Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi exä pitää yhteyttä eron jälkeen? Pyytää jatkuvasti luokseen.

Vierailija
28.12.2021 |

Yritän olla kohtelias. Tiedän, että ero on ollut hänelle ikävä paikka koska olimme aika hyviä kavereita kuitenkin loppuun asti ja sai minulta on aina täyden tuen asioihinsa.

Joulun aikaan laitteli varmaankin viisi jouluntoivotusta yhteensä, taisi olla kännissä.
Pyysi luokseen jouluaattona, en tietenkään mennyt vaan toivotin rauhalliset joulut.
Joulun jälkeen vaihdoimme kuulumisia viesteillä ja kyseli voitaisiinko jo nähdä.
Että jos edes vaan kavereina nåhtäis tai jos haluaisin tulla uutta vuotta viettämään pariksi yöksi ihan kavereina vaan.

Tiedän, että haluaa seksiä mutta sen lisäksi vielä kaveria, minun tukeani ja yhdessäoloa.
Saisi kyllä naisia muualtakin mutta haluaa pitää minusta kiinni.
Olen yrittänyt sanoa hienotunteisesti sekä todella suoraan että meidän suhde on ohi. Olen jopa yrittänyt vaikuttaa hänen silmissään ihmiseltä jolla on pahempiakin mt-ongelmia, jotta vihdoin jatkaisi eteenpäin elämässään.

Hän ei tunnu kunnioittavan päätöstäni.
Eikä hän ole yksinäinen, kavereita on pitkä liuta. Minulla taas ei ketään.
Jatkaisi vaan elämäänsä, kuten olen pyytänyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

blokkaa hänet

Vierailija
2/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

blokkaa hänet

Joudun tämän tekemään jos ei vain pääse eteenpäin elämässään.

Toki voisin välillä olla yhteydessä ja kysellä kuulumisia, ei minulla ole sitä mitään vastaan vaan ainoa on tuo ettei tunnu haluavan päästää tunnetasolla irti.

En tiedä mitä hän haluaa minulta, suhteemme oli huono, todella. Hän on täysin vapaa sinkkumies, luulisi olevan vain tyytyväinen.

Estolista on viimeinen ja todennäköisesti ainoa vaihtoehto.

Ap

Vierailija
4/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päässyt erosta yli ja luulee, että teistä tulee vielä pari. Pidä taukoa viestittelystäkin.

Vierailija
5/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa tollanen niljake. Älä edes lue sen viestejä, ja kaikki yhteydenotot suoraan romukoppaan. Et ole velkaa eksällesi yhtään mitään. Lue vielä kerran: et mitään. Et edes kohteliaisuutta. Anna tyypin mennä menojaan ja anna hänen rypeä omissa tunteissaan rauhassa, sinun tehtäväsi on vain muovata omaa elämääsi ja elää nyt puhtaasti itsellesi. 

Tiedän tämän kokemuksesta. Yritin erota yhdestä hyvin hankalasta tyypistä, mutta meni melkein vuosi kun tyyppi pommitti minua joka kulmalta ja ajeli autolla ympyrää jos näki minut kävelemässä. Oli todella raskasta, kun jatkuvasti se kilipää oli näköpiirissä ja se pitkitti omaakin erokäsittelyäni. En varsinaisesti surrut eroamme, olin vain hajalla tyypin hallitsevuuden, kontrolloinnin ja mustasukkaisuuden takia. Teki hirveästi hallaa omalle toipumisprosessille kun toinen ei anna sen siunaamaa rauhaa. 

Vierailija
6/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa hyvä, että tein tästä keskustelun koska tajuan paremmin nyt, että minua taitaa ahdistaa nuo yhteydenotot enemmän kuin ajattelin.

Olen vain vastaillut jotain epämääräistä ja muuten en ole juuri miettinyt koko miestä, lähinnä vain silloin kun ottaa yhteyttä.

Eroa pohdin pitkään, liian pitkään. Olin koko ajan ahdistuneessa tilassa ja prosessoin hirveästi eroa ennen kuin tein asialle lopullista päätöstä. Minun oli pakko lähteä ja sen jälkeen ahdistus lakkasi.

Mies on sellaisena harmaana osana elämääni, en juuri mieti ja olen hyvin neutraali koko eron suhteen. Tunteita ei oikein ole, ainakaan kovin syviä ja sanoinkin suoraan erossa miehelle, että tunteeni ovat täysin kadonneet häntä kohtaan.

Oli oltava inhottava ja suorasanainen.

Nyt säälin ja samalla toivon, että hänkin jatkaa eteenpäin.

Tunnen syyllisyyttä, että vastaan tai edes olen häneen yhteydessä silloin kun laittaa viestiä.

Pitäisi tosiaan vain olla ääri napakka ja estää niin siten hän saa itsekin voimia mennä eteenpäin.

Ap

Vierailija
7/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa hyvä, että tein tästä keskustelun koska tajuan paremmin nyt, että minua taitaa ahdistaa nuo yhteydenotot enemmän kuin ajattelin.

Olen vain vastaillut jotain epämääräistä ja muuten en ole juuri miettinyt koko miestä, lähinnä vain silloin kun ottaa yhteyttä.

Eroa pohdin pitkään, liian pitkään. Olin koko ajan ahdistuneessa tilassa ja prosessoin hirveästi eroa ennen kuin tein asialle lopullista päätöstä. Minun oli pakko lähteä ja sen jälkeen ahdistus lakkasi.

Mies on sellaisena harmaana osana elämääni, en juuri mieti ja olen hyvin neutraali koko eron suhteen. Tunteita ei oikein ole, ainakaan kovin syviä ja sanoinkin suoraan erossa miehelle, että tunteeni ovat täysin kadonneet häntä kohtaan.

Oli oltava inhottava ja suorasanainen.

Nyt säälin ja samalla toivon, että hänkin jatkaa eteenpäin.

Tunnen syyllisyyttä, että vastaan tai edes olen häneen yhteydessä silloin kun laittaa viestiä.

Pitäisi tosiaan vain olla ääri napakka ja estää niin siten hän saa itsekin voimia mennä eteenpäin.

Ap

Ja on sekin väärin, että antaa toiselle vielä toivoa.

Vierailija
8/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Jätin miehen. Mies ihan selkeästi ihastunut muhun. Meillä suhde kaatui siihen että mies ei halunnut enää seksuaalisesti mua mutta on ilmeisesti kiinnostunut musta seurustelukumppanina ja pitää minusta. Minulla tuo tyyppi on kaveri eikä ahdistele muuta kuin välillä kännissä soittelee. Haluan olla ystävä mutta toivon että toinen ei odota mitään takaisinpaluuta koska semmoista ei tule.

Vierailija
9/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas toivoin, että oltas jääty paremmiksi ystäviksi eron jälkeen. Joskus tulee kyllä lyhyt viesti, johon tietty vastaan. Mutta kahvilla ei ole käyty enää koskaan. Seksiä en häneltä kaipaa. Se ei koskaan ollut kovin ihmeellistä. Mutta hän oli tärkeä läheisenä muuten.

Vierailija
10/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blokkaa tollanen niljake. Älä edes lue sen viestejä, ja kaikki yhteydenotot suoraan romukoppaan. Et ole velkaa eksällesi yhtään mitään. Lue vielä kerran: et mitään. Et edes kohteliaisuutta. Anna tyypin mennä menojaan ja anna hänen rypeä omissa tunteissaan rauhassa, sinun tehtäväsi on vain muovata omaa elämääsi ja elää nyt puhtaasti itsellesi. 

Tiedän tämän kokemuksesta. Yritin erota yhdestä hyvin hankalasta tyypistä, mutta meni melkein vuosi kun tyyppi pommitti minua joka kulmalta ja ajeli autolla ympyrää jos näki minut kävelemässä. Oli todella raskasta, kun jatkuvasti se kilipää oli näköpiirissä ja se pitkitti omaakin erokäsittelyäni. En varsinaisesti surrut eroamme, olin vain hajalla tyypin hallitsevuuden, kontrolloinnin ja mustasukkaisuuden takia. Teki hirveästi hallaa omalle toipumisprosessille kun toinen ei anna sen siunaamaa rauhaa. 

Kiitos sulle.

Tällainen mieskin aikalailla on.

Tosin erosta lyhyt aika vielä.

Kontrolloiva ja ailahtelevainen. Osaa olla todella ilkeä ja kylmä. Minun oli hänet jätettävä, ei kahta sanaakaan.

Luuli myös, että harrastan seksiä naapurini kanssa vielä kun olimme yhdessä vaikka minkäänlaisia viitteitä en sellaisesta antanutkaan enkä koskaan ole häntä pettänyt, saatika tullut mieleen edes ajatustakaan pettää.

No kaikessa kurjuudessaan miehellä oli myös se inhimillinen puoli. Sen takia kai tämä sääli.

Blokkaan hänet koska kyllä tämä minuunkin vaikuttaa epäsuorasti. Helpompi on jos ei kuulu mitään eikä tarvitsisi toista "työntää" ja auttaa prosessissa eteenpäin, kun ei se ole minun tehtäväni vaan hänen sisäinen työskentely.

Ap

Vierailija
11/11 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan yritä olla enää kohtelias, sen voi helposti tulkita väärin