Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian aikainen ovis??

Vierailija
13.04.2015 |

Menkat loppui 3pv sitten ja nyt testasin ovulaatio testillä koska oireina alavatsan särkyä, nippailua. Oli positivinen. Nyt kp 9. Kierto on 23-27pv. Yritys kk takana 18. Mistä tuo aikainen ovulaatio kertoo? Joskus vuosia sitten ovis ollut kierron loppuvaiheilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen olet? Joskus aikainen ovulaatio häiritsee raskautumista kun munasolu irtoaa liian aikaisin eikä hedelmöity sen takia. Ennen vaihdevuosia kierto alkaa lyhenemään nimenomaan niin, että ovulaatio aikastuu.

Vierailija
2/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensimmäinen kerta kun testasin ovista joten en tiedä miten on Tämän 18kk aikana ollut. Mutta ovisoireita on ollut vaihtelevasti alku- keski- ja loppukierrosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin viime viikolla 29.

Vierailija
4/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ovis kuukautisten lopussa, tiputteluvuodon aikana. Lyhyt kierto ollut aina.

Vierailija
5/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla munasarjat ultrattu? Pco-potilailla ovistestit saattaa näyttää aina plussaa. 

Vierailija
6/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:13"]Onko sulla munasarjat ultrattu? Pco-potilailla ovistestit saattaa näyttää aina plussaa. 
[/quote]

Edessä vasta ultraus. Miksi pco potilailla näyttää aina plussaa? Onko ovista heillä kuitenkaan jos näin? Ap

Vierailija
7/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ovis. Mulla on samanlainen lyhyt ja hiukan epäsäännöllinen kierto kuin sulla (mulla vielä hiukan enemmän heittoa), ja mullakin ollut välillä kiertoja joissa ovis aikaisin. Itseasiassa tais se viimeinenkin kierto josta olen raskaaksi tullut olla sellainen, siitä kierrosta kaksoset... Lyhyestä ja epäsäännöllisesti kierrosta, korkeammasta iästä ja ylipainostakin huolimatta olen aina tullut tosi helposti raskaaksi, kolme raskautta ja neljä lasta, joten tässä vähän lohdutusta niille joilla on teoriassa noita hedelmällisyyttä alentavia tekijöitä. Mullakin niitä on monta, ja silti raskaus aina alkoi helposti.

Onko sulle tehty mitään tutkimuksia vielä?

Vierailija
8/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi lapsi, 8kk yritys ja aloin odottamaan erittäin myöhäisen ovulaation jälkeen. Tutkimuksiin vasta menossa, kk päästä aika ensimmäistä krt terveysasemalle.

Vierailija
9/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 oli siis ap

Vierailija
10/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ovis 10 tai 11. päivänä menkkojen alusta. Kierron pituus 28 päivää ja raskaaksi olen tullut ongelmitta kaksi kertaa huolimatta tuosta aikaisesta ovulaatiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi