Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita pitkää työmatkaa ajavia? Miten olette jaksaneet? Itsellä matkaa yht. 100 km ja varsinkin talvella välillä pelottaa. ev

Vierailija
17.09.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajoi säännöllisesti autolla 50-70km (suunta) työmatkoja, kunnes lopetti työn. Oli ihan burn out, nukahteli jo rattiinkin. Auto sitten hajosi, onneksi. Ja mies vaihtoi alaa.

Vierailija
2/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkan vie käytännössä kaiken vapaa-ajan, koska sen minkä ehdin viikolla kotona olla hereillä menee tarkkaan ruoka/pyykki/lapset osastolla. Siis esim. lasten kanssa ajan viettäminen on tietysti vapaa-aikaan , tarkoitan lähinnä että omat harrastukset on mahdottomuus. Ja usein väsyttää pelottavan paljon ratissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla 15-80km suuntaan työmatka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan