Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hiljattain siirtynyt kori-ihmisestä kärry-ihmiseksi ja olen havainnut, että suurin osa muista kärry-ihmisistä ei osaa ottaa ympäristöään kunnolla huomioon

Vierailija
28.12.2021 |

Tuollaisten ei pitäisi edes käyttää kärryjä, kun ovat vaan tukkoina joka paikassa, kun he ilmeisesti unohtavat, että kaupassa on muitakin kuin he. Itse huomioin jatkuvasti muita ja onhan siinä oma hommansa, ettei olisi yhtä heikkotasoinen kärry-ihminen kuin muut, mutta on se sen arvoista.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thihiih. :D

Aloitus on niin totta. Kärryt ja vedettävät korit, huh huh.

Kassojen ostosten pakkausaluekin, jotkut tekee sielläkin muurin niin ettei toiset pääse omia ostoksiaan pakkaamaan.

Vierailija
62/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hehtaaripyllymammaa kärryineen tukkii pahimmillaan tärkeitä risteyksiä kaupassa, kun on niiin pakko juoruta, anteeksi, vaihtaa kuulumisia samalla kun ne kasvattamattomat rakkauden hedelmät leikkivät hippaa käytävillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN oo koskaan tajunnut niitä vedettäviä koreja. Siis pitää joka kerta oikein kumartua laittamaan ostos sinne lattian rajalle? Ja sama homma ostoksia purkaessa.

Jos ne on tehty vanhoja ihmisiä ajatellen niin en ymmärrä miten tuo kumartelu sopii siihen kuvioon

Vierailija
64/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea on pakkausvaiheessa jättää ne kärryt poikittain hihnan päähän ja itse pakata siinä maksupäätteen vieressä, vaikka on jo maksanut?

Tällaiset installaatiot saavat minulta kyytiä kun yleensä tönäisen ne kärrit johonkin sinne käytävän suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi