aikamoisia multitäskääjiä ja saavat kyllä pidettyä sen oman tonttinsa siistinä. Mutta jos yksi on kassan takana ja toinen keittiössä eivät he sinne saliin pääse irtoamaan. Tai sitten odottaa asiakkaat siinä kassalla sillä välin kun joko hampurilaiset ei paistu tai kukaan ei rahasta.
Olen povoolaisena käynyt kyseisessä Hesessä pienestä pitäen. Viimeksi varmaan kuukausi sitten. En ole koskaan havainnut, että olisi jotenkin erityisen törkyistä. Korkeintaan joskus olen havainnut parin tarjottimen jääneen pöydälle ja muutaman roskan lattialla. Sitä paitsi enemmin roskaaminen on asiakkaiden piittaamattomuutta kuin henkilökunnan vika.
Olen ollut mäkkärissä töissä, joskus tiettyinä ruuhkahuippuina kiire on niin älytön, että ei vain pysty kaikkea tekemään. Jälki on sitten tuon näköistä, jos vaikka se sali unohtuu siinä kiireessä.
Joku ammattivalittaja taas liikkeellä.
On eri asia, onko esim. kotona villakoiria nurkissa ja papereita pöydillä ja lattialla levällään, kuin se, että kuppipenkeillä lainehtii limukat, ketsupit koristaa pöytiä ja lattioita ja muutenkin kaikki on kuin paskat perseestä - ellei sitten diggaa la cucarachoista.
Olen nähnyt Jyväskylässä (kyseinen Hese oli ainakin aikoinaan Cittarin yhteydessä) jo tiskillä seistessäni todella siivottoman keittiön osan. Roskat ajelehtivat pitkin lattioita keittiössäkin ja muutenkin oli puoliksi purettujen laatikoiden ynnä muun ryönän sekamelska siinä ihan kenen tahansa ihmeteltävänä.
Ja "pikaruokaa" sai odottaa noin 45 minuuttia.
Sitähän tuo nimenomaan on, ettei kiireettä ole osattu ennakoida. Toisaalta mua ärsyttää, kun jotkut ihmiset valittaa kovaan ääneen, että onpa likaista ja roskaista. Kai nyt on kun asiakkaat on sellasia sikoja, että heittää roskia lattialle ja kaataa jopa juomia huvikseen lattialle. Sitten tulee joku ihmettelemään, että onpa sekaista.. Olen sivusta nähnyt todella monta tapausta ja en pysty käsittämään. Sitten se paska tulee hesen ja sen työntekijöiden niskaan, ni hieman ihmettelen tätä..