Lue keskustelun säännöt.
Muita pitkää työmatkaa ajavia? Miten olette jaksaneet? Itsellä matkaa yht. 100 km ja varsinkin talvella välillä pelottaa. ev
Kommentit (3)
työmatkan vie käytännössä kaiken vapaa-ajan, koska sen minkä ehdin viikolla kotona olla hereillä menee tarkkaan ruoka/pyykki/lapset osastolla. Siis esim. lasten kanssa ajan viettäminen on tietysti vapaa-aikaan , tarkoitan lähinnä että omat harrastukset on mahdottomuus. Ja usein väsyttää pelottavan paljon ratissa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voi olla 15-80km suuntaan työmatka.
Mies ajoi säännöllisesti autolla 50-70km (suunta) työmatkoja, kunnes lopetti työn. Oli ihan burn out, nukahteli jo rattiinkin. Auto sitten hajosi, onneksi. Ja mies vaihtoi alaa.