Oho! Missin miehen etikettivirhe!!!
Kommentit (19)
Siis hirveetä! Miten joku kehtaa tuollaisen moukan kanssa elää suhteessa!!!?? säälittävää.
Onpa noloa. Mutta eihän tuollaista asiaa tosiaan tiedä, jos ei ole koskaan pukua hankkinut.
Ihan liian pieni puku muutenkin. Mistä näitä apinoita sikiää.
Hihaan muutamalla pistolla ommeltu valmistajamerkki kuuluu ottaa pois ennen puvun käyttöönottoa.
Näyttää ihan moukilta noi kaikki, myös Ellen.
On liian lyhyet ja kapeat hihat, ei taida rippipuku mennä päälle :D
Muistatteko millainen moukka jokikunnas itse oli aikanaan pamela anderssonille? :D Sen rinnalla joku turha lippulappu takin pielessä on aika pientä.
Isompi virhe on huomauttaa mokasta. Pienestä pitäen etiketin parissa kasvaneet, kuten kuninkaalliset eivät juuri toisten mokia "huomaa".
Ja kuinkahan moni, mukaanlukien ap oikeasti edes tiesi tästä? Ja kyseessä ei ole etikettivirhe vaan ihan vain huolimattomuus virhe . Saisi ihmiset opetella oikein sanan etiketti ja etikettivirhe käytön
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:39"]Isompi virhe on huomauttaa mokasta. Pienestä pitäen etiketin parissa kasvaneet, kuten kuninkaalliset eivät juuri toisten mokia "huomaa".
[/quote]näinpä
Voi hellandyydelis, antakaa mun kaikki kestää :/
Täähän oli pahempi, kuin Jennin kahvikuppimoka pari vuotta sitten! OMG!
Toi jätkä on niin ällö muutenkin t. nimim. "näin vahingossa Hunks-esityksen"
Ellenhän on itse toki niin class act... Lappu tietenkin otetaan pois, mutta pidän nolona myös nolata toinen julkisesti :/
Jokikunnassa on sitä samaa tasoa kuin palstan läskit av-mammat ja kotiäidit, Jone Nikulan ja muiden jämppien jämä johon kukaan kunnollinen ei enää koske kepilläkään.
Onpa kamalaa, miten tästä nyt yli pääsee.
Olisiko lapun jättäminen voinut olla tarkoituksellista, jos esim. Tiger sattuu vaikka sponssaamaan Hunkseja?
Oho! Miespissis ei osaa etikettiä...