Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette vastaa fb:ssä, jos olette viestin lukeneet?

Vierailija
13.04.2015 |

Iso vaiva vastata jotain. Voi edes kuitata, että kirjoittelee paremmalla ajalla, jos kiire.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:18"]...Entä sitten jos onkin joku jonka et halua ottavan yhteyttä, eikö ärsytä jos ei se ota vinkistä vaarin ja lopeta viestittelyä?

[/quote]

Miksi aikuisilla ihmisillä ei ole kanttia vihjailun sijaan sanoa suoraan ettei halua pitää yhteyttä?

Vierailija
22/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kans aina jaksa vastaa jos joku laitta viestin, jossa useita, laajoja vastauksia vaativi kysymyksiä. Ei vaan ehi paneutua tuollaisiin aina. Ja sitten helposti unohtuu koko homma ja vastaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:52"]Ajattelen että vastaanottaja ymmärtää etten ehdi vastata jos en vastaa.
[/quote]
Toisaalta, jos on niin kiire, niin miten kerkeet viestin kuitenkin lukemaan?

Vierailija
24/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasi ei valitettavasti kuulosta niin kiireelliseltä tai kiinnostavalta, että tekisi mieli kirjoittaa vastaus tai jatkokysymys sekunnin murto-osassa.

Jos joku tuosta loukkaantuu ja katkaisee välit, niin on kyllä niin älyvapaa ja dramaattinen tyyppi että sietääkin häipyä. :D

Vierailija
25/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 16:34"]

Miksi aikuisilla ihmisillä ei ole kanttia vihjailun sijaan sanoa suoraan ettei halua pitää yhteyttä?

[/quote]

Mikseivät aikuiset tajua hienovaraisempaa vihjausta kuin "mee nyt vittuun, sun juttus on aina olleet täyttä paskaa"?

Vierailija
26/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kerkii vastata

Vierailija
27/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että nämä ketjun kahelit eivät ole minun FB-kavereitani.

Ihmeellistä kiukuttelua ihan normaalista asiasta. Ei se vastaaminen ole niin vaikeaa tai vie niin pitkään.

Vierailija
28/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu whatsapissa. Luetaan kyllä viestit mutta ei vastata. Miten ehtii lukeen kuitenkin.

Vierailija
29/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:28"]

Sama juttu whatsapissa. Luetaan kyllä viestit mutta ei vastata. Miten ehtii lukeen kuitenkin.

[/quote] Mut juuri viestin luettuaan tuleekin se vessahätä, ja on mentävä asialle, niin ei kerkiä salaman nopeesti vastaamaan, ja isomman asian tehtyäsi helpottuneena siitä olotilasta, ja siirtyessäsi jo toisen jutun pariin, saatat jo unohtaa vastaamisen viestiin.:D

Vierailija
30/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:52"]

Kyllä minä otin tuon merkkinä siitä ettei halua olla yhteyksissä enää.

[/quote] olet itsekeskeinen ja haluat, että aina ja ikuisesti sinut huomataan ja heti sulle vastataan, vaikka vastapuolella tulisi mitä tahansa tärkeämpää tekemistä sillä sinun vaatimallasi vastaushetkellä. Olet kuin pikku lapsi, malttamaton ja kiukustut, jos sinua ei huomata juuri sillä hetkellä. Kasvaisit aikuiseksi mieleltäsikin.

Vierailija
31/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:09"]

Toisaalta, jos on niin kiire, niin miten kerkeet viestin kuitenkin lukemaan?

[/quote]

Lukeminen vie vain pari sekuntia, vastauksen kirjoittaminen jo paljon enemmän. Jo se vastauksen näpytteleminen vie oman aikansa, ja itse ainakin olen sitä sorttia, joka harkitsee sanansa hyvin tarkkaan.

Vierailija
32/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:54"]

Luen usein kännykällä viestin siltä varalta jos siellä on jotain kiireellistä. Jos ei ole niin en jää keskellä katua näpyttelemään itsestäänselvää vastausta.

[/quote]

Mulla sama. Ja siis kaikki ei-kiireelliset hoidan pois yleensä pois sitten, kun  on oikeasti aikaa. 2 vrk sisällä.

Vierailija
33/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi erikseen kirjoittaa "vastaan paremmalla ajalla"? Eikös siitä nyt näe suoraan, että vastaanottaja on nähnyt viestin? Ja vastailee kun vastailee. Mulle ainakin tulee niin paljon viestejä päivässä ja kesken työpäivänkin, että en ala vastailemaan edes lyhyesti, vaikka viestin saatan ehtiäkin lukemaan. Jos joku siitä suuttuu ja poistaa mut kavereistaan, niin tervemenoa vaan.

Vierailija
34/34 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 15:52"]

Kyllä minä otin tuon merkkinä siitä ettei halua olla yhteyksissä enää.

[/quote] olet itsekeskeinen ja haluat, että aina ja ikuisesti sinut huomataan ja heti sulle vastataan, vaikka vastapuolella tulisi mitä tahansa tärkeämpää tekemistä sillä sinun vaatimallasi vastaushetkellä. Olet kuin pikku lapsi, malttamaton ja kiukustut, jos sinua ei huomata juuri sillä hetkellä. Kasvaisit aikuiseksi mieleltäsikin.
[/quote]
Olen siis 4 kuukautta odottanut nyt vastausta. Mitä tarkoitat että minun pitäisi tehdä, laittaa uutta viestiä vaan, kunnes käskee lopettaa?