Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hiljattain siirtynyt kori-ihmisestä kärry-ihmiseksi ja olen havainnut, että suurin osa muista kärry-ihmisistä ei osaa ottaa ympäristöään kunnolla huomioon

Vierailija
28.12.2021 |

Tuollaisten ei pitäisi edes käyttää kärryjä, kun ovat vaan tukkoina joka paikassa, kun he ilmeisesti unohtavat, että kaupassa on muitakin kuin he. Itse huomioin jatkuvasti muita ja onhan siinä oma hommansa, ettei olisi yhtä heikkotasoinen kärry-ihminen kuin muut, mutta on se sen arvoista.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ihminen käyttää koria. Kärryillä on vain muiden tiellä

Ne kapeaan tilaan menevät vedettävät korit on parhaita käytävien tukkimiseen, kun laittaa ne vetoasennossa käytävän poikki ja itsensä vielä jatkoksi kädensijaan. Moni harrastaa tätä.

Miksi sellaisia kärryjä täytyy olla edes olemassa?

Vierailija
22/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne pienemmät kärryt on tosi kätevät. Niillä on hyvä puikkelehtia sinne tänne olematta kenenkään tien tukkeena. En oikein osaa enää niitä isompia kärryjä enää kunnolla käyttääkään. Niin kömpelöä menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on pienempiä kärryjä? Just olin sanomassa, että ne kärryt on liian isoja. Itse päädyin usein sen takia koriin, mutta sitten se kori on aivan liian täynnä ja saa taiteilla kassalle ettei päällimmäiset ostokset tipahda. Sitten usein banaanit on litistyneet, vaikka oli kuinka varovainen. Mutta silti kärryt tuntuu aina liian isoilta eikä niitä siksi jotenkin kehtaa ottaa. Tuntuu että ne on vain isoille lapsiperheille.

Vierailija
24/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ne pienemmät kärryt on tosi kätevät. Niillä on hyvä puikkelehtia sinne tänne olematta kenenkään tien tukkeena. En oikein osaa enää niitä isompia kärryjä enää kunnolla käyttääkään. Niin kömpelöä menoa.

Et oo tosissas. Te pikkukärryjen käyttäjät ootte kaikkein pahimpia

Vierailija
25/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoititko pienillä kärryillä lasten kärryjä? Niitä en kans kehtaa käyttää, kun ne on lapsille.

Vierailija
26/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja teitä! Kaikesta täällä aina valitatte! Kun se ostoskärryt on, niitä voi käyttää. Piste.

Vierailija
27/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Näe kärryt edessäsi

2. Työnnä kärryt pois edestäsi

3. Tienaa

Vierailija
28/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on pienempiä kärryjä? Just olin sanomassa, että ne kärryt on liian isoja. Itse päädyin usein sen takia koriin, mutta sitten se kori on aivan liian täynnä ja saa taiteilla kassalle ettei päällimmäiset ostokset tipahda. Sitten usein banaanit on litistyneet, vaikka oli kuinka varovainen. Mutta silti kärryt tuntuu aina liian isoilta eikä niitä siksi jotenkin kehtaa ottaa. Tuntuu että ne on vain isoille lapsiperheille.

Joissain Cittareissa ainakin taitaa olla sellaisia pienempiä muovisia kärryjä.

Vierailija
29/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään sääntöä, että vain nopeilla, terveillä ja nuorilla olisi jokin etuoikeus päästä kaupasta nopeasti. Enemmänkin päinvastoin. Nuorten, terveiden ja nopeiden pitää ottaa huomioon ne vanhemmat, sairaat ja hitaat.

Lisäksi kaupat on usein suunniteltu niin että tiettyihin paikkohin jää liian vähän tilaa tai tulee helposti ruuhkaa.

Vierailija
30/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryt on niin ihanat, minä otan aina sellaiset matalareunaiset kärryt, ei tarvitse kurotella viimeisiä ostoksia kärryn pohjalta (olen lyhyt, normikärryt on yllättävän syvät).

Ja mikä parasta kärryissä, niin tietysti se, että niillä voi törmäillä käytävien valloittajiin, 4 rinnan kulkijoihin ja se sattuu kaikkiin muihin, paitsi minuun. Sitten jos joku on levittänyt kärrynsä poikittain käytävälle, niin tällaiselle voi sitten kostaa sopivassa paikassa, kyttäilen, että minne suuntaan on menossa ja hoidan itseni sitten töllistelemään hänen eteensä kärryillä. Ja paras paikka on hissi kattoparkkiin, kyttäilen siellä sisällä ihan oven suussa ja heti kun ovi avautuu niin tungen siihen kärryt - voi, että on moni hissiin tunkija törmännyt niihin. Kärryilly on ihanaa puuhaa.

Vierailija
31/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään sääntöä, että vain nopeilla, terveillä ja nuorilla olisi jokin etuoikeus päästä kaupasta nopeasti. Enemmänkin päinvastoin. Nuorten, terveiden ja nopeiden pitää ottaa huomioon ne vanhemmat, sairaat ja hitaat.

Lisäksi kaupat on usein suunniteltu niin että tiettyihin paikkohin jää liian vähän tilaa tai tulee helposti ruuhkaa.

Ei tässä ollut mistään iästä tai nopeudesta kyse, vaan joidenkin kyvyttömyydestä huomioida ympäristöään. Ap

Vierailija
32/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käsitin, että pienemmillä kärryillä viitattiin niihin muuten tavallisen ostoskärryn kokoisiin kärryihin, joissa se koriosa ei ole niin syvä. Itse käytän aina niitä, ovat kevyemmät kääntää eikä tarvitse kassalla kurkotella tuotteita sen syvän kärryn pohjalta.

Vierailija
33/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärryt on niin ihanat, minä otan aina sellaiset matalareunaiset kärryt, ei tarvitse kurotella viimeisiä ostoksia kärryn pohjalta (olen lyhyt, normikärryt on yllättävän syvät).

Ja mikä parasta kärryissä, niin tietysti se, että niillä voi törmäillä käytävien valloittajiin, 4 rinnan kulkijoihin ja se sattuu kaikkiin muihin, paitsi minuun. Sitten jos joku on levittänyt kärrynsä poikittain käytävälle, niin tällaiselle voi sitten kostaa sopivassa paikassa, kyttäilen, että minne suuntaan on menossa ja hoidan itseni sitten töllistelemään hänen eteensä kärryillä. Ja paras paikka on hissi kattoparkkiin, kyttäilen siellä sisällä ihan oven suussa ja heti kun ovi avautuu niin tungen siihen kärryt - voi, että on moni hissiin tunkija törmännyt niihin. Kärryilly on ihanaa puuhaa.

Taidatte olla oikein katkeruuden huipentumia kärryjenne kanssa

Vierailija
34/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas. Te pikkukärryjen käyttäjät ootte kaikkein pahimpia

??

Vierailija
35/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaupan koosta. Varmaan jossain Prismassa on tilaa jopa kärry-ihmisten ylipaisuneelle egolle. Täällä kantakaupungin pienissä ruokakaupoissa kärry-ihmiset ovat ihan oikeasti tiellä ja pilaavat käyttäytymisellään kaupan sisäisen liikennevirran.

Vierailija
36/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kaupan koosta. Varmaan jossain Prismassa on tilaa jopa kärry-ihmisten ylipaisuneelle egolle. Täällä kantakaupungin pienissä ruokakaupoissa kärry-ihmiset ovat ihan oikeasti tiellä ja pilaavat käyttäytymisellään kaupan sisäisen liikennevirran.

Jättiprismoissa näkee joka kerta useita vanhempia miehiä, jotka puolittain makaavat kärryjen päällä ja haahuilevat hitaasti ristin rastiin kaikkien muiden tiellä sillä välin kun vaimo hoitaa ostosten etsimisen.

Vierailija
37/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain Cittareissa ainakin taitaa olla sellaisia pienempiä muovisia kärryjä.

Okei. No ei ihme, kun en ole nähnyt. Käyn aina Prismassa, Cittari on liian kaukana. 

Vierailija
38/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa näkee usein tosi tökerösti käyttäytyviä ihmisiä. Kassajonossa varsinkin! Nostellaan ostokset hiiitaaaasti hihnalle ja sitten jäädään seisoskelemaan ja odottamaan, että myyjä sanoo ostosten hinnan ja vasta siinä vaiheessa aletaan kaivelemaan että missäs se lompsa nyt onkaan ja plärätään korttien ja rajojen kanssa. Sitten maksun jälkeen vasta siirrytään pakkaamaan ne tavarat vieden koko tilan siitä päädystä.

Ennen kaikki toimi noin. Ensin maksettiin, sitten pakattiin. Eikä ollu ongelmaa.

Tarvis varmaan olla erikseen kiireisten närkästyjien kassat ja normiporukalle erikseen. Vaikka kaippa nää kiireiset on nykyään se enemmistö.

Reittien tukkiminen on typerää ja ärsyttävää, mutta hitaudesta en kehtais ulista.

Alapeukkuja ootellessa 🙃

Vierailija
39/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryjen käyttäjissä ärsyttää se että aika monet heistä ilmeisesti kokevat oikeudekseen olla muiden tiellä koska käyttävät kärryjä ja eivät yritäkään väistää jos joku korin käyttäjä haluaisi mennä ohi

Vierailija
40/64 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaavainen kärryihminen myös siirtyy pois kassa-alueelta ja pakkaa ostoksensa kaikessa rauhassa vähän sivummalla. Erityisesti itsepalvelukasalla.

Miten ne ostokset pakataan vähän sivummalla? Käydään sieltä sivummalta liukuhihnalta aina hakemassa pari juttua, vai?

Kannattaa matkustaa vaikka Saksaan ja käydä paikallisessa Lidl:ssä tai Aldissa niin ymmärrät. Siellä ei ole samanlaisia kassan jälkeisiä liukuhihnoja jotka Suomeen jouduttiin jälkikäteen asentamaan. Siellä tavarat pakataan heti kassan jälkeen vaikkapa siihen kärryyn ja kun kaikki on piipattu niin siirrytään maksamaan eikä odoteta tyhmänä siinä kassalla loppusummaa ja sen jälkeen mennään pakkaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi